hoi allemaal, afgelopen dinsdag deze trialmotor opgehaalt. Het is een Gasgas txt pro 250 met een gewicht van 69kg. Ja jullie lezen het goed. Als die hindernissen te hoog worden dan til ik hem er gewoon overheen.
Momenteel ligt het blok alweer uit elkaar, maar dat had ik ingecalculeerd. Het blijkt dat franse belgen slecht onderhoud plegen, en nu niet gaan gillen dat dat niet zo is, want ik heb het uit de mond van een belg. Een nl belg so to speak. Het luchtfilter was niet geheel volgens de fabrieks sepcificatie bevestigt.
Mooi stukkie techniek zo'n trialblokkie. Smal en licht. Het carter is grijs geverft. Wel chique.
Ik maak nog wel piccies van het een en ander zodra ik wat verder ben met sleutelen. Een kijkje achter de schermen van een trial 2takt blokkie.
een trialist is geboren
Moderator: ghulst
Mooi ding
Komt er een kenteken op ?
Stop je nu met off-road rijden ?
Komt er een kenteken op ?
Stop je nu met off-road rijden ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Als je er een roadbookje van maakt komen we allemaal een rondje doen, tenzij je liever gidst, natuurlijk......Freek schreef:Nu kun je eindelijk eens een middag in je eigen achtertuin rondrijden.
Gefeliciteerd met je aankoop
Niet de achtertuin, maar de werf van mijn zwager ga ik ombouwen tot trialbaan. De opstakels zullen niet, voor jullie offroaders, geschikt zijn.
Alhoewel ik natuurlijk gemakkelijk begin.
Enne er komt geen kenteken op, want trialrijders worden als voetgangers gekenmerkt, want dat is ons tempo. Dus ik mag in principe in elk natuurgebied rijden
Als we dit jaar nog Riemst gaan doen(Erik!!!!), neem ik hem mee, want dat is uitgelezen terrein voor hem.
Alhoewel ik natuurlijk gemakkelijk begin.
Enne er komt geen kenteken op, want trialrijders worden als voetgangers gekenmerkt, want dat is ons tempo. Dus ik mag in principe in elk natuurgebied rijden
Als we dit jaar nog Riemst gaan doen(Erik!!!!), neem ik hem mee, want dat is uitgelezen terrein voor hem.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Hij ziet er mooi uit Huskie. Gefeliciteerd met het uibreiden van je noppen-collectie Welk bouwjaar is hij ?, lijkt me een aardig nieuw modelletje.
Dus we kunnen je binnekort ook een keer op de hooilaan verwachten met je nieuwe aanwinst
Jan Bas
Dus we kunnen je binnekort ook een keer op de hooilaan verwachten met je nieuwe aanwinst
Jan Bas
Het is een 2002, en zojuist weer een uurtje wezen sleutelen.
Erik ook jij gaat door voor de wasmachine, net als Jo.
Als dit kereltje schoon is, dan is het helemaal een plaatje. Ik denk dat ik hem dan in de slaapkamer zet.
Erik ook jij gaat door voor de wasmachine, net als Jo.
Als dit kereltje schoon is, dan is het helemaal een plaatje. Ik denk dat ik hem dan in de slaapkamer zet.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Hoi Huskie,
mooi speelgoed.
Maar hoe zit dat precies met het worden aangezien als voetganger?
Is dat ergens bij wet geregeld?
Daar begrijp ik helemaal niets van.
Als je eens een keer in discussie komt met de heren in uniform.........
speel ze
groet,
Rob
mooi speelgoed.
Maar hoe zit dat precies met het worden aangezien als voetganger?
Is dat ergens bij wet geregeld?
Daar begrijp ik helemaal niets van.
Als je eens een keer in discussie komt met de heren in uniform.........
speel ze
groet,
Rob
-
Hardstikke goed George dat je een trialmotor gekocht hebt, je zult er aan verslingerd raken!
Wellicht dat we elkaar binnenkort bij TC Apeldoorn tegen zullen komen (waar ik zo veel mogelijk wedstrijden probeer te rijden), of bij MC Arnhem.
Veel succes en plezier met je Gasser
Wellicht dat we elkaar binnenkort bij TC Apeldoorn tegen zullen komen (waar ik zo veel mogelijk wedstrijden probeer te rijden), of bij MC Arnhem.
Veel succes en plezier met je Gasser
-
Zondag 13 februari om 13:00 uur bij TC Apeldoorn.
http://home.zonnet.nl/wandel56/tca1.htm
Wedstrijd data van MC Arnhem nog niet gepubliceerd (voor zowel cross als trial).
www.motorclubcarnhem.nl
Big end zeker eruit gelopen vanwege het niet correct monteren van het luchtfilter ?
Onderdelen snel verkrijgbaar rechtstreeks bij Oerlemans.
Deze link trouwens voor dé site waar zo'n beetje alles staat wat met trial te maken heeft.
www.triallinks.com
http://home.zonnet.nl/wandel56/tca1.htm
Wedstrijd data van MC Arnhem nog niet gepubliceerd (voor zowel cross als trial).
www.motorclubcarnhem.nl
Big end zeker eruit gelopen vanwege het niet correct monteren van het luchtfilter ?
Onderdelen snel verkrijgbaar rechtstreeks bij Oerlemans.
