wie haalt nul punten? trialspelletje

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Dr_Bean
Contacteer:

Anonymous schreef:
Dr_Bean schreef:Ik heb ooit bij de ENTS in nunspeet leren triallen... in een lang verleden.
ENTS .. ?
(quoten is een kunst...)

ENTS: Eerste Nederlandse Trial School. Ik weet niet of ze nog steeds bestaan.
crossboss
Contacteer:

YZ 80 DAVID schreef:als ik op index.html klik dan kies ik internet explorer om het te openen en komt er in het midden van de pagina een scherm wat niet kan worden weergeven.
Dan heb je geen java of sp2 blokeerd hem omdat ie het programma aan ziet als onveilig.
huskie

wat is sp2?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

windows xp met de service pack 2 update :schieten: (ja ik heb een hekel aan sp2 :wink: )
Gast

:wink: thx
ik heb nog een oldie, windows me :)
Gast

ik zit op een andere pc, dus ben nu een gast :lol:
huskie

dat was ik dus :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Noppy

Heel leuk spelletje, heb wel 10 keer moeten proberen voordat ik die steile hill climb door had!

Klopt het dat je eerst 1 tikje achterop moet gaan zitten en halverwege de helling naar voren leunen?

Grx,

Noppy
:toost:
huskie

Ja dan doe je het helemaal mooi, maar het belangrijkste is:versnellen in het begin van de helling en dan langzaam afbouwen. Als je later op de helling gas geeft ga je achterover, ondanks naar voren leunen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
nupke

ik heb (samen met een maat van me) het trailspelletje in z'n geheel te downloaden (middels eerder genoemde link van pandora) het lukt niet (is er al af) Heeft iemand het gehele trailspel nog beschikbaar, alleen de demo heb ik al tig keer gespeeld (kom er zowat blindelinks met 0 punten vanaf dus 't wordt erg saai) alvast bedankt!
huskie

op spele.nl is non-stop 3 en 4 te rijden. Wordt wel heel pittig. Een 0 heb ik nog niet kunnen scoren. Ik kom er niet eens overheen :)
probeer deze link even http://www.spele.nl/sport93.htm
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
nupke

huskie schreef:op spele.nl is non-stop 3 en 4 te rijden. Wordt wel heel pittig. Een 0 heb ik nog niet kunnen scoren. Ik kom er niet eens overheen :)
probeer deze link even http://www.spele.nl/sport93.htm
Huskie bedankt, ben nou een drie kwartier aan 't trailen maar ik kom niet verder dan bovenop de tweede pijp, toch pittig, wel leuk.
Bedankt!
huskie

ben ook op de tweede pijp gekomen, en bij die steile klim op het tweede platform :D
Verder ben ik heel blij dat het maar een simulatie spelletje is want, jeeminee wat maak ik een klappers. :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
nupke

Huskie, ......ik ook tot 't tweede platform, jammer dat het realisme van de obstakels een beetje zoek is.
Ook jammer dat het indoortrail kampioenschap, wat ik lekker heb gevolgt op Eurosport, voorbij is. weet jij toevallig wanneer het "outdoorkampioenschap" begint en of dit ook op Eurosport te volgen is?
huskie

Ik moest even door wat linkjes heen maar heb uiteindelijk een goede site gevonden http://www.trialonline.org/
17 April 2005 begint de eerste wk outdoor wedstrijd, dus aankomend weekend.
Ik denk dat eurosport dit niet uitzendt, helaas.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JBassie
Contacteer:

huskie schreef:Ik moest even door wat linkjes heen maar heb uiteindelijk een goede site gevonden http://www.trialonline.org/
17 April 2005 begint de eerste wk outdoor wedstrijd, dus aankomend weekend.
Ik denk dat eurosport dit niet uitzendt, helaas.
Bij toeval heb ik deze week al een paar keer trial op eurosport gezien.
erwindob

en dit weekend weer Europees Enduro op Motors TV :D
huskie

Ja maar dat was indoor. Outdoor wordt door eurosport niet uitgezonden, meen ik te weten. Wel jammer want outdoor is veel mooier. Er gaat niets boven puur natuur :)
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
nupke

huskie schreef:Ja maar dat was indoor. Outdoor wordt door eurosport niet uitgezonden, meen ik te weten. Wel jammer want outdoor is veel mooier. Er gaat niets boven puur natuur :)
helemaal mee eens!
Plaats reactie