Kampioensrit Enter

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henkzelf
Contacteer:

Als jullie je vervelen: dit weekend wordt op vrijdag en zaterdag de 2-daagse Kampioens Enduro gereden in Enter; rondjes van 100 km, 2 keer voor de nationalen en 3 keer voor de inters; zaterdagavond prijsuitrijking en slotfeest. Als je dat 1 keer gezien hebt ga je vanzelf enduro rijden.
Start beide dagen vanaf 08.00 uur. Meer info en foto's op http://www.entersemotorclub.com Uitslagen op mijn eigen page.
Hein van Buuren

Henkzelf,

Ik kom kijken (zeker de eerste dag), wat foto's maken enzo.
Kun je je eigen motor meenemen om met de route mee te rijden en zo meer van de route en die bikkels te zien?
Of rijdt je jullie dan alleen maar in de weg?
Veel succes allemaal.
Ik heb gelezen dat het rondes zijn van 100 km (!!!) die zeer de moeite waard zijn met een mega aantaal delnemers.
4t huskie

ik kom ook is zien. en ben van erp gaat mijn carburateur afstellen zoals bij tec 576 :fadein:(hoop ik) ben is benieuwd wat het verschil zal zijn.
husqvarna te570
Hein van Buuren

Lucky you dat de maestro zich op jouw Huskie toelegd. :multi:
Ben laat geen enkele Huskie rijder staan, dat weet je.
Maar misschien maak ik nu wel te veel Huskie reclame en daar schijnen nogal wat mensen zich aan te ergeren. :agrue:
Laten we het hier dan maar bij laten. :toost: :toost: :toost: :toost:

Op naar Enter zullen we maar zeggen
henkzelf
Contacteer:

ik was donderdag al vroeg op pad naar de keuring voor dit superweekend. Als toeschouwer is de motor een fijn vervoermiddel; geen files en geen parkeerprobleem (het was superdruk en gezellig bij de proeven met tijdklok, omroeper en worsttent) maar toeschouwers rijden NOOIT op de onverharde route. De proeven liggen sowieso dicht aan de weg. Wat vonden jullie van deze tweedaagse? Ik had graag een paar 'noppenforummers' ontmoet.
huskie

Ja jongens doe eens even snel verslag. Ik kon niet, zat vast tot m'n assen, in het westelijk havengebied. Heb hem net pas los gekregen. Solo rijders hebben het niet makkelijk :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie