nieuwe husky TE 450

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
husky-freak

Yee,

Ik heb vorige week de kans gekregen om een stukje te rijden met de nieuwe TE 450 van de baas van "JOPA-racing" in Nederland. :D

De motor voelde enorm pittig aan, ook al ben ik een TE570 gewoon. 4e versnelling, beetje gas en wheelies zo ver je wil...
Suurt heel erg goed.

De trotse eigenaar was er ook enorm tevrede over ("Het is een vergif" zei hij)

Nog heel even wachten en ...

Voor info: ivan_husky@hotmail.com

Bye :!:
4t huskie
Berichten: 119
Lid geworden op: di jun 11, 2002 18:20
Locatie: herentals

das straf ik heb vorig weekend ook de kans gehad om met de motor van jopa te rijden of was jij er ook bij.mischien heb ik over u over gezien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :slaan: :angel:




hij inderdaat een nieuwe gebruiker en was mischien nog niet nuchter :drinking: of uitgeslapen :?:
husqvarna te570
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

ik heb zo'n 2 maanden geleden al op een te450 een testritje kunnen maken.
de eerste indruk was dat ie wel goed loopt , maar de remmen vond ik niet zo geweldig ( dat is dus mijn mening , he )
verder vond ik dat ie nogal ver voor op de kop stond.
maarja ik ben een honda gewend , en dat is net een bankstel volgens sommige die ik er ook een keertje op heb laten rijden.
alleen die elektrische starter he , een waar genot.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
husky-freak

Ja koekie(huskie) ik weet da gij da ok mee gerede hebt! :roll: :roll: :roll: :D

Honda forever??????? :D :D :D :D EENS een husky, ALTIJD een husky zal je bedoelen! :lol: :lol: :lol: :lol:

7 wereldtitels in 2002 is niet niks

Bye
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

husky-freak schreef:Ja koekie(huskie) ik weet da gij da ok mee gerede hebt! :roll: :roll: :roll: :D

Honda forever??????? :D :D :D :D EENS een husky, ALTIJD een husky zal je bedoelen! :lol: :lol: :lol: :lol:

7 wereldtitels in 2002 is niet niks

Bye
en de belangrijkste heeft honda met ricky carmichael
Gast

4t huskie schreef:das straf ik heb vorig weekend ook de kans gehad om met de motor van jopa te rijden of was jij er ook bij.mischien heb ik over u over gezien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :slaan: :angel:




hij inderdaat een nieuwe gebruiker en was mischien nog niet nuchter :drinking: of uitgeslapen :?:
Het leikt er wel op dat wannner je huskie rijd niet egt goet bent in neterlands schreiven........of niet 4t huskie.
Het kan natuurleik ook zijn dad je teveel hept gesopen.
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

he gast , maak je eens bekend !

4T huskie is een belg , dus die praat iets anders dan jij.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gast

Deze 'gast' is een niet geregistreerde gebruiker...Dus GEEN gebruiker die 'vergeten' heeft in te loggen....

En verder aan deze 'gast', het cafe is inderdaad bedoeld voor slap ouwehoeren maar wil je het wel netjes houden!!!

Debby, moderator
husky-freak

Ricky Carmichael???

Ik heb het over het WK-enduro!!! Ericsson, Merriman, Sillivan, ... en niet

over één of andere cross in de USA!!!

(voor alle duidelijkheid)

a Husky-freak
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

husky-freak schreef:Ricky Carmichael???

Ik heb het over het WK-enduro!!! Ericsson, Merriman, Sillivan, ... en niet

over één of andere cross in de USA!!!

(voor alle duidelijkheid)

a Husky-freak
en de helft van dit forum gaat naar zon soort cross (dan wel in geldredome maargoed..)
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

En die andere helft dan ????
Die rijden enduro's en off-road !!! (maar niet in Gelredome)
Volgens mijn indruk zijn er op dit forum toch behoorlijk wat enduro rijders actief (die ooit gecrossed hebben waarschijnlijk).
Maar het is wel een feit dat Husqvarna het afgelopen jaar in de WK enduro goed gescoord heeft, alleen de wereldtitel in de zware viertakt klasse ging Anders Ericson net aan zijn neus voorbij, maar hij is al een keer of 6 wereldkampioen geworden in deze klasse.
Helaas zijn de WK successen geen afspiegeling van de NK's, daarin is een ander merk weer zeer succesvol geweest.
Maar de geel / blauwe brigade komt eraan (als de TE 450's eenmaal geleverd worden) :mrgreen:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

ik vind die wereldtitels eerlijkgezegt niet zo heelveel zeggen. Motoren heben meestal weinig meer te maken met het std matriaal , alle merken kunnen een motor bouwen waar ze 6 daagse me kunnen winnen , supercross mee winnen enz. Heeft eigelijk alleen echt temaken met het geld wat ze er voorover hebben (honda usa heeft voor carmichael iets van 5 miljoen dollar betaald).

