Even een groet uit verwegistan,
Mentaal aan het voorbereiden voor een offroad tripje as dinsdag in de tropische regenwoud van noord australie. Foto's zal ik wel posten. Voor geinteresseerden www.fairdinkumbiketours.com
Geniet van het weer in Nederland, sneeuw van het weekend heb ik begrepen.
groeten peewee
rijden in Australie
Moderator: ghulst
Mentaal aan het voorbereiden? Ja ja, zeker zonnebrandolie mixen met muggenolie en je hangmatje een beetje opkloppen?
Brrrr, we zijn jaloers! Ik ga zodirect vaseline spuiten op mijn spaaknippels om de pekel weg te houden.
Morgenochtend een sneeuwritje met Jan;-)
Veel plezier daar en blijf aan ons denken
Noppy
Brrrr, we zijn jaloers! Ik ga zodirect vaseline spuiten op mijn spaaknippels om de pekel weg te houden.
Morgenochtend een sneeuwritje met Jan;-)
Veel plezier daar en blijf aan ons denken
Noppy
Jaja,
weer terug uit down under, toch onbegrensde mogelijkheden daar. Geweldig gereden, ja ook leuke foto's, maar waar moet ik ze kwijt??? Anyway, we hebben daar rondgereden op gehuurde Suzuki 400 en Kawa 400's voorzien van bashplates, bumtanks etc. Allemaal heel bushwaardig. Gidsen die voorbereid zijn op alles , ook het koppie ondergaan van ondergetekende, incl. motor , digitale camera, gsm, paspoort alles dus. Zal binnenkort een verslag schrijven van 3 dagen in de bush, 35 graden en luchtvochtigheid van 90%.
Maar alles is nog heel en het is allemaal goed aan te bevelen.
groeten peewee.
weer terug uit down under, toch onbegrensde mogelijkheden daar. Geweldig gereden, ja ook leuke foto's, maar waar moet ik ze kwijt??? Anyway, we hebben daar rondgereden op gehuurde Suzuki 400 en Kawa 400's voorzien van bashplates, bumtanks etc. Allemaal heel bushwaardig. Gidsen die voorbereid zijn op alles , ook het koppie ondergaan van ondergetekende, incl. motor , digitale camera, gsm, paspoort alles dus. Zal binnenkort een verslag schrijven van 3 dagen in de bush, 35 graden en luchtvochtigheid van 90%.
Maar alles is nog heel en het is allemaal goed aan te bevelen.
groeten peewee.
Ik wil met alle plezier je verhaal plus foto's plaatsen op travelmaniacs! Als je het wat vindt, stuur dan ff een berichtje naar marcel.vermeij@travelmaniacs.nl
Mssl Mars
Mssl Mars