Gestolen GasGas motoren

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henkzelf
Contacteer:

Gestolen GasGas motoren
Afgelopen maandag 14 februari zijn er in Nijnsel 5 motoren gestolen. Het gaat over de volgende motoren

trial 250cc kleur blauw chass. nr. vtrgg2502f0840136
trial motor kleur rood chass. nr. vtrgg2802f1040584
trial motor kleur grijs chass. nr. vtrgg3002f1140353
cross motor kleur geel 125cc chass. nr. vtrgg1200f1145036
cross motor kleur rood 250cc chass. nr. vtrgg2500f1025040
De gouden tip tot het terugvinden van deze motoren is 4000 euro waard. Dus als u iets weet over waar deze motoren gestald staan, of wie ze in het bezit heeft, neemt u het best contact op met de plaatselijke politie op telefoonnummer 0900-8844.

Let op! Ga niet in op een aanbieding van een van deze modellen met een van bovengenoemde Chassisnummers. Dit is heling en dat is in Nederland strafbaar.

Controleer de plaats en de staat van een ander chassisnummer. Bij twijfel over de originaliteit kunt u altijd even contact opnemen met de showroom (0413-472132). Pieter Goertz kan u precies vertellen hoe het chassisnummer eruit moet zien.
Gast

Jullie stonden op de beurs in den Bosch, toch? Ik heb bij jullie geïnformeerd naar de gas gas endurofietsen. Zijn jullie na deze beurs bestolen? Wat een kl**tzakken :twisted: , ik hoop dat ze ze snel pakken!!
Sterkte ermee
huskie

Dat lijken wel kennisjes van die Ben van Erp diefstal te wezen.
Daar is waarschijnlijk ook niets meer van vernomen, of toch wel?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Dr_Bean
Contacteer:

Ik snap nooit zo wat iemand met Trialmotoren moet.

In Nederland verkoop je zo'n ding echt niet meer (daar is die wereld te klein voor). (zo af en toe bij markpleets kijken?)
Op de staat rijden is zo'n ding nou niet bepaald geschikt/comfi voor en beetje lekker crossen ook al niet.
en ik zie nou niet dat die dieven of helers lekker potje gaan triallen.

Dus... moet haast wel zijn dat die dingen de grens over gaan! direkt naar rusland ofzo?

Kijk.. zo'n crossertje wordt gewoon gebruikt om te raggen en dan weg te flikkeren als ie het niet lekker meer doet.
henkzelf
Contacteer:

ik was er niet bij en ik heb Wim Oerlemans er ook nog niet over gesproken maar ik begreep dat ze 's nachts van de beurs af gehaald zijn. En ik dacht: ik plak het berichtje van de site www.gasgasmotoren.nl even in mijn favoriete forum zodat de forummers mee uit kunnen kijken.
JBassie
Contacteer:

op ''het andere'' forum staat ook weer een nieuwe diefstal gemeldt. Het betreft 2 crossmotoren uit een gesloten garage en de motoren stonden op slot :!:
Is toch niet normaal meer. Stelletje :bad-words:
Hein van Buuren

Zo heb je een fiets en zo heb je niets!
Erg lullig voor de betrokkenen, vooral als het motoren zijn zonder kenteken die kun je niet of bijna niet verzekeren tegen diefstal.
Hopelijk worden de desbetreffende motoren snel gevonden, al dan niet met de botten van de vandalen er tussen geklemd.
We zullen ze in de gaten houden, sterkte allemaal.
henkzelf
Contacteer:

ik sprak gisteravond een cross kennis die er toch in geslaagd was bij Interpolis in combinatie met een inboedel verzekering ook zijn crosser thuis in de schuur plus reservedelen voor een paar tientjes mee te verzekeren (verzekerde waarde 10000,--) Dit lukte niet via tussenpersonen maar wel in rechtsstreeks contact met Interpolis in Tilburg.
Van het GG front geen nieuws; ook hier in de regio is het 1 x per week raak.
AdventureRider

Unive verzekert ook ongekentekende motoren bij de inboedel. Buiten je schuur/garage zijn ze dan natuurlijk nog steeds onverzekerd.
Plaats reactie