Ja,
Ik zou nog ff vertellen hoe de Recluse bevallen is.
Je kunt je stuur nu lekker vasthouden en je concentreren op het schakelen en het rijden.
Als je terugschakelt lijkt het wel even of hij een seconde in toeren klimt, maar daarna valt het weer terug naar stationair.
Hij is al-met-al maar één keertje afgeslagen, volgens Jan lag het aan de afstelling van de carb.
Tijdens hillclimbs graaft hij door als een tractor, echt indrukwekkend!
Het kruipdoorsluipdoor spul gaat heel makkelijk, maar op mijn eigen motor gaat dat ook lekker (tot op zeker hoogte, nu in wat carburatieproblemen heb (vlotter blijft soms hangen))
Met het remmen/koppelen, is het maar één keertje fout gegaan, in het gras toen ik bijna stil stond; ik kon de reflex niet onderdrukken, maar geen gevolgen. Dus er aan wennen dat zou wel snel gaan, maar zou toch graag de koppelingshandel en de voetrem behouden.
Tja, het is wel een hele investering, ik ga d'r eens goed en grondig over nadenken