Enduro van Warnant verplaatst naar 10 april 2005

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Helen

:evil: Ik had me er net op verlekkerd dat die dekselse modder mooi bevroren ging zijn en ik nu misschien wél de wei afgeraakte...
Maar ja, het is niet anders. :cry:
Meer info op http://www.enduro-fmb.be.tf/
Beter een slecht karakter dan geen karakter
TTT

Helen, weet jij of je deze enduro's ook als ollander kan rijden? Met een dag licentie.

Op de site kan ik dit niet vinden. Ook allemaal erg franstalig wel. Hebben de vlamingen hun eigen enduro kalender?
smurf.
Helen

TTT schreef:Helen, weet jij of je deze enduro's ook als ollander kan rijden? Met een dag licentie.
Ik dacht het wel, maar ben niet zeker.
Helen

De site van de Belgische Motorrijdersbond is recent vernieuwd. Er is ook een Nederlandse versie beschikbaar.
http://www.fmb-bmb.be/00outputFS.php
Er staat zelfs een hele zin over de afgelasting van Warnant:
BMB KALENDERWIJZIGINGEN
- De enduro wedstrijd in Warnant voorzien zondag a.s. (6/03/2005) diende te worden afgelast omwille van de slechte weersomstandigheden. De wedstrijd zal op een later te bepalen datum plaatsvinden.
Gast

TTT schreef:Helen, weet jij of je deze enduro's ook als ollander kan rijden? Met een dag licentie.
Ja dat kan.
TTT

Ik heb het regelement gevonden. Ik kan dus mooi met de "gentlemen" meerijden.
Afgezien van Warnant zijn er dus nog 4 voor de zomer:

13-03-05 in Orp
03-04-05 in Florennes
24-04-05 in Saint-Hubert
08-05-05 in Sommieres

Orp en Sainthubert passen mooi in mijn agenda.
Ik denk dat ik Orp maar eens ga proberen. Is maar 100 km bij mij vandaan :)
smurf.
Erik V

TTT schreef:Ik heb het regelement gevonden. Ik kan dus mooi met de "gentlemen" meerijden.
In dit geval rijd je dan evenveel als de inters....met vergelijkbare tijden aan de klok. Bij de gentlemen rijden in België de oud-inters, aangevuld met wat laatbloeiers, en Warnant is zowat de moeilijkste enduro van het rijtje, dus zet je maar schrap.
TTT

oei, ik dacht meer aan een ouwelullen klassement.
Overigens, hoe is Orp?
smurf.
Erik V

@ TTT : Surf even naar de website van #316 Guyke , daar vind je bij het dagboek een verslag van de enduro's in 2004 die Guy gereden heeft, inclusief Orp. www.GuysEnduroPage.info
TTT

Mooie site Guyke, en mooie verhalen.
smurf.
Gast

TTT schreef:Mooie site Guyke, en mooie verhalen.
Bedankt hoor TTT.

Betreffende Orp le grand, technisch zeker geen moeilijke enduro. Veel veldwegen worden er gereden, met een special op een wei. Die verleden jaar niet moeilijk was. maar dat zal wat van het weer afhangen.

Als je een enduro moet gereden hebben dan is het zeker Warnant (die ik dit jaar niet mee kan rijden wegens al een andere rit op 10 april)
Warnant is zeker niet te moeilijk tot dat je aan de weide komt. Daar heb ik nog nachtmerries van. Als ik het goed voorheb is dit de enduro met de meeste afvallers, verleden seizoen 120 piloten ... Kan tellen niet..
erik wichertjes

#316 Guyke schreef:
TTT schreef:Mooie site Guyke, en mooie verhalen.
Bedankt hoor TTT.

Betreffende Orp le grand, technisch zeker geen moeilijke enduro. Veel veldwegen worden er gereden, met een special op een wei. Die verleden jaar niet moeilijk was. maar dat zal wat van het weer afhangen.

Als je een enduro moet gereden hebben dan is het zeker Warnant (die ik dit jaar niet mee kan rijden wegens al een andere rit op 10 april)
Warnant is zeker niet te moeilijk tot dat je aan de weide komt. Daar heb ik nog nachtmerries van. Als ik het goed voorheb is dit de enduro met de meeste afvallers, verleden seizoen 120 piloten ... Kan tellen niet..
In Warnant heb je een speciaal stuk voor Inters, daar is de wei een wandeling in het park bij! Spektakel gegarandeert!!
Helen

erik wichertjes schreef:In Warnant heb je een speciaal stuk voor Inters, daar is de wei een wandeling in het park bij! Spektakel gegarandeert!!
Een wandeling in het park is voor ouw meekes met een looprekje ook al een uitdaging hé :lol:

Maar het moet gezegd, vorig jaar was ik toeschouwer in Warnant, en heb genoten van het spektakel van de inters (vooral van diegene die zijn motor in de boom hing en de andere die zelf achter een paar lianen bleef hangen)
Gast

erik wichertjes schreef:In Warnant heb je een speciaal stuk voor Inters, daar is de wei een wandeling in het park bij! Spektakel gegarandeert!!
Ik had wel gezien dat we op een gegeven moment opgesplitst werden. Maar dat dat stuk nog moeilijker lag weet ik daardoor natuurlijk niet.

Als het nu nog even zo'n goed weer blijft als de laatste dagen gaat dit jaar de wei ook best meevallen denk (hoop) ik.
Plaats reactie