roadbook vorstenbosch

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Contacteer:

afgelopen donderdag de capella stampers met een bezoekje vereerd en een hele mooie en goed uitgezette rit gereden :P
We waren op 8 uur daar eerst een bakkie gedaan en het roadbook in ontvangst genomen [was al in elkaar geplakt :!: ] en om 9 uur waren we aan het rijden
De hele ochtend knap door gereden en bij de tankstop waren we een van de eerste die daar tankten
Vlak voor de middagstop de weg kwijt en achter de verkeerde aangereden dus de laatste 20 km gemist , na een snelle middagstop weer verder voor de laatste 60 km en om 16.30 uur waren we terug bij de auto
Wat schetst mijn verbazing ? de helft van de gene die er smorgens waren zijn alweer weg , rijden wij als een stel oude kranten? hebben we de verkeerde route? of rijdt niet iedereen de complete route ?
Hoe zit dat met jullie ssteve als je pas om 9 uur daar was dan ben ik nieuwsgierig hoelaat jullie terug waren ?
Verder was het een goed georganiseerd evenement met een mooie route die erg afwisselend was en voor mijn coditie behoorlijk aan de maat[ik heb nu nog spierpijn!] maar de afstand was natuurlijk ook behoorlijk aan de maat voor ons hobbyisten [Zadelpijn :twisted: ]
Maar het blijft een schitterende rit om te rijden en volgend jaar graag weer
STTEVE
Contacteer:

Wij vertrokken een uur later, reden in een matig tempo; die slootkantpaadjes vindt ik vreselijk lastig, we reden op een gegeven moment met een groepje bekenden mee die een andere route reden, waardoor we een 45 minuten verloren, halverwege een koppelingskabeltje gebroken en vlak voor de lunch de route kwijt.....maar het was toen al half 5, dus zijn we naar de auto gereden.

Wel een mooie route, maar door al dat water lastiger als vorig jaar (dat is dus 2003)

volgend jaar herkansing ....

uitgebreid verslagje http://www.tt600r.nl/dixit/index.php?id=57
de foto's heb ik geleend van www.ferdw.net :oops:
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Plaats reactie