Ik wil op 13 maart a.s. graag meerijden in de all-roadrit

OK?
Groeten van De Kikker
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
De Kikker schreef:Hallo jongens,
Ik wil op 13 maart a.s. graag meerijden in de all-roadrit![]()
OK?
Groeten van De Kikker
Jan Willem,JeeWee schreef:Ik wil 13 maart ook wel mee met de allroad rit.
Het is wel op een DR350 ipv BIG....
Groeten Jan Willem
Ik denk bij de kerk in Odiliapeel.DR Menno schreef:Vraagje uit het hoge Noorden:
Alwaar dienen we (zwager JB en ik) ons exact te vervoegen te Odiliapeel (adres graag)
Nope gewoon achter de gids aanrijden. Dus geen roadbook spul nodig.Zeeuwse Klei schreef:Is dit ook roadbookwerk of kan ik dat spul nog ff laten wachten? Heb er namelijk nog niets voor aangeschaft/geknutseld enz...
Verder ben ik ook niet in bezit van een off roaduitrusting...Is dat een groot bezwaar?
Hoi Biggers,DR Menno schreef:Vraagje uit het hoge Noorden:
Alwaar dienen we (zwager JB en ik) ons exact te vervoegen te Odiliapeel (adres graag)
Aangezie ik dus nog nooit (fatsoenlijk) off road geweest ben nog een paar vraagjes...BIGneus schreef:
Biggers (en smallers??) die met volle (asfalt)bepakking afdalen naar het zuiden op de Big en tijdens de allroadrit niet alles mee willen zeulen kunnen mij een mailtje sturen dan geef ik even een adresje waar je zolang alles kan stallen en je om kan kleden.
Denk verder even aan :
- drinken tijdens de rit ( je gaat echt zweten )
- "snel" eten tijdens de korte pauzes.
Mocht je verder nog vragen hebben kan je me altijd mailen of hier posten.
Groeten en tot de 13e.
LEO
Het probleem is dat ik niet weet hoe de ondergrond is rond ODP op 13 maart a.s.Zeeuwse Klei schreef:.... enkele vragen...
Vandaar dat ik het vraag...ben liever iets te goed voorbereid...BIGneus schreef:
Denk verder even aan :
- drinken tijdens de rit ( je gaat echt zweten )
- "snel" eten tijdens de korte pauzes.
LEO
Oscar Willemsens komt ook met zijn DRBIG voor de allroadrit mailde ie me maar op de een of andere manier kan hij niet op dit forum vandaar dat ik hem aanmeld.BasGort schreef:
All Road rit:
BIG88 - DR Big
Big Bek - DR Big
DR Menno - DR BIg
JB - YammerbakXT 500
Hans - DR Big (waarschijnlijk)
Mike-13 - DR Big
JeeWee - DR350
Zweeuwse Klei - DR650
Aquada - DR Big
BigNeus - Honda (gids)
PD-OSCAR schreef:..heb je trouwens nog wel eens wat gehoord van die D(ominato)R-man, mocht die nou meedoen ...