weet iemand of een dainese shuttle ook goede bescherming biedt bij motorcross?, hij is voornamelijk voor downhill mountainbiken bedoelt, en heeft als groot voordeel dat ie een hele goede back-protector heeft.
dainese shuttle, goede bescherming?
Moderator: ghulst
Ik heb een gelijkaardig model van Dainese, maar dan zonder de bilbescherming, enkel tot aan de buik en ben er zeer tevreden van. Is net een tweede huid, je voelt er echt niet van vergeleken met de oude harnassen van Acerbis. Prijzig maar goed zou ik zeggen
Ik heb iets gelijkaardigs van EVS, nl.
1 keer gedragen, en te koop voor de geïnteresseerde
Amerikaanse maat XXXL (ikzelf ben 1.84 m en 105 kg)
Je mag het hebben voor 45 Euro.
Jo Vdb
1 keer gedragen, en te koop voor de geïnteresseerde
Amerikaanse maat XXXL (ikzelf ben 1.84 m en 105 kg)
Je mag het hebben voor 45 Euro.
Jo Vdb
-
- Contacteer:
Niet tevreden van Jo ? Of breek je liever je rug ?
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
@ No Limit Grizzly,
jawel, het is prima materiaal.
En de "verluchting" is zeer goed.
Maar ik persoonlijk rij liever rond in mijn oudbollig plastic van Acerbis (de Zoom in mijn geval)
Ik heb het spul dus 1 keer gedragen (nu ja: 2 keer als je het aanpassen meerekent )
Aangezien ik van plan was om het te verkopen, heb ik het daarna niet meer gedragen. Het is dus "zo goed als nieuw"
Jo VdB
jawel, het is prima materiaal.
En de "verluchting" is zeer goed.
Maar ik persoonlijk rij liever rond in mijn oudbollig plastic van Acerbis (de Zoom in mijn geval)
Ik heb het spul dus 1 keer gedragen (nu ja: 2 keer als je het aanpassen meerekent )
Aangezien ik van plan was om het te verkopen, heb ik het daarna niet meer gedragen. Het is dus "zo goed als nieuw"
Jo VdB