de oude bougie er weer in ??
het is mij een keer na een revisie gebeurd - de nieuwe bougie vonkte perfect maar kreeg de motor niet aan de praat.
na twee dagen alles geprobeerd te hebben de oude bougie er maar eens in gedraaid en hij startte in één keer.
het kan zijn dat een lekke bougie buiten het blok vonkt maar in het blok niet
je weet maar nooit!!
succes
stand zuiger bij vernieuwen
Moderator: ghulst
Dat heb ik ook al geprobeerd,sie oude bougie,das me ook al eens gebeurd,maar dat helpt ook niet.............Van het weekeind gooi ik weer alles uit elkaar,en dan zoek ik maar weer verder............. Ik ga denk ik maar eens aan een KTM denken............
Geef je het nu al op? De husky is een goeie fiets, volgens mij zit er gewoon iets "stoms" fout waar je later om moet lachen....
Weet je 110% zeker dat je klepspeling en nokkenas timing goed is?
Heb je je carburateur ook uitelkaar gehad, en misschien verkeerd inelkaar gezet of met een slechte afstelling? Verzuip je hem misschien met je startpogingen(geen gas geven tijdens starten!)? Gebruik je de choke? (het is nogal koud momenteel).
Laat er eens een ervaren techneut naar kijken (of uberhaupt iemand anders), wie weet ziet ie het zo. Waarschijnlijk ben jij je al een tijdje aan het blind staren...
Weet je 110% zeker dat je klepspeling en nokkenas timing goed is?
Heb je je carburateur ook uitelkaar gehad, en misschien verkeerd inelkaar gezet of met een slechte afstelling? Verzuip je hem misschien met je startpogingen(geen gas geven tijdens starten!)? Gebruik je de choke? (het is nogal koud momenteel).
Laat er eens een ervaren techneut naar kijken (of uberhaupt iemand anders), wie weet ziet ie het zo. Waarschijnlijk ben jij je al een tijdje aan het blind staren...
Is het mogelijk om de in en uitlaat nokkenassen te verwisselen??
Ik ken de husky niet!
Kun je wat perslucht in de cilinder blazen met de zuiger vastgezet in de compressie slag.
Lekt er geen klep?? Omdat je eerder al aangaf dat de zuiger niet meer verderwilde??
Ik ken de husky niet!
Kun je wat perslucht in de cilinder blazen met de zuiger vastgezet in de compressie slag.
Lekt er geen klep?? Omdat je eerder al aangaf dat de zuiger niet meer verderwilde??
Die KTM zal ook niet starten als er aan geprutst wordt ipv gesleuteld, een 4-takt is geen 2-takt ...
Hee husky 4,woon je misschien in de buurt van Beverwijk en kun je me helpen,jij hebt er al 50 opengehad zeg je...........
misschien kun jij me helpen,ik word een beetje wanhopig,ik heb voor 1000 euro nieuwe onderdelen erin gestopt en nu kan ik nog niet rijden...........
misschien kun jij me helpen,ik word een beetje wanhopig,ik heb voor 1000 euro nieuwe onderdelen erin gestopt en nu kan ik nog niet rijden...........
ik woon in Belgie, in Geel
als je naar hier komt is je moto op korte tijd weer aan de praat ...
als je naar hier komt is je moto op korte tijd weer aan de praat ...
nee dat is een klein half uurtje rijden
Dit is onze site:
http://www.motorsvangenechten.be/
bij "info" staat het adres vermels
Dit is onze site:
http://www.motorsvangenechten.be/
bij "info" staat het adres vermels
Ik heb inmiddels de decrompreesieveer gemonteerd,en de nokkenas 180 graden gedraaid,ik heb benzine vernieuwd(volle tank) en ik heb ook een vonk,er zit heel veel komressie in het blok,alleen...........HIJ WIL NOG STEEDS NIET STARTEN!!!!!!! wat kan er nog meer aan de hand zijn,ik ben ten einde raad.................