Deze link trouwens voor dé site waar zo'n beetje alles staat wat met trial te maken heeft.
www.triallinks.com
Bedankt Hein. Ik heb Oerlemans ondertussen ontdekt. Het bigend is er gelukkig niet uit gelopen en kan nog wel een seizoen mee. Geen speling en draait nog mooi rond en het klopt dat ze het luchtfilter een beetje hebben lopen verzieken. Maar er moet wel even een nieuwe zuiger en veren in.
Is Oerlemans een "grote" in het trialwereldje? Meestal zie ik jasjes van Solomoto en/of PM rijden.
Is Oerlemans een "grote" in het trialwereldje? Meestal zie ik jasjes van Solomoto en/of PM rijden.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Oerlemans is DE gasgas dealer van Nederland.
-
Peter Miltenburg heeft veel Gas Gas ervaring, dus als je iets specifieks wilt weten is hij de aangwezen persoon.
Onderdelen voor Gas Gas besteld hij ook bij Oerlemans hoor.
Dus als je een handige sleutelaar bent die geen nadere tips nodig heeft kun je wel rechstreeks bij Oerlemans bestellen maar als je inside tips wilt is Miltenburg toch wel hét adres voor de trialrijder.
Solo verkoopt ook Gas Gassen en de onderdelen, dus de keus is ruim wat bestellen voor onderdelen.
In jouw geval is Miltenburg dus wellicht de beste keus ( ook als je afhaalt is Miltenburg dichterbij voor jou, zit in Wijk bij Duurstede).
Ik heb (mijn inmiddels verkochte) Montesa bij Miltenburg gekocht (evenals de onderdelen) en goeie ervaring met hem.
Onderdelen voor Gas Gas besteld hij ook bij Oerlemans hoor.
Dus als je een handige sleutelaar bent die geen nadere tips nodig heeft kun je wel rechstreeks bij Oerlemans bestellen maar als je inside tips wilt is Miltenburg toch wel hét adres voor de trialrijder.
Solo verkoopt ook Gas Gassen en de onderdelen, dus de keus is ruim wat bestellen voor onderdelen.
In jouw geval is Miltenburg dus wellicht de beste keus ( ook als je afhaalt is Miltenburg dichterbij voor jou, zit in Wijk bij Duurstede).
Ik heb (mijn inmiddels verkochte) Montesa bij Miltenburg gekocht (evenals de onderdelen) en goeie ervaring met hem.
is hij toch niet goed bevallen ?Ik heb (mijn inmiddels verkochte) Montesa bij Miltenburg gekocht (evenals de onderdelen) en goeie ervaring met hem.
o dan weet ik genoeg. Ik dacht dat Hein zijn nieuwste aanwinst ook weer verkocht had maar dat is dus niet zo.huskie schreef:JBassie, wat ik er van weet heeft die Montesa jaren betrouwbaar dienst gedaan, maar wilde Hein weer wat nieuwers. Ik meen dat hij nu weer op een beauty rijdt. Klopt dit, Hein?
en ja die nieuwe is idd een beauty heb hem al meedere malen zien rijden.
ik dacht al, nu al weer verkocht
-
Nee jan Bas, niet gestopt vanwege beeindiging van de hobby.
Andersom is eigenlijk het geval, omdat het trainen zo goed beviel en ik de (oude) trialsmaak weer zo te pakken kreeg heb ik een nieuwe gekocht.
Het is een Beta Rev 3.
Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen dus ik kan het je niet laten zien helaas.
Vanmiddag heb ik een paar uur getraind in Apeldoorn en was na een half uur aan de Beta gewend.
Nadeel van dit snelle wennen is dat je toch snel tricky dingen gaat doen wat dan weer valschade oplevert
Hopelijk dat George snel een keer in Apeldoorn komt rijden met zijn Gas Gas, lijkt me gezellig!
Andersom is eigenlijk het geval, omdat het trainen zo goed beviel en ik de (oude) trialsmaak weer zo te pakken kreeg heb ik een nieuwe gekocht.
Het is een Beta Rev 3.
Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen dus ik kan het je niet laten zien helaas.
Vanmiddag heb ik een paar uur getraind in Apeldoorn en was na een half uur aan de Beta gewend.
Nadeel van dit snelle wennen is dat je toch snel tricky dingen gaat doen wat dan weer valschade oplevert
Hopelijk dat George snel een keer in Apeldoorn komt rijden met zijn Gas Gas, lijkt me gezellig!
He' George , ga je nu je nickname ook veranderen van huskie naar gassie
Oh, je hebt dus wel een nieuwe. gefeliciteerd dan maar en veel spas ermee. Ik zie hem binnekort wel op de hooilaan.Hein van Buuren schreef:Nee jan Bas, niet gestopt vanwege beeindiging van de hobby.
Het is een Beta Rev 3.
(weet je toevallig of er in Apeldoorn ook een crossbaan is bij die trialclub???)
En wat die foto's betreft. mail ze maar naar mij dan zet ik ze er wel op als je wilt.
JB
Nee, geen crossbaan bij apeldoorn, alleen trial.
Enne Ad, als ik wat te vaak over trial begin te kletsen, misschien dat ik dan Gassie moet worden
Vandaag wel gehuskied, was ook weer lekker
Enne Ad, als ik wat te vaak over trial begin te kletsen, misschien dat ik dan Gassie moet worden
Vandaag wel gehuskied, was ook weer lekker
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?