Noppenforum Meeting 2005

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Hebben jullie zin in de 2005 meeting?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
31
94%
Nee, ik durf niet
1
3%
Ik eet liever thuis kroketten op de bank
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 33
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Na een kort overleg en een vraag van Jan Bassie leek me het een goed idee een nieuw topic te openen over de 2005 noppenforum meeting.
Zoals de meeste forumbezoekers wel weten zijn we in 2004 met Erik in en rond Riemst geweest, het jaar daarvoor hebben we ons (met een behoorlijk compact gezelschap) vermaakt in bilstain :lol:.

Tja en dit jaar?, ik heb eerlijk gezegt nog geen idee..... dus brand los met jullie ideeen :wink:

Voor wat fototjes om een indruk te krijgen van de voorgaande keren:
2003
2004
2004 van erwin




Ps: ik zou het natuurlijk leuk vinden dat ik met mijn crosser ook mee zou kunnen doen :oops:, vorigjaar had ik het geluk ad-f zijn motor te kunnen lenen waarvoor ik hem nog steeds zeer dankbaar ben Afbeelding
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Ja, een goede planning is het halve werk.

:P

Er zijn hier op het Forum veel enduro/offroad rijders dus alleen een crossbaan is na mijn idee geen optie. Maar alleen een ''endurobos'' waar je met gekentekende motoren moet rijden lijkt me ook geen leuk plan, want hier zijn toch ook aardig wat crossers, waaronder ikzelf.

Dus.. een combinatie van die 2 lijkt me wel een goed plan.


:idea: een hint. ik heb wel een motorrijbewijs (en Rudy ook) en natuurlijk motorbeheersing dus.... :lol:



Jan Bas
Laatst gewijzigd door JBassie op ma feb 14, 2005 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Tja, in bilstein kun je met de crosser gewoon rijden maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen dat niet zien zitten omdat ze daar al veel te vaak zijn geweest :oops: . Of riemst nog een keertje mogelijk zou zijn durf ik niet te zeggen, daarvoor moet je bij Erik V zijn :wink: .
Maar het onderwerp staat er pas 5-10 minuten dus we wachten even lekker af.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hummm, naar bilstain met de trialmotor, dat klinkt leuk.
Enne Riemst klinkt natuurlijk ook wel weer leuk, met die hillclimbs, devil's hole etc, maar daar hebben onze belgische vrienden bij nodig. Ik meen dat er een crosscircuit met enduro parcours in belgie ligt. Neeroeteren?
En verder wil ik ook wel op een crossbaan wat aanklooien hoor. Misschien Arnhem dus.
Afijn, ik zal niet gauw de belemmerende factor zijn.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ik ben wel weer voor. Riemst vond ik supergaaf en nu heb ik ook nog PK's om de hillclimb mee aan te vallen (bij gebrek aan techniek :wink: )

(Maar voor zover ik me herinner geloof ik niet dat ik het gas tot boven open durf te houden).
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Ik vond Arnhem wel leuk, trailbaantje voor Huskie, crossbaan voor de crossers, en met een beetje fantasie is er wel een enduro-achtig iets te rijden....iedereen blij maken zal lastig worden, denk ik
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

STTEVE schreef:Ik vond Arnhem wel leuk, trailbaantje voor Huskie, crossbaan voor de crossers, en met een beetje fantasie is er wel een enduro-achtig iets te rijden....iedereen blij maken zal lastig worden, denk ik
Ik vraag me alleen af of alle enduro mensen zich daar zullen vermaken etc, maar we wachten af of er nog meer mensen zijn met ideeen :wink:
KX125
Berichten: 41
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 17:53
Locatie: Assendelft
Contacteer:

lijkt me opzich wel leuk, kheb alleen ook een crosser en nog geen motorbw ;)
SX125 '04
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Ik ben nog nooit op de maasvlakte geweest. Heb je daar ook mogelijkheden voor enduro en trail motoren?

Riemst zou erg mooi zijn. Eerst maar afwachten hoe Erik z'n knie hersteld
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Arnhem is me een beetje te ver...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Sirkwietjuh
Berichten: 11
Lid geworden op: vr jan 07, 2005 10:17
Locatie: Maastricht

Riemst zou wel heel erg mooi zijn, dan kan ik 5 min. van tevoren vertrekken :D
Fuck the system
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Valt er in Riemst ook veel (legaal) te crossen :?:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ja, op het terrein zelf kon ik gewoon met mijn yamahatje rijden. Alleen hebben we voordat we naar dat terrein gingen nog een stuk op de openbare weg gereden en daar heb je dus een kenteken voor nodig :wink: .
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

We zouden op Gerard Rond zijn adventure island kunnen afspreken? Dat ligt centraal in het midden van Nederland, dus voor iedereen te bereizen, zelfs met Enduro kenteken.

Hij heeft een crossparcours voor zijn evenementenhal aangelegd, we kunnen quads rijden, bij mooi weer waterskiën, kanoën en afsluiten met een BBQ :roll:

Vanaf daar kunnen we vragen aan Jan;-) en kornuiten een leuke Enduroroute uit te zetten van twee uurtjes of zo.

Gerard heeft 6 (schat ik) WRF's 250 staan, voor wie dat eens wil proberen op het cross cricuit. Misschien kunnen we het zelfs combineren met een stukje instructie?

Denk 'r maar eens over...

Noppy
:toost:
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Dat klinkt wel als een goed idee Noppy!
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik ben er.
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Goed idee Noppy!!!
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

fantastisch idee Noppy :D
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Count me in!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Roos
Berichten: 82
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 01:52
Locatie: Hamont (BE)
Contacteer:

Nou Noppy, jij zit boordevol goede ideeën :D

Volgens mij zit hier voor elke categorie wel wat interessants bij,
ook voor mensen met zwaardere allroads.....(die zijn er hier toch ook veel?)
En zo'n 250je zou ik ook wel eens willen proberen, ik heb nl nog nooit iets onder de 600cc gereden :wink:
Hangt er wel een beetje vanaf wat er voor kosten bij komen..
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Goed plan, Noppy
Datum??

Als alternatief kunnen we het eurocircuit afhuren (bling, bling) en combineren met een otr rit onder eindhoven.
smurf.
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Tilburg is inderdaad nog net te doen qua afstand.
Datum? graag buiten de data van de officiële enduro's in België!
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Noppy schreef:We zouden op Gerard Rond zijn adventure island kunnen afspreken? Dat ligt centraal in het midden van Nederland, dus voor iedereen te bereizen, zelfs met Enduro kenteken.

Hij heeft een crossparcours voor zijn evenementenhal aangelegd, we kunnen quads rijden, bij mooi weer waterskiën, kanoën en afsluiten met een BBQ :roll:

Vanaf daar kunnen we vragen aan Jan;-) en kornuiten een leuke Enduroroute uit te zetten van twee uurtjes of zo.

Gerard heeft 6 (schat ik) WRF's 250 staan, voor wie dat eens wil proberen op het cross cricuit. Misschien kunnen we het zelfs combineren met een stukje instructie?

Denk 'r maar eens over...

Noppy
Het cross circuit is geen complete motorcross baan.

http://www.allsportsresortmaurik.nl/fot ... index.html
Hier staan wat fotos van de motor activiteiten.

Zover ik weet zijn de motor trainingen daar meer gericht op weg rijders die eens een off road willen proberen.

Om vanaf het eiland van maurik een route uit te zetten is wel te doen maar dat word dan niet een erg spectaculaire of technische route.
Of hij wordt al snel langer als een uur of twee.

Groetjes, Jan
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Jan,

Dit is de pagina die ik er over heb kunnen vinden:

http://www.motor-island.com/full_offroadday.htm

Het hoeft ook geen professioneel cross terrein te zijn, of moet dat wel?

We zouden 's ochtends de endurorit kunnen doen op basis van GPS en/of roadbook. 's middags lunch en dan op de quad. Het crosstcircuit ligt dan mooi vol met diepe sporen, dan zouden we kunnen motorcrossen op onze eigen crossers? Degenen die niet willen crossen kunnen dan wellicht gaan jetskiën?

Afsluiten met een lekker BBQ en veel bier?

Het gaat toch ook om een stukje gezelligheid, samen zijn, samen eten en zo?

Grx,

Noppy
:toost:
Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Noppy schreef:Jan,

Dit is de pagina die ik er over heb kunnen vinden:

http://www.motor-island.com/full_offroadday.htm

Het hoeft ook geen professioneel cross terrein te zijn, of moet dat wel?

We zouden 's ochtends de endurorit kunnen doen op basis van GPS en/of roadbook. 's middags lunch en dan op de quad. Het crosstcircuit ligt dan mooi vol met diepe sporen, dan zouden we kunnen motorcrossen op onze eigen crossers? Degenen die niet willen crossen kunnen dan wellicht gaan jetskiën?

Afsluiten met een lekker BBQ en veel bier?

Het gaat toch ook om een stukje gezelligheid, samen zijn, samen eten en zo?

Grx,

Noppy
Als je sochtends naar motor island gaat dan kan je daar lunchen en smiddag een rit rijden. En gelijk al het nieuw geleerde in de praktijk brengen.

Mischien kunnen ze bij motor-island een aangepast programma maken voor noppenforum leden.

Nu nog een leuke rit samen stellen.

Mzl,
Plaats reactie