Een manier om een onduidelijke kruising aan te geven in een track.
kruising in track
Moderator: ghulst
LOL,Freek schreef:Een manier om een onduidelijke kruising aan te geven in een track.
volgens mij ben je gewoon 3x verkeerd gereden Freek
maar tis wel een idee !
grts
-
- Site Admin
- Contacteer:
Achter m'n computer verdwaal ik nooitDr_Bean schreef:volgens mij ben je gewoon 3x verkeerd gereden Freek
Nog een manier om een haakse kruising wat te verduidelijken;
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
-
- Contacteer:
Wat op tracks ook lastig te zien is: Je rijdt haaks op een kanaal of spoorweg af, en je moet voor of na dat water/spoor links of rechts af. Op een track zie je niet of je nou de brug/spoor over moet of niet...
Ik zet er dan een waypoint bij met de naam 'voor' of 'na'.
Ik zet er dan een waypoint bij met de naam 'voor' of 'na'.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Hier heb je zo'n situatie met een brug waar aan beide kanten een weg loopt.
Je komt hier van linksonder.
Bij lange routes, waarbij je zuinig met het aantal trackpunten moet omspringen, kun je inderdaad beter een waypoint met omschrijving doen.
Je komt hier van linksonder.
Bij lange routes, waarbij je zuinig met het aantal trackpunten moet omspringen, kun je inderdaad beter een waypoint met omschrijving doen.
Freek
Freek, ik ken dit probleem ook.
Ik rij nog wel eens wat mountainbike tochtjes na op de GPS.
Dit gebeurt dan op de GEKO 201. Hier zit dus geen kaart in en dan rijden we gewoon op de track.
Maar wanneer er in een bocht een afslag zit die maar iets schuin wegloopt, dan word je er wel druk mee.
De oplossing zoals jij die voorstelt wordt dan inderdaad gebruikt om even aan te geven hoe de kruising eruit ziet.
Maar ook gebruik ik de waypoints met toegevoegde tekst links of rechts (comment)
En stel de waypoint properties in op "Display symbol & comment"
En dan gaat het ook wel goed.
Groeten en goede jaarwisseling
Jan-egbert
Ik rij nog wel eens wat mountainbike tochtjes na op de GPS.
Dit gebeurt dan op de GEKO 201. Hier zit dus geen kaart in en dan rijden we gewoon op de track.
Maar wanneer er in een bocht een afslag zit die maar iets schuin wegloopt, dan word je er wel druk mee.
De oplossing zoals jij die voorstelt wordt dan inderdaad gebruikt om even aan te geven hoe de kruising eruit ziet.
Maar ook gebruik ik de waypoints met toegevoegde tekst links of rechts (comment)
En stel de waypoint properties in op "Display symbol & comment"
En dan gaat het ook wel goed.
Groeten en goede jaarwisseling
Jan-egbert