Husqvarna in de problemen??

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Hans Weghorst

Stefan Merriman heeft een overeenkomst met het in Italië gebaseerd team "Jolly Racing" ondertekend om een Honda 250cc te berijden in het Italiaanse en het Wereldkampioenschap in de Enduro voor het komend seizoen. Dit nieuws brengt een eind aan een lange en succesvolle samenwerking van Merriman met de in grote moeilijkheden verkerende Husqvarna fabrieken.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hans niet zo stoken :wink:
Heleboel huskie rijders zullen dit bericht niet waarderen.
Ik weet dat huskie grote leverings problemen heeft en sluit m'n ogen hier ook niet voor.
Het is een drama met die spaghetti ......... aandeel houders. Ze brengen een mooi merk naar de klote.
En Ben van Erp moet roeien met de riemen, etc....
Ik denk niet dat ze het gaan redden, huskie bedoel ik.
Teveel jaren al gerotzooi :(
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Aan ons Huskie rijders is gevraagd geen promotie te maken voor Husqvarna.
Waarom wordt dit wel goedgekeurd?
En Hans je had gister lullig gereageerd op het artikel van de XL 500 waarop ik antwoord had gegeven.
Dit is alweer weggehaald.
Ik krijg stellig de indruk dat jij alleen de boel maar komt opruien, want op andere Topics zie je nooit een antwoord of reactie van jou.
Je ziet jouw reactie alleen maar als je kunt zeiken of de boel kunt ophitsen. Problemen thuis misschien???
En ik denk dat Husqvarna het wel gaat redden, met de motoren is niets mis, allleen het managment in Italie deugt niet, maar daar schijnt verandering in te komen.
Vergeet niet dat bijv KTM ook zo'n periode heeft gekend en als Gert Brouwer daar toendertijd niet z'n centjes had ingestopt de fabriek van KTM in Oostenrijk ook helemaal failliet was gegaan.
Met welk merk rijdt jij eigenlijk Hans?
huskyfreak

Hein, ik zou het niet beter kunnen zeggen, ik zou zelfs durven zeggen dat er misschien wel eens een husky-tijdperk op komst is. 4 jaar geleden was het al Yamaha 400 wat de klok sloeg! Hieraan is al een einde gekomen.

Nu is het al KTM 520 (husaberg met oranje plastic) ...

de prestaties van de nieuwe huskies zijn al vast fenomenaal dus ... nog even geduld

En Hans, ik zou ook wel eens willen weten met welk merk jij rijd???

Misschien wel een honda XR LEOPARD 600 ???

... "husky fier funfzig" is f*cking great ...
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

nee hij rijd enduro met een bmw "shermantank" gs1150 :D
Hans Weghorst

EEN HUSQVARNARIJDERS IN DE NAUW MAAKT RARE SPRONGEN.

Ik merk het al, eerst zorgen ze er voor dat ze een aantal Husky-vriendjes bij elkaar hebben, zodat ze een sterk front op dit forum vormen.
Vervolgens gaan ze net doen of er geen beter merk is dan Husqvarna en gaan ze andere merken afzeiken.
Worden ze zelf een keer met de neus op de feiten gedrukt, door een persbericht dan worden de heren verontwaardig en gaan ze de persoon die dit bericht plaatste afzeiken. Heel dapper Heren Husqvarnarijders.

Groeten van een KTM-450 rijder!!
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:Ik krijg stellig de indruk dat jij alleen de boel maar komt opruien, want op andere Topics zie je nooit een antwoord of reactie van jou.
Hier zit helaas wat in Hans.

Zet eens een positieve bril op :shock: en vergeet het gezeur over merken. :agrue:

Het maakt niet uit wat je rijdt, als je maar rijdt.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Freek schreef:
Hein van Buuren schreef:Ik krijg stellig de indruk dat jij alleen de boel maar komt opruien, want op andere Topics zie je nooit een antwoord of reactie van jou.
Hier zit helaas wat in Hans.

Zet eens een positieve bril op :shock: en vergeet het gezeur over merken. :agrue:

Het maakt niet uit wat je rijdt, als je maar rijdt.
idd daar gaat het om :drinking:
Gast

:snipersmile: :angel: :angel: :schieten:

(DIT IS FOUT)

:toost: :toost: :toost:

(DIT IS GOED)


wees blij dat julie kunnen rijden, ik moet weer sparen voor een motor.
:eggface:
dorzel

was hierboven even vergeten gebruikersnaam neer te zetten
ik vond wel even dat het moest ik ben een beetje trots op het antwoord.

PS: is het bier hier in het cafe op de bon want het komt je niet bepaalt in de bek waaien.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

dorzel schreef:was hierboven even vergeten gebruikersnaam neer te zetten
ik vond wel even dat het moest ik ben een beetje trots op het antwoord.

PS: is het bier hier in het cafe op de bon want het komt je niet bepaalt in de bek waaien.
Afbeelding voor jou :mrgreen: :drinking:
Fred

Maak je niet druk jongens, ik ken die Weghorst.

Het is een analfabeet en daarnaast een onruststoker.
Hij kan zelf niet eens rijden en heeft er ook geen verstand van.
Ik kan het daarom ook niet waarderen dat juist zo iemand met dit
soort flauwekul op de proppen komt.

Ga fijn naar je favoriete site Hans, ja...ik weet dat jij Barbie poppen verzameld. Dat zegt toch genoeg................
Plaats reactie