op internet stond een tm 250 viertakt te koop
kwist ni eens dat die bestonden
het is er een van 2003 voor 2500 euro, wel heel goedkoop lijkt mij???
ofwel scheelt er iets aan ofwel zijn deze gewoon niet zo goed ofwel de verkoper heel goedkoop
heeft iemand ervaring met zo'n machine??
TM 250 viertakt
Moderator: ghulst
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
Prijs is wel errug weinig.
Misschien wil de eigenaar er graag vanaf en is hij er zich van bewust dat niet iedereen staat te gillen om een TM (kwestie van vraag en aanbod).
Volgens de foto zit er standaard voor- en achter Ohlinsvering op.
Bij van de Vegt (de importeur voor Nederland) staan een 2003 tweetakt voor € 4800,= en een 2002 tweetakt voor €4600,=, en tweetakten zijn goedkoper in aanschaf dan viertakten.
Qua rijwielgedeelte vindt ik een TM perfect, alleen schijnen de 250 viertakten wel piekerig te zijn (weinig onderin, maar erg veel bovenin).
Aan je onderschrift te zien rijdt je nu een enduro (KDX), en op de foto van de TM zie ik een crosser.
Enduro's zijn zowel nieuw als tweedehands een stukkie duurder (€ 1500,= tot € 2000,=).
TM 250 cc viertakten zijn er vanaf 2001 in enduro-uitvoering, vanaf 2003 zijn ze ook toegepast in crossers. In het algemeen geldt dat de crossblakken hetzelfde zijn als de enduro-blokken, met uitzondering van de versnellingsbakverhoudingen.
Suc6 Rmee (een tevreden TM-rijder(maar dan wel een 530 viertakt))
Misschien wil de eigenaar er graag vanaf en is hij er zich van bewust dat niet iedereen staat te gillen om een TM (kwestie van vraag en aanbod).
Volgens de foto zit er standaard voor- en achter Ohlinsvering op.
Bij van de Vegt (de importeur voor Nederland) staan een 2003 tweetakt voor € 4800,= en een 2002 tweetakt voor €4600,=, en tweetakten zijn goedkoper in aanschaf dan viertakten.
Qua rijwielgedeelte vindt ik een TM perfect, alleen schijnen de 250 viertakten wel piekerig te zijn (weinig onderin, maar erg veel bovenin).
Aan je onderschrift te zien rijdt je nu een enduro (KDX), en op de foto van de TM zie ik een crosser.
Enduro's zijn zowel nieuw als tweedehands een stukkie duurder (€ 1500,= tot € 2000,=).
TM 250 cc viertakten zijn er vanaf 2001 in enduro-uitvoering, vanaf 2003 zijn ze ook toegepast in crossers. In het algemeen geldt dat de crossblakken hetzelfde zijn als de enduro-blokken, met uitzondering van de versnellingsbakverhoudingen.
Suc6 Rmee (een tevreden TM-rijder(maar dan wel een 530 viertakt))
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
mijn kdx is al een tijdje geleden verkocht, was het vergeten weg te doen
maar zo'n tm 250 viertakt is wrs toch sterker den men kdx van 1990 onderin?in hoog toeren wrs ook.
maar zo'n tm 250 viertakt is wrs toch sterker den men kdx van 1990 onderin?in hoog toeren wrs ook.
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
Zeker en vast (= Belgisch voor vast en zeker)kiwi schreef: maar zo'n tm 250 viertakt is wrs toch sterker den men kdx van 1990 onderin?in hoog toeren wrs ook.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gewoon kopen. Alleen al voor die ohlins Nee, grapje natuurlijk.
Maar de prijs laat je toe om het blok open te gooien en alles na te kijken.
Dus waarom niet kopen. De vering die erop zit is prima.
Nadat hij open is geweest, en alle lagers etc vernieuwt is heb je voor 1000 euro extra een geheel nieuwe motor.
Maar de prijs laat je toe om het blok open te gooien en alles na te kijken.
Dus waarom niet kopen. De vering die erop zit is prima.
Nadat hij open is geweest, en alle lagers etc vernieuwt is heb je voor 1000 euro extra een geheel nieuwe motor.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Geloof dat alleen een losse Ohlins-voorvork al pakkumbeet 2500 Pleuroos kost, dus...........huskie schreef:Gewoon kopen. Alleen al voor die ohlins Nee, grapje natuurlijk.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
maar voor alle lagers nog te vervangen heb ik echt geen geld
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
laat dit topic maar voor wat het is want die snul had een foto van internet genomen en had niet gezien dat het op de foto een viertakt was,
was dus een tweetakt
was dus een tweetakt
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
da wel
Don't let your fears stand in the way of your dreams.