het zou ook fij nzijn moest het doen baar zijn voor de belgen ( afstand )
en dat er dan ook mag gecrosst worden met een motor zonder kenteken of minder jarigen want ik zou ook wel willen komen maar ben nog maar 14 dus kan mag ik nog niet o pde openbare weg rijde
Noppenforum Meeting 2005
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Ik ben ook nog maar 14 dus zou leuk zijn als er met crosser gereden kan wordenstimpie schreef:dat er dan ook mag gecrosst worden met een motor zonder kenteken of minder jarigen want ik zou ook wel willen komen maar ben nog maar 14 dus kan mag ik nog niet o pde openbare weg rijde
-
- Contacteer:
Ik ben 19 en heb een motor rbw, alleen geen enduro
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Probleempje dus, want Ad z'n Honda is weer single (aartje naar z'n ......... baasje)Rudy schreef:Ik ben 19 en heb een motor rbw, alleen geen enduro
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Contacteer:
Ach als jij je tm beschikbaar stelt , maargoed er zijn meerdere crossers dan ik die ook graag mee willen doen .Sjokske schreef:Probleempje dus, want Ad z'n Honda is weer single (aartje naar z'n ......... baasje)Rudy schreef:Ik ben 19 en heb een motor rbw, alleen geen enduro
KTM EXC300
KTM EXC300
idem ditoRudy schreef:Ik ben 19 en heb een motor rbw, alleen geen enduro
Nog iets meer dan een half jaartje, dan komt ze ter beschikking (middels verkoop )Rudy schreef: Ach als jij je tm beschikbaar stelt , maargoed er zijn meerdere crossers dan ik die ook graag mee willen doen .
Gerard Rond, privéterrein ?????Noppy schreef:Bij Gerard Rond is het privéterrein, dus heb je geen kenteken nodig.
Ook indien je zo'n WRF of quad gaat rijden, betwijfel ik of je een rijbewijs nodig hebt.
Zullen we hem 't eens vragen?
Grx,
Noppy
Wist niet dat hij tegenwoordig zoiets runt.
Enne waaro ergens, in de buurt van Bennekom of zo ?
Daar waar vroeger (misschien nu nog wel ?) die blootvoetwaterskibaan zat ?Noppy schreef:Ten noorden van Maurik, op een schiereiland van Rijkswaterstaat. Je mag dus zoveel herrie maken als je wilt.
Tweetakts met open uitlaat zijn dus bij deze uitgenodigd
Vroeg wakker trouwens !
En ik zit zonder (?) griep (maar wel een tikkie suffe kop, te goed om thuis te blijven en te slecht eigenlijk om te werken) op m'n werk
-
als ik een remork kan lenen dan ben ik zeker van de partijNoppy schreef:Ten noorden van Maurik, op een schiereiland van Rijkswaterstaat. Je mag dus zoveel herrie maken als je wilt.
there ain't no hill to high
Ik gok op AntwerpenNoppy schreef:Je mag vast wel bij iemand mee op de aanhanger. In welke plaats woon je?
Noppy
Ah SSteve,
Die is écht goed, de tranen biggelen nu over mijn wangen van het lachen
Ik kijk nooit onder die avatars, omdat daar vaak onzinnige dingen tussen staan als 'op stand' of 'tussen de bollen'.
Ik zal voortaan beter uit mijn doppen kijken, anders wek ik straks nog bij onze zuiderburen een domme indruk
Noppy
Die is écht goed, de tranen biggelen nu over mijn wangen van het lachen
Ik kijk nooit onder die avatars, omdat daar vaak onzinnige dingen tussen staan als 'op stand' of 'tussen de bollen'.
Ik zal voortaan beter uit mijn doppen kijken, anders wek ik straks nog bij onze zuiderburen een domme indruk
Noppy
-
- Contacteer:
ontopic svp
KTM EXC300
KTM EXC300
Ja daar is het vlak bij. Er wordt daar nogsteeds gewaterskied maar nu even niet....Sjokske schreef:Daar waar vroeger (misschien nu nog wel ?) die blootvoetwaterskibaan zat ?Noppy schreef:Ten noorden van Maurik, op een schiereiland van Rijkswaterstaat. Je mag dus zoveel herrie maken als je wilt.
Vroeg wakker trouwens !
Vroeger was daar vlak bij ook nog een cross baan maar die is al een aantal jaren gesloten.
was dat de crossbaan van Beusichem ?
Daar heb ik menigmaal een wedstrijd van de MON gereden en daar reed ik nog graag ook want dat was een keiharde baan waar je niet zo moe op werd.
Daar heb ik menigmaal een wedstrijd van de MON gereden en daar reed ik nog graag ook want dat was een keiharde baan waar je niet zo moe op werd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/