Acerbis Tankje
Moderator: ghulst
Bij Rwin zag ik tijdens de vorstenboschtrip een mooi vlak Acerbis 5 liter tankje achterop de Huskie (nee dat is niet de motor op de foto, wel het tankje). Ik ben op zoek naar zo'n tankje.
Dus ik zou zeggen, duik vanavond allemaal in je schuur, zodat ik morgen de beste kan uitkiezen
Er is ook een 3 liter variant, die vind ik ook prima
Erik leest mee, geloof ik, dus als hij ze nog heeft merken we het gauw....anders zal ik m fff bellen ...... mailen, want dat heeft hij lievererwindob schreef:EVA had em op voorraad vorig jaar. (in Valkenburg ZH)
EVA heeft ook 2wd systemen!!! www.2wd.nl
Bummtank heeft ze ook, een veel gemakkelijker bevestiging ook, geen onderplaat of zo, eenvoudig over je achter spatbord. Ik zal de website opzoeken.
Ik kan je wel een foto mailen ervan als je dat wil.
groetjes peewee
groetjes peewee
Bumtank ken ik, is alleen 3 keer zo duur en in nederland nergens te vinden. In engeland wel...100 pond...Maar das altijd nog goedkoper dan die 20 liter container van Acerbis....staat voor 370 in de boekenpeewee lui schreef:Bummtank heeft ze ook, een veel gemakkelijker bevestiging ook, geen onderplaat of zo, eenvoudig over je achter spatbord. Ik zal de website opzoeken.
groetjes peewee
Wat kost zo'n Bumtank in Australie eigenlijk??
-
- Contacteer:
hallo
dat tankje is een front tank in 3l of 5l uitvoering heb ze gemoneerd
staan op een motor ze sluiten niet perfekt aan de stop na enige
tijd. eentje wil ik weg doen aan de helft van de prijs is 4 maand oud.
peter quickly.
dat tankje is een front tank in 3l of 5l uitvoering heb ze gemoneerd
staan op een motor ze sluiten niet perfekt aan de stop na enige
tijd. eentje wil ik weg doen aan de helft van de prijs is 4 maand oud.
peter quickly.
Afrika reizen , Marokko, Senegal