Graag jullie gewaardeerde mening: ik ben op zoek naar nieuwe, bredere en langere steps voor meer grip en minder vermoeidheid.
Ik heb in Engeland dit setje gezien.
Noppy
Meedraaiende steps, zou dat wat kunnen zijn?
Moderator: ghulst
-
Lijkt mij juist gevaarlijk. Of kunnen ze maar een aantal graden draaien en hebben ze een zelfcenterende werking?
Doe es een URL?
Doe es een URL?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Het is helemaal niet nodig en alleen omdat het iets nieuws is zal het nog deur zijn ook.
(In de nieuwe noppennieuws staan ook nieuwe brede steps)
(In de nieuwe noppennieuws staan ook nieuwe brede steps)
Ik heb uitgaves van de Motocross Action van ruim 10 jaar geleden waar deze Pivot Pegz al worden getest. Als het echt een succes was zaten ze al wel standaard op een motor. Ik zie het een beetje als een gimmick, net zo als de draaibare grips van Boyessen.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
- Contacteer:
Ik zie het nut er eerlijk gezegt niet echt van in
Laatst gewijzigd door Rudy op vr mar 04, 2005 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Misschien dat de zolen van die Tech8's minder hard slijten, maar voor de rest lijkt het me zwaar waardeloos.
Iets voor Adje misschien ? (= grootverbruiker van zolen van Tech8's)
Iets voor Adje misschien ? (= grootverbruiker van zolen van Tech8's)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Altijd in voor nieuwe gadgets, ja geef ik gelijk toe. Maar deze pivot pegz gezien in australie op de motor van onze gids. Hij was er laaiend enthousiast over. Slijt op de laars verminderd en volgens zijn zeggen meer controle en steun.
Nee ik heb ze nog niet, eerst wennen aan me 450. De eerste 150 km zit erop in de kou.
groetjes peewee
Nee ik heb ze nog niet, eerst wennen aan me 450. De eerste 150 km zit erop in de kou.
groetjes peewee
Kan iemand dat voetje stil zetten??
Lijkt me niet echt wat, tenzij die veer die er in zet erg sterk is en dat ie dus goed in het midden terugkomt.
Lijkt me niet echt wat, tenzij die veer die er in zet erg sterk is en dat ie dus goed in het midden terugkomt.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Ik heb op mijn DR 350 voetsteunen gezet van een RM 250 (dacht ik dat die verkoper zei...)
Er heeft een kameraad een stukje onder gelast (stop) & verder ging het vanzelf...
Er heeft een kameraad een stukje onder gelast (stop) & verder ging het vanzelf...
Montesa Cota 315R
Ik heb ze niet gekocht hoor! Ik heb het maar gewoon gehouden bij conventionele steps.
Ik zal zo eens een fotooke plaatsen van mijn IMS-steps; het is net een Harley shopper geworden met dat chroom (IMS zijn volgens mij Amerikaans en daar houden ze wel van glimmende dingetjes )
Fottos:
Links
Rechts
Noppy
Ik zal zo eens een fotooke plaatsen van mijn IMS-steps; het is net een Harley shopper geworden met dat chroom (IMS zijn volgens mij Amerikaans en daar houden ze wel van glimmende dingetjes )
Fottos:
Links
Rechts
Noppy
-
Ik weet dat Adriaan van Algarve offroad die dingen op proef heeft (of heeft gehad).
Stuur 'm een mailtje zou ik zeggen (mooie gelegenheid om die website ook weer eens te bezoeken:-).
Groeten,
Fr@venture
Stuur 'm een mailtje zou ik zeggen (mooie gelegenheid om die website ook weer eens te bezoeken:-).
Groeten,
Fr@venture
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt
Ik heb zijn site bezocht, lijkt me leuk om in Portugal te rijden. Ben in de Algarve al eens op vakantie geweest en moet zeggen dat het een indrukwekkend landschap is.
Betreffende de stepjes: deze zou hij dan ook eens moeten proberen: deze pennen mogen verslijten; ze zijn gewoon vervangbaar:
http://www.woodsracer.com/portal/review ... s&itemid=5
Noppy
Betreffende de stepjes: deze zou hij dan ook eens moeten proberen: deze pennen mogen verslijten; ze zijn gewoon vervangbaar:
http://www.woodsracer.com/portal/review ... s&itemid=5
Noppy
Een soort bliksemafleider, maar dan voor wortels en takken.
Vaak blijft zo'n pookje onschuldig hangen achter een twijgje dat een supertaaie wortel blijkt te zijn. En in 1/10 van een seconde zit je schakel of rempook achterstevoren. Terugbuigen betekent dan soms ook afbreken.
Deze maatregel kost niets, maar levert wel wat op
Noppy
Vaak blijft zo'n pookje onschuldig hangen achter een twijgje dat een supertaaie wortel blijkt te zijn. En in 1/10 van een seconde zit je schakel of rempook achterstevoren. Terugbuigen betekent dan soms ook afbreken.
Deze maatregel kost niets, maar levert wel wat op
Noppy
Ooo , ik dacht dat het een stofzuiger buis was
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik zal m'n loodgieter wel ff bellen en vragen of hij zo'n ontstopperboor mee kan nemen. Hij stinkt ook al een tijdje als een vaas bloemen die te lang in het zelfde water hebben gestaan.
Volgens mij staat er té weinig water in de stankbocht
Zou wat WC-eend helpen? Dikbleek? Of misschien kokosnotenvet aan de buitenkant en kokosnotenhaar aan de binnenkant?
Nee, serieus...
Volgens mij staat er té weinig water in de stankbocht
Zou wat WC-eend helpen? Dikbleek? Of misschien kokosnotenvet aan de buitenkant en kokosnotenhaar aan de binnenkant?
Nee, serieus...
Aftappie met afsluiter maken aan de onderkant (= altijd gemakkelijk bij een syphon).
Kun je overtollig vocht (of olie) simpel aflaten. Tevens montagepunt voor eventuele lambda-sonde, benzine-injectie (fijn voor de achterrijdende bosjesman) of turbo-aansluiting.
Ben altijd bereid er een mooi deeweegeetje van te maken
Kun je overtollig vocht (of olie) simpel aflaten. Tevens montagepunt voor eventuele lambda-sonde, benzine-injectie (fijn voor de achterrijdende bosjesman) of turbo-aansluiting.
Ben altijd bereid er een mooi deeweegeetje van te maken
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!