Ik zat vanavond wat te zappen en kwam bij discovery channel uit en wel bij de (overigens erg) mooie serie "Orange County Choppers" en wat zie ik tot mijn grote verbazing op de achtergrond in beeld staan? een Honda XR600!!! Het kan dus toch wel!
Ok Sjokske...ik weet het...
Noppen en choppers..het kan dus WEL samen
Moderator: ghulst
Ziet er gewoon vies uit
Wattejofa schreef: Ok Sjokske...ik weet het...
(mijn chopgeval staat op de nominatie voor de verkoop, heb weer een stout plannetje opgevat om van een HD-sportster 883 of 1200 een leuke enduro te gaan bouwen, maar toevallig heb ik afgelopen weekend de nieuwe Moto Verte binnengekregen, en wat blijkt : in La Douce France is de een of andere gek me voorgeweest (bijna dan) en heeft een HD-1200 supermotard in elkaar geflansd)
Endurorijden is nu eenmaal veel leuker dan chopperen
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Crossers en choppers?????????
'K zal 't nog mooier vertellen.
Rij nu 20 jaar Harley;sinds 2003 een Yamaha R6,ga komende week deal met een Suzuki DRZ afsluiten.
Wil ook nog in het voorjaar achter en BMW 1150/1200GS aan.
Elke fiets zijn eigen doel.No compromises.
Groet,
Rob
'K zal 't nog mooier vertellen.
Rij nu 20 jaar Harley;sinds 2003 een Yamaha R6,ga komende week deal met een Suzuki DRZ afsluiten.
Wil ook nog in het voorjaar achter en BMW 1150/1200GS aan.
Elke fiets zijn eigen doel.No compromises.
Groet,
Rob
Heb m'n Amerikaanse tweepitter ook al weer een jaartje of veertien, en heb meer tijd gestopt in het verbouwen (doorslijpen frame etc. van dragstyle tot 20" overstock Zweed en nu weer 14" Springertje Bobber) dan in het rijden. Kilometrage laatste jaren ongeveer een stuk of nul vanwege verregaande staat van verslaving aan (zand)poeder snuiven, vroeger toch zeker meer dan een paar honderd per jaar, maar door kinderen, ruzie tussen vrouwen van collega-choppercoureurs, enge ziektes, echtscheidingen etc. een stille dood gestorven.
Blijf het geluid toch mooi vinden, dus ik dacht als ik nou een Harrullie op noppen zet.................................
(voor de lege uurtjes tussen zandhappen en de sex (die vijf minuten zijn ook zo voorbij))
Blijf het geluid toch mooi vinden, dus ik dacht als ik nou een Harrullie op noppen zet.................................
(voor de lege uurtjes tussen zandhappen en de sex (die vijf minuten zijn ook zo voorbij))
Ha, ben ik toch ergens sneller mee dan jij! Neuken kan ik binnen 7 sec.!Sjokske schreef: (voor de lege uurtjes tussen zandhappen en de sex (die vijf minuten zijn ook zo voorbij))
Ontopic: alles op wielen mag. Kan het niet begrijpen dat sommigen niet over hun horizon kunnen kijken. Doe aan buikschuiven en zandhappen maar als ik de pieken had kwam er ook een cruiser en een tourder.
Seasons greatings!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Toch eens een keer voordoen, Pruuspruus schreef: Ha, ben ik toch ergens sneller mee dan jij! Neuken kan ik binnen 7 sec.!
Hou ik weer meer tijd over voor de brommert
Hi Sjoske,
wat een bekend verhaal.
De meeste van mijn oude maten hebben door dat soort gedoe de hd ingeruild voor voor vrouw kind en Astra.
Ook het rijden bleek bij mij ondergeschikt aan het "ver"sleutelen.Maar goed,hebben nu weer wat vaste dingetjes voor de hd staan.
De rest van de vrije tijd word verdeeld over alles wat leuk is.
groet,
Rob
wat een bekend verhaal.
De meeste van mijn oude maten hebben door dat soort gedoe de hd ingeruild voor voor vrouw kind en Astra.
Ook het rijden bleek bij mij ondergeschikt aan het "ver"sleutelen.Maar goed,hebben nu weer wat vaste dingetjes voor de hd staan.
De rest van de vrije tijd word verdeeld over alles wat leuk is.
groet,
Rob
Zoals een aantal van jullie weten heb ii sinds een paar dagen een Suzy drz400S.
Maar om even to the point te komen.Sta ik vanmiddag mijn 78ér 74" fx aan te trappen,BREEKT gewoon de kickstarteras af.............
En net dat ik dacht 'm nagekeken te hebben.........
AMERICAN IRON......?????
groet,
Rob
Maar om even to the point te komen.Sta ik vanmiddag mijn 78ér 74" fx aan te trappen,BREEKT gewoon de kickstarteras af.............
En net dat ik dacht 'm nagekeken te hebben.........
AMERICAN IRON......?????
groet,
Rob