Husaberg uit '99, is dat wat?

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
arie

Beste mensen,

Graag jullie advies!

Bij Brouwersmotors (www.brouwermotors.nl) staat een Husaberg 600 FE Blauw/geel uit 1999 te koop (6400 km - € 2.250)
foto: http://images.wheeler.nl/s1098709650/123622-1-2-2.jpg

Is dat wat? Zou ik hier een betrouwbare fiets aan hebben? Heeft hier iemand ervaringen mee?

Groeten
jeroen1

Zoals altijd is de voor geschiedenis van een motor bepalend, maar nog altijd geen garantie.
Ik rij zelf ook Husaberg en tot op heden probleemloos.
Houten Klaas

Wat is de reden dat die Husaberg's zoveel goekoper zijn dan een Ktm?
henk-v
Contacteer:

ik ben in het bezit van exact dezelfde machine en wil hem voor dat geld niet verkopen
Starten is en blijft een ramp 6 keer gaat het zonder enig probleem en de volgende keer is hij niet te starten , maar als hij loopt is het een genot om mee te rijden
Onderhoud is van levensbelang en moet echt goed bijgehouden worden
De huidige ktm 525 is gebaseerd op dit blok , een aantal onderdelen zijn uit te wisselen maar ktm heeft de naam en is makkelijker te verkopen dus dat prijsverschil blijft
jeroen1

Helemaal gelijk HenkV, toen ik net 18 was en m'n rijbwijs kreeg, mocht ik mee op een geleende Husaberg. Ding reed gewoon super, zelfs voor iemand met "0"uur rijervaring. Nu heb ik iets meer ervaring en ben nog steeds tevreden met m'n keuze.
De reden dat KTM zo populair is dat ze de marketing machine goed aan het werk hebben en de basis van hun huidige lijn(zijnde Husaberg) helemaal doodzwijgen. De import hier heeft meer belang in het promoten van overjarige modellen dan de 2005 serie zo lijkt het.
Gast

Een motor van 6 jaar oud kopen is altijd een risico.
Ik koop alleen nog nieuw.
Genoeg leergeld betaald al in het verleden.
Het doet eens in de zoveel tijd even zeer maar dan mag je
ook verwachten dat je verder probleemloos rijdt.
foggy01

de husabergs zijn super snel.
maar inderdaad je moet hem wel goed onderhoouden.
maar dat geld voor elke motor.
peet

Ik heb hem wel gekocht, en na een tijdje wennen bevalt hij ook goed (weinig offroad ervaring en al helemaal niet met 4takt).
Maar wat zijn de belangrijkste punten voor onderhoud.
henk-v
Contacteer:

250 km olie verversen 500 km filters vernieuwen en klepspeling controleren , de lagers van de tuimelaars in perfecte staat houden
de ontsteking droog houden , gasnaald en geleider regelmatig vervangen
en de afstelling van de kleplichter perfect houden
Let op de keerringen van de voorvork en of monteer stofhoezen
voor verdere info www.husaberg.org
Plaats reactie