iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen is het mogelijk de achtervering open te gooien en nieuwe keeringen erin te steken als je het juiste matriaal hebt of valt hier niets aan te doen en kan ik een nieuwe achtervering gaan kopen
of id het mogelijk om hetzelfde trukje toe te passen als bij de voorvering met een stukkie plakband of een negatief van een foto en dan de olie terug bij te vullen?
lekkende achtervering
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: vr okt 01, 2004 13:39
- Locatie: antwerpen
there ain't no hill to high
Niet zelf aan beginnen, alles staat onder hoge druk en onderdelen en of gereedschap is vaak niet voor handen.
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: vr okt 01, 2004 13:39
- Locatie: antwerpen
best dus gewoon mee langs de winkel gaan
en enig idee of de meeste crosswinkels dat kunnen repareren of zijn daar speciale bedrijven voor
en enig idee of de meeste crosswinkels dat kunnen repareren of zijn daar speciale bedrijven voor
there ain't no hill to high
- mxrider#28
- Berichten: 436
- Lid geworden op: vr feb 13, 2004 16:16
weinig kans dat een dealer daar het goede gereedschap voor heeft... je kan het beste gewoon nar een specialist gaan zoals: technoflex, paardekam, reiger etc.
hier (enschede en omstreken) is een achterveer revisie met nieuwe olie 75 a 100,-
overgens kun je het ook zelf wel doen (die keering die jij bedoelt vervangen).
je moet gewoon goed opletten hoe de boel in elkaar zit met het uitelkaar trekken. en dat het onder druk staat valt wel mee, je moet eerst gewoon het meeste olie er uit laten lopen door het slangetje dat naar het externe potje loopt los te draaien. en dan pompen met je zuigerstang. zo krijg je de meeste olie er wel uit.
in het begin vond ik het ook eng en risico vol. maar nu achteraf vind ik het niet meer bijzonder. trek de boel zo los.
(hmm vandaar dat misschien mijn veer niet meer goed werk? ) ghehe
hier een foto van hoe het er ong van binnen uitziet:
overgens kun je het ook zelf wel doen (die keering die jij bedoelt vervangen).
je moet gewoon goed opletten hoe de boel in elkaar zit met het uitelkaar trekken. en dat het onder druk staat valt wel mee, je moet eerst gewoon het meeste olie er uit laten lopen door het slangetje dat naar het externe potje loopt los te draaien. en dan pompen met je zuigerstang. zo krijg je de meeste olie er wel uit.
in het begin vond ik het ook eng en risico vol. maar nu achteraf vind ik het niet meer bijzonder. trek de boel zo los.
(hmm vandaar dat misschien mijn veer niet meer goed werk? ) ghehe
hier een foto van hoe het er ong van binnen uitziet:
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: vr okt 01, 2004 13:39
- Locatie: antwerpen
bedankt voor de info
ik zal eens kijken of ik het zelf klaar kan krijgen en anders zal ik maar met een bakkie onderdelen naar de specialist gaan
ik zal eens kijken of ik het zelf klaar kan krijgen en anders zal ik maar met een bakkie onderdelen naar de specialist gaan
there ain't no hill to high