Hoi,
Ik zoek een Blitz van Acerbis in de kleur wit of wit/geel of zwart.
Wie kan mij daar aan helpen. Nieuw of tweedehands?
Click op http://www.acerbis.com/p107_headlight/3028.html voor hoe hij er uit ziet.
Grx,
Noppy
P.S. Ik zoek écht alleen de Blitz, geen andere modellen!
P.P.S. De levertijden van Acerbis schijnen lang én onbetrouwbaar te zijn; ik ben dus ook niet op zoek naar adresjes waar ik hem kan bestellen: hij moet dus op voorraad zijn!
Gezocht: Acerbis Blitz koplamp
Moderator: ghulst
Inderdaad, spotjes gaan snel stuk en ook zijn ze niet waterdicht...
Wat ik dus elke keer zie na het afspuiten, het lijkt wel of het water erin kan aan de achterkant waar die aansluitpennen zitten.
Ik mis alleen de goudvissen nog...
Groeten Jan Willem
Wat ik dus elke keer zie na het afspuiten, het lijkt wel of het water erin kan aan de achterkant waar die aansluitpennen zitten.
Ik mis alleen de goudvissen nog...
Groeten Jan Willem
Hah,
Ik ga'm snipen op eBay in de USA. De verkoper is al akkoord met verzending naar NL.
@Erwin, bedankt voor alle tips.
@Jan Willem, ik zal hem waterdicht maken met siliconenkit; ik heb nog wel wat over van mijn laatste badkameravonturen
Ik denk er over om bij Bert Duursma zo'n Touratech rallye voorbouw te nemen van 109 Euri. Iemand daar ervaringen mee?
Grx,
Noppy
P.S. Ik heb ook nog een hele mooie HID-lamp (met kuipje) gezien bij www.bajadesigns.com met zo'n cyclops lampje erbij om vlak voor je voorwiel te schijnen. Lampje heeft 250W; de regendruppels op de achterruit van een politieauto drogen spontaan op. Is dat wat misschien?
Ik ga'm snipen op eBay in de USA. De verkoper is al akkoord met verzending naar NL.
@Erwin, bedankt voor alle tips.
@Jan Willem, ik zal hem waterdicht maken met siliconenkit; ik heb nog wel wat over van mijn laatste badkameravonturen
Ik denk er over om bij Bert Duursma zo'n Touratech rallye voorbouw te nemen van 109 Euri. Iemand daar ervaringen mee?
Grx,
Noppy
P.S. Ik heb ook nog een hele mooie HID-lamp (met kuipje) gezien bij www.bajadesigns.com met zo'n cyclops lampje erbij om vlak voor je voorwiel te schijnen. Lampje heeft 250W; de regendruppels op de achterruit van een politieauto drogen spontaan op. Is dat wat misschien?