Hallo beste Noppers, ik heb hier toch even een vraagje.
Ik zie dat er in de evenementen agenda dus genoeg ritten zijn om aan deel te nemen, alleen welke zijn nou een beetje geschikt voor de beginnende rijder ??
Ik zit er niet op te wachten om gelijk armen en benen te breken dat kan altijd later nog
Tips zijn meer dan welkom.
Beginnende rijder
Moderator: ghulst
-
Fuck the system
Probeer in eerste instantie in Vlaanderen (of nederland) te blijven. Daar heb je weinig tot geen onoverkomelijke moeilijkheden (je kan altijd makkelijk een andere, makkelijkere zijweg nemen als het originele traject toch te moeilijk is). Verder is het vooral de interactie tussen je verstand en je rechterhand die de risico's bepalen...
Eenmaal je je goed voelt op je enduro, kan je moeilijkere stukken gaan proberen...
Ik ben zelf na 2 of 3 ritten in Libin gaan meerijden (Ardennen). Nog niet echt een moeilijke rit, maar toch her en der al pittig. Gewoon op je eigen tempo rijden en dan geraak je "overal" wel door..
("overal" = met uitsluiting van Erzberg, X-Country's en RedBull Romaniacs toestanden... )
Eenmaal je je goed voelt op je enduro, kan je moeilijkere stukken gaan proberen...
Ik ben zelf na 2 of 3 ritten in Libin gaan meerijden (Ardennen). Nog niet echt een moeilijke rit, maar toch her en der al pittig. Gewoon op je eigen tempo rijden en dan geraak je "overal" wel door..
("overal" = met uitsluiting van Erzberg, X-Country's en RedBull Romaniacs toestanden... )
Montesa Cota 315R