12 December Havens West

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

ja ik denk wel dat ik dr ben , alleen wel op de crosser .. maar we rijden toch nix op de weg toch??
:?
4 strokes only !!
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Alleen af en toe oversteken,
kijk links, kijk rechts en weer links GAAAAASSSS
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

huskie schreef::lol: gelukkig, ik weet nu weer waar dat paadje ligt :oops: poeh ik was even bang dat ik niet alles wist in het havengebied :lol:
Misschien ben ik er wel even bij om 10.00 shell station.
10.00 koffie, 10.30 stukje rijden dan maar :?: is dat een goede planning?
Jij komt dus ook? :lol: , ik zal mijn vader eens even lief aankijken of ik de auto kan lenen :wink:
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

veel plezier iig. Ik blijf thuis dat is een ding dat zeker is :(
Wie gaat er filmen en foto's maken (voor het forum) :idea: Kunnen de thuisblijvers ''mee-nagenieten'' :lol:
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

hmm als we toch hier in de buurt gaan crossen , kunnen we beter meteen wat bijdragen aan het goede doel , http://www.wildcrossen.tk/ hier organiseren ze een wild cross wedstrijd (wekelijks) om een crossbaan voor mekaar te krijgen in deze regio ...

hou de site in de gaten , er wordt wekelijks iets georganiseerd , de locatie wordt 3 dagen van te voren bekend gemaakt ,...
4 strokes only !!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Vraag me eerlijk gezegt af of het de moeite waard is zo'n eind te rijden voor zo'n lullig baantje :oops: :wink:
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Havens west is helemaal geen baantje, dus ook geen lullig.

Het bestaat uit meerdere min of meerdere mate braakliggende terreinen waar het altijd leuk spelen is. Snelle stukken, trial achtige stukken vanalles.

Of je zo'n end moet rijden terwijl je thuis ook kunt rijden, tja dat kan ik je niet vertellen. Hier in de omgeving is het eigenlijk de enige mogelijkheid. Als je komt ga je in ieder geval niet alleen zijn.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Rudy, ik weet het pas zondagochtend zeker, of ik ga :wink: Ik moet smiddags in apeldoorn zijn voor die trialwedstrijd. En op zondag heb ik nooit zin om me te haasten. Dat is ook de reden dat ik veelal solo rij. En omdat ik geen vrienden heb :cry: , buiten deze sitevrienden dan
:D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Kerstman schreef:veel plezier iig. Ik blijf thuis dat is een ding dat zeker is :(
Wie gaat er filmen en foto's maken (voor het forum) :idea: Kunnen de thuisblijvers ''mee-nagenieten'' :lol:
Ik neem mijn digitale klik-klak wel mee ... ben er na 11 uur, eerst mijn zoontje zwemmen leren.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

erwindob schreef:Havens west is helemaal geen baantje, dus ook geen lullig.

Het bestaat uit meerdere min of meerdere mate braakliggende terreinen waar het altijd leuk spelen is. Snelle stukken, trial achtige stukken vanalles.

Of je zo'n end moet rijden terwijl je thuis ook kunt rijden, tja dat kan ik je niet vertellen. Hier in de omgeving is het eigenlijk de enige mogelijkheid. Als je komt ga je in ieder geval niet alleen zijn.
Ik had het over die actiegroep ban (die baan bij de foto's van de vorigekeer :wink: )
KX125
Berichten: 41
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 17:53
Locatie: Assendelft
Contacteer:

ik ben er in ieder geval zondag niet, heb wat anders :?
SX125 '04
arthur
Berichten: 42
Lid geworden op: do jun 17, 2004 17:54
Locatie: West-Graftdijk

Ik kom zondag ook even langs. :D
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

even doorrijden naar Heemskerk loont echt de moeite , er wordt namelijk op een bestaand circuit een *protest* cross wedstrijd georganiseerd op het oude circuit van heemskerk !!! das maar klein stukkie van amsterdam !!



Zondag, 12 december is het weer zover !!
We gaan weer wildcrossen....

Deze keer gaan we rijden op het voormalige circuit van de Motorcross Club Heemskerk.
Ja, dit keer een echt circuit !!
Maar ook dit circuit is op een laffe manier van de motorcrossers afgepakt.
En daarom pakken wij het zondag weer terug.

