@Allen, ik ben op zoek naar een handleiding voor mijn Big van '94. Heeft iemand zo'n exemplaar te koop, aub. Desnoods wil ik ook gaan voor fotocopies tegen betaling uiteraard.
Alvast bedankt!
Glenn
handleiding DR800S Big van '94 gezocht
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
bedankt voor je tip. ik heb geprobeerd de forummer in kwestie te bereiken via mail maar kreeg een error-message terug. blijkbaar bestaat dit emailadres niet meer.
Iemand enig idee hoe ik Dr800s Big zou kunnen bereiken, aub?
Glenn
Iemand enig idee hoe ik Dr800s Big zou kunnen bereiken, aub?
Glenn
Onder aan zijn posting staat een knopje naar zijn website.bigblack schreef:..Iemand enig idee hoe ik africatijntje zou kunnen bereiken, aub?..
Op zijn homepage staat een "contactje"
LEO
@ De Neus : bedankt voor de tip. Ondertussen is er emailverkeer geweest maar jammer genoeg is alle info al verkocht. Nog wat verder zoeken bij Duitse forum-broeders dan maar.
@ Hans : ik was eerst gaan horen via de dealer bij de importeur voor België maar daar was het "nada". Is niet meer te verkrijgen. Vermits ik in Antwerpen woon, is een tripje naar mijn Noorderburen niet zo ver dus zal ik eens een Suz-dealer zoeken ginder en op een zaterdag of zo trachten een bestelling te plaatsen. Bij een laatste controle leek het Belgisch Nederlands nog altijd op het Nederlands Nederlands dus dat moet wel lukken
Toch bedankt allen voor de reacties!
Glenn (1 happy recent Big-owner)
@ Hans : ik was eerst gaan horen via de dealer bij de importeur voor België maar daar was het "nada". Is niet meer te verkrijgen. Vermits ik in Antwerpen woon, is een tripje naar mijn Noorderburen niet zo ver dus zal ik eens een Suz-dealer zoeken ginder en op een zaterdag of zo trachten een bestelling te plaatsen. Bij een laatste controle leek het Belgisch Nederlands nog altijd op het Nederlands Nederlands dus dat moet wel lukken
Ik heb hier wel een manual liggen in het duits.....bigblack schreef:@ De Neus : bedankt voor de tip. Ondertussen is er emailverkeer geweest maar jammer genoeg is alle info al verkocht. Nog wat verder zoeken bij Duitse forum-broeders dan maar.
Ik wil hem van de week ofzo wel kopieren en dan kun je hem tegen de kosten krijgen.......
@BasGort : alvast bedankt voor je aanbod. Enig idee hoe we dit zullen regelen?
mijn email-adres = guypapen@yucom.be
Glenn
mijn email-adres = guypapen@yucom.be
Glenn
Ik ga ze per hoofdstuk inscannen en dan kan ik ze wel mailen....
Groeten,
Bas
Groeten,
Bas
Op de meeting komen....kan je mij een kopje koffie geven.....bigblack schreef:@ Peter N. en Bas Gort : bedankt jongens, ik zie er al naar uit. Als ik eens iets terug kan doen, laat maar weten.
Glenn
Als je:bigblack schreef:@BasGort : ok, it's a deal. Moet alleen weten waar en wanneer natuurlijk....
Glenn
http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... php?t=3443
Het officiele Duitstalige Suzuki werkplaatshandboek kun je trouwens hier downloaden: http://www.navend.de/images/p/WHB/
Als ik het Nederlandse boekje voor je moet inscannen moet je je postadres even mailen dan stuur ik je wel een CDrom toe.
Peter Nijhuis.
citaat uit het instruktieboekje:
De gasgreep naar u toedraaien. Op hetzelfde ogenblik de koppelingshendel zachtjes loslaten en dan gaat de motorfiets vooruit.
Als ik het Nederlandse boekje voor je moet inscannen moet je je postadres even mailen dan stuur ik je wel een CDrom toe.
Peter Nijhuis.
citaat uit het instruktieboekje:
De gasgreep naar u toedraaien. Op hetzelfde ogenblik de koppelingshendel zachtjes loslaten en dan gaat de motorfiets vooruit.
Ik heb mijn duitse werkplaatshandboek gescant. Hij is iets van 65 mb....
Dus PB'tje voor het adres en ik stuur hem wel op.
Groeten,
Bas
Dus PB'tje voor het adres en ik stuur hem wel op.
Groeten,
Bas
Ik heb nog geen mail gezien van je????bigblack schreef:@Basgort ; you've got mail!
Glenn
Bas