Yamaha Of Troy

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gastje

Heeft er iemand ervaring met het online bestellen van goederen overzee "States". Ik heb namelijk mij oog laten vallen op de stickerset van N-style Yamaha Of Troy voor Yamaha WR 250F year 2002. Daar ik geen ervaring heb met het online bestellen had ik graag wat info gehad.
Site : www.yamahaoftroy.com De stickerset staat tevens in promotie 129 dollar "2004 yot yz 250f, 400f en 426f fits 1998 - 2002".

Of kan er mij iemand vertellen waar ik eventueel deze stickerset langs hier kan bestellen?

Bedankt
Noppy

Hoi,

Ik heb wel ervaring met bestellingen van over de plas. Nou betreft het toevallig bij jou een stickerset, dus die kan door de douane in een enveloppe.

Maar stel: je bestelt iets duurs (tegen de goedkope dollarkoers uiteraard) zoals een carburateur, bestel hem dan nooit via het internet, maar kijk uitsluitend via de internetshop welke onderdeelnummers je precies nodig hebt.

Vervolgens bel je 's middags naar het telefoonnummer van die shop met een telefonische bestelling, maar met daarbij een speciaal 'verzoekje'. Namelijk dat ze de echte factuur per post sturen en een factuur tegen 50% korting bijvoegen in het pakketje, met een omschrijving op de factuurregel in de trend van 'sample' (monster), zonder dat die 50% als discount vermeld staat.

Telefonisch geef je uiteraard ook je credit card door. Het kan zijn dat ze vragen om de CVC2-code (3 cijfers, op de achterzijde van je kaart, aan het einde van de handtekeningstrip). Die geef je dan gewoon af.

Werkt altijd en scheelt je de helft aan BTW en inklaringskosten!

Noppy
:toost:
Rudy
Contacteer:

Op www.fmxshop.nl hebben ze hem ook voor een redelijk bedrag (75€ ex zadel overtrek, incl iets van 150 euri...).
Zit zelf ook hard na te denken over die set :wink:
Gery400

Noppy heeft gelijk!

Ik vraag meestal om de dingen te omschrijven als "tweedehandsonderdelen" en nooit onder de naam van business te versturen.

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
Plaats reactie