Aanvang: 11.00
Locatie: Het circuit ligt aan de Zuidermaatweg in Heemskerk !!


lijkt mij een goed plan voor iedereen die gebaat is bij een nieuwe baan , en dat zijn eigenlijk alle noppenrijders !! want nu pikken ze de banen in noordholland , en straks zijn de banen in het zuiden , westen en oosten misschien wel aan de beurt !! http://www.wildcrossen.tk
4 strokes only !!
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

't was weer lekker. Groot allroad gehalte, erg leuk om dan met zo'n speelgoedbrommer de weg te wijzen.

plaatjes: http://www.erwindob.net/Havens_West_FF_2004
Bluto
Berichten: 113
Lid geworden op: do nov 18, 2004 18:29
Locatie: Helmond

erg frustrerend om die speelfoto's te zien als je aan het wachten bent op je papieren van de RDW...
Maar het was dikke pret begrijp ik?
White Knuckle Tight!!!
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

:lol: :lol: ik zie dat er slachtoffers zijn gevallen :lol: Ja dat havengebied kan heel verraderlijk zijn. Gelukkig hadden jullie een goede gids, die de leuke paadjes heeft gevonden, getoond. Ik zie dat jullie ook vlakbij de golfclub zijn geweest. Glad hè. :wink:
Maar mijn complimenten om met die dikke allroads dat allemaal te doen. Mij zou je zo gek niet krijgen. Gefeliciteerd met jullie fijne dag.
Waar ik vandaag reed was het allemaal mooi en droog, eigenlijk het woord offroad niet waard. :roll:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Ik was een uurtje later, zoals beloofd, en kon mooi aansluiten. Helaas die hoge berg zand gemist, en de duik van arthur, maar verder prima naar mijn zin gehad. Erwin's brommer reed alle paadjes en hellinkjes op of t niets is, de rest had er wat meer moeite mee, er moest zelfs gesleept worden!! Tussen de 4WD, crossers en quads door laverend wist Erwin leuke paadjes te vinden.
Toen rond een uur of 2 wat mensen weer naar huis vertrokken kwamen 3 bekenden op XT500 langs, dus maar weer terug voor nog een rondje. Arthur wist de weg en tot een uur of 4 rondgereden, tot en met het Noordzee kanaal aan toe.
Roos heeft een hekel aan hellinkjes, en haar XT600 heeft een hekel aan plat liggen. Roos klaagt niet en maar krabbelt weer overeind, de XT schreeuwt het uit na zo'n aktie (secundaire carb blijft hangen??) met steekvlammen uit de uitlaat.

Afbeelding
Arthur lekker aan t gas

Afbeelding
Deze helleing was echt spekglad, je glibberde al weg door er naar te kijken...
Afbeelding
...dus ik kwam zonder hulp niet omhoog. Bedankt jongens (en meisje)
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
defd90
Berichten: 39
Lid geworden op: zo nov 28, 2004 02:01
Locatie: Purmerend

Beste Allemaal,

Ik heb o.a. de foto´s van 12 dec in Amsterdam bekeken,en vroeg mij het volgende af.
Ik ga binnenkort beginnen met waar jullie bedreven in zijn.
Is het terrein in Amsterdam geschikt om als beginner te rijden en te leren????

Groet,

Rob :D
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Wanneer is de volgende meeting in de havens?
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

defd90 schreef:Beste Allemaal,

Ik heb o.a. de foto´s van 12 dec in Amsterdam bekeken,en vroeg mij het volgende af.
Ik ga binnenkort beginnen met waar jullie bedreven in zijn.
Is het terrein in Amsterdam geschikt om als beginner te rijden en te leren????

Groet,

Rob :D
Heel geschikt zelfs. Je kan het jezelf zo moeilijk, maar ook makkelijk, maken als je wil.
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

defd90 schreef:Beste Allemaal,

Ik heb o.a. de foto´s van 12 dec in Amsterdam bekeken,en vroeg mij het volgende af.
Ik ga binnenkort beginnen met waar jullie bedreven in zijn.
Is het terrein in Amsterdam geschikt om als beginner te rijden en te leren????

Groet,

Rob :D

Wanneer is binnenkort, misschien kunnen we iets afspreken??
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Stteve, en dan stuur jij die beginner al die rot paadjes op :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Ik wil ook eens bovenaan staan
Afbeelding

@ defd90 - niet van schrikken, alles met je een keer doen, en niemand laat je alleen ploeteren...het paadje van hierboven neem ik alleen nog bij 25 gr celcius, en niet meer na 20 dagen regen
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Alph

STTEVE schreef:Ik wil ook eens bovenaan staan
Afbeelding

@ defd90 - niet van schrikken, alles met je een keer doen, en niemand laat je alleen ploeteren...het paadje van hierboven neem ik alleen nog bij 25 gr celcius, en niet meer na 20 dagen regen
Kom Donderdag as vanuit het Oosten (200km) all road naar Amsterdam met wie (weet de weg), kan ik do.middag wat rond rijden,
Heb er met Husky al eens over gehad.
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

[quote="Alph] Kom Donderdag as vanuit het Oosten (200km) all road naar Amsterdam met wie (weet de weg), kan ik do.middag wat rond rijden, Heb er met Husky al eens over gehad.[/quote]

Veel plezier!! Donderdag ga ik een RB ritje rijden in vorstenbosch...
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Plaats reactie