Ik ben volop bezig met de démontage van m'n motor om de kader te laten zandstralen en poederlakken, zodat ie er terug fatsoenlijk uit ziet.
Het identificatieplaatje op het balhoofd, heeft al aardig wat meegemaakt in die 14 jaar zo te zien, want da's eigelijk niet echt meer leesbaar.. (hier en daar kan je nog wel iets lezen, maar niet echt veel...)
Is dit (volgens de Belgische wet) verplicht? Zoja, waar kan ik zo'n nieuw plaatje halen, en weet er iemand wat dat kost?
(het chassisnummer staat in de andere kant van het balhoofd gegraveerd, dus dat kan je wel goed lezen)
Stijn
Identificatieplaatje is rot...
Moderator: ghulst
Montesa Cota 315R
-
het chassinr is sowieso het belangrijkst
ik denk wel dat de politie moeilijk kan doen ALS ze erop controleren wat volgens mij niet zo snel zal gebeuren
en of je er een ander plaatje kunt laten op zetten weet ik niet je kunt er mischien een van een ander chassis nemen een met papieren natuurlijk en dat erop zetten
ik denk wel dat de politie moeilijk kan doen ALS ze erop controleren wat volgens mij niet zo snel zal gebeuren
en of je er een ander plaatje kunt laten op zetten weet ik niet je kunt er mischien een van een ander chassis nemen een met papieren natuurlijk en dat erop zetten
there ain't no hill to high