25 kw enduro/sm ervaring??

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
sx-joris

hallo,

omdat ik bijna mn motorrijbewijs heb gehaald ben ik op zoek naar een enduro. aangezien ik nog 18 ben zal ik me helaas moeten beperken tot een 25 kw modelletje.
ik rij nu een ktm sx 250. crosser dus, binnekort wil ik deze de deur uit doen en een motor kopen waarmee k de crossbaan over kan en af en toe ook nog met een paar maten over de weg kan knallen. ik was dan ook van plan om ergens een paar supermotard wielen op de kop te tikken voor de enduro die k wil gaan kopen.
weten jullie misschien welke motor hiervoor geschikt is?? en welke enduros op 25 kw kenteken te krijgen zijn.
ik dacht zelf aan een ktm exc 450 ofzo. maar betwijfel of deze voor 25 kw is, wie heeft er ervaring mee???
Joop

Op het kenteken van mijn KTM 450EXC staat 12 KW. :D Dus wat dat betreft mag je er mee rijden en zal de politie bij een kontrole geen problemen maken. Maar in werkelijkheid hebben de 450 EXC's natuurlijk zo ongeveer 37 KW en hoe dat dan juridisch uitpakt na een ongeval :?: Dan kon het wel eens heel anders uitpakken :(
sx_joris

op kenteken 12 kw terwijl er 37 kw uitkomt :twisted:
nu maar hopen dat ik dat straks ook voor mekaar krijg.
is een exc wel geschikt om een paar slicks onder te zetten?
bassplayerfred

Ik zou zeggen ruil je 250 sx gewoon in voor een 250 exc. Is een prima motor voor zowel enduro als supermoto (zie avatar) en onder 25 kW (op het kenteken)
Plaats reactie