Kijk b.v. naar de motogp; rossi wint ongeveer alles op een honda (rc211) maar dat zegt volgens mij meer over de rijder dan over de honda (die trouwens wel de beste motor is het veld blijkt te zijn maargoed) met een yamaha zou hij volgens mij ook wereldkampioen zijn geworden
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Nee Rudy, ook Rossi had niet op een yamaha de wereldtitel gewonnen.
Daarvoor heeft Barros al het bewijs geleverd.
Rossi had het beste materiaal, van begin seizoen tot eind.

En wat die Huskies wereldtitels betreffen, daarop zitten gewoon de beste rijders. Op een ander merk hadden deze jongens ook gewonnen.
:lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Die Hans, probeer ik het een beetje te relativeren, begin jij weer die huskies te promoten. Ja kijk zo komen we nooit van die naaimachines af :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Gast

Hans: jouw bericht is verwijderd, om de volgende reden...

Dit is een nieuwe gebruiker, weet dus niets over de ergenissen over overdadige Husqvarna promotie, die jongen is gewoon enthousiast! Zoals je gemerkt zult hebben heeft de rest van de Husky rijders zicht hier niet mee bemoeid.... En vind ik het dus bijzonder flauw en kinderachtig van je dat je hier zo op moest reageren!

Als je er niet tegen kan lees het dan niet!

Scheldpartijen, scheldwoorden of grof taalgebruik wordt zonder pardon verwijderd ongeacht wie het schrijft of wat die persoon ook voor motor of merk rijd!

Debby, MODERATOR

En nee, dit is niet omdat ik toevallig ook Husqvarna rijd.
Laatst gewijzigd door Gast op do dec 05, 2002 00:22, 2 keer totaal gewijzigd.
ikke weer

ktm gekocht is dat ook goed??
Gast

Ja hoor Jan, als jij KTM wil rijden ben je daar vrij in, iedereen z'n eigen keuze, we leven in een vrij land!

Misschien is het wel makkelijk om de volgende keer toch in te loggen... Dan ziet iedereen wie je bent... of meld anders je gebruikersnaam even in je bericht als je geen zin hebt om in te loggen.
jan
Berichten: 87
Lid geworden op: za nov 16, 2002 19:57
Contacteer:

ja sorry was effe niet ingelogd

hoe wist jij trouwens dat ik dat was????

Maar weet ik toch iedereen rijdt zijn eigen merk, ik wil ook meer weten van die huskys.

Je komt ze veel tegen bij supermotard wedstrijden. is dat niks voor jouw is niet zo slecht voor je rug
Gast

Jan... Tja moderators weten veel :D
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

HuskyGirl schreef:Jan... Tja moderators weten veel :D
JAJAJAJ

HuskyGirl kan dat zien aan je ip adres (als modernerator heb je een extra knopje waarop je kan zien op welke naamen dat ip adres gepost heeft)
Maar dit werkt alleen voor mensen met een vast ip-adres (o.a. adsl heeft iederekeer dat je je opnieuw aanmeld dacht ik een ander ip adres)

rudy die nu weet dat tec576 en huskygirl onder hetzelfde ip adres posten en hun chello internet hebben :lol:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Heb ik een verkeerd bericht gemist van iemand die het goede merk op de verkeerde manier onder de aandacht bracht???
Het is inderdaad sneu als een onbekend en enthousiast nieuw lid zo'n koude douche krijgt, jammer jammer jammer.
Jongens rijdt je eigen merk, wordt er gelukkig mee ook al zou jij het merk dat een ander rijdt nooooooooit van je leven kopen.
Leven en laten leven zou ik zo zeggen
#12 huskyfreak
Berichten: 42
Lid geworden op: do nov 28, 2002 20:23
Locatie: Geel

Ik ben die nieuwe gebruiker.

Hein, als je een TE 570 in bedwang kan houden, kan je ook tegen een koude douche he :wink: , maar dat hoef ik jou niet uiteleggen denk ik :D

Husky 450 is f*cking great!!!!

see you[/url][/list]
Plaats reactie