Hallo,
als KTM-rijder geef ik jullie toch graag volgende links.
Hier vind je in PDF-formaat de wisselstukken-catalogus met explosietekeningen en ook nog bv. een gebruikers-handleiding.
Aangezien sommige Huskies sinds 95 (?) weinig tot niet veranderd zijn, is deze link ook voor oudere Huskies interessant.
www.husqvarnausa.com/PartsPDFs/partsCatalogs.html
http://www.husqvarnausa.com/ownersManua ... nuals.html
Jo VdB
voor de Husqvarna liefhebbers onder ons ...
Moderator: ghulst
-
Jo zeer attent dat je ons hiervan op de hoogte stelt (ik kende deze link al wel).
Ik vind het aardig dat off road rijders onder elkaar dit soort info aan elkaar toespelen.
De gebruikershandleiding op deze site van de Amerikaanse importeur betreft alleen modellen van jaar 2001 en 2002.
Maar gezien veel modellen van Husqvarna (zowel 2 takt als 4 takt )de laatste jaren niet echt schokkend zijn veranderd kun je er toch wel zaken uithalen die ook op oudere modellen van toepassing zijn.
Voor zover ik weet is dit de enige die online dit soort info heeft.
Ik vind het aardig dat off road rijders onder elkaar dit soort info aan elkaar toespelen.
De gebruikershandleiding op deze site van de Amerikaanse importeur betreft alleen modellen van jaar 2001 en 2002.
Maar gezien veel modellen van Husqvarna (zowel 2 takt als 4 takt )de laatste jaren niet echt schokkend zijn veranderd kun je er toch wel zaken uithalen die ook op oudere modellen van toepassing zijn.
Voor zover ik weet is dit de enige die online dit soort info heeft.