T-shirts met het noppenforum-logo er op kunnen hier rechtstreeks besteld worden.
info@romoni.com
Kleur grijs of wit met op de borst een logo van 8x5 cm en op de rug A4
Geef je maat, kleur en je adres door aan info@romoni.com en maak 18,20 euro(incl. btw en verzendkosten binnen NEDERLAND) over op 71.71.740 t.n.v. R van Beek te Baarlo o.v.v 03059-noppenforum
voor Belgie kost het incl. verzendkosten 20,70 euro. Het geld kan kontant worden gestuurd naar Romoni, postbus 8311, 5990 AA Baarlo o.v.v. 03059-noppenforum
Prijzen zijn incl € 5,50 verzendkosten, dus als je er meer dan 1 besteld is dat per stuk, goedkoper.
Noppenforum T-shirts
Moderator: ghulst
hoe ziet dat opdruk er uit, freek ??
kun je dat op het forum laten zien aan iedereen ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb het zelf ook nog niet gezien, maar het forum logo wat hier linksboven staat komt er aan de voorkant 8x5 cm en aan de achterkant op a4 formaat op.ad f. schreef:hoe ziet dat opdruk er uit, freek ??
Ik heb een grijze en een witte besteld, die ik binnen een week thuisgestuurd krijg. Dan kan ik je meer vertellen.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
aangezien er voor de belgische mensen problemen zijn voor de betaling
zullen wij zo snel mogelijk een alternatief plaatsen voor deze mensen.
bovendien zullen wij dan een leuke prijs maken voor de shirts.
mvg,
Romoni Textiel Drukwerk
mvg,
Romoni Textiel Drukwerk
-
- Site Admin
- Contacteer:
zie eerste (gewijzigde) berichtromoni schreef:aangezien er voor de belgische mensen problemen zijn voor de betaling
mvg,
Romoni Textiel Drukwerk
Freek
-
- Contacteer:
dat zou FANTASTISCH zijn
kan ik in bilstain lekker in m'n t-shirtje rondlopen (want ik loop nogal gemakkelijk verloren ) en kunnen de andere noppenforummakkers een oogje in het zeil houden
kan ik in bilstain lekker in m'n t-shirtje rondlopen (want ik loop nogal gemakkelijk verloren ) en kunnen de andere noppenforummakkers een oogje in het zeil houden
leve de elec starters
tja, verloren lopen, totr daar aan toe, maar verloren rijden met je machine... dan ben je vlug ver weg he
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb ze binnen. een witte en een grijze.
Ik twijfel nog welke het mooiste is.
het ziet er goed uit. Alleen het (5x8 cm) logo aan de voorkant zou een slag groter kunnen.
Ik twijfel nog welke het mooiste is.
het ziet er goed uit. Alleen het (5x8 cm) logo aan de voorkant zou een slag groter kunnen.
Freek
-
- Contacteer:
Freek, een tip voor de betaling voor de belgen (zoals ik) : als Romoni de SWIFT code van hun bank en de IBAN code van hun rekening op de site zetten, dan kost de overschrijving maar evenveel als een binnenlandse. Dit is sinds kort veranderd, waardoor overschrijvingen nu toch doenbaar zijn.
Zijn het T-shirt met korte of lange mouwen ? Lange mouwen is interessant om om onder harnas te dragen.
Grijs is idd wel gemakkelijk, mijn vrouw krijgt de moddervlekken meestal niet meer uit de witte, ben nogal een modderventje...
Zijn het T-shirt met korte of lange mouwen ? Lange mouwen is interessant om om onder harnas te dragen.
Grijs is idd wel gemakkelijk, mijn vrouw krijgt de moddervlekken meestal niet meer uit de witte, ben nogal een modderventje...
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
WOW
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
nhe ik vind het nergens op slaan zo'n T-shirt!
doe maar gewoon niks!
doe maar gewoon niks!
Suzuki: Another one bites the dust
Ik wacht er idd. ook op!!!!No Limit YFZ schreef:Freek, een tip voor de betaling voor de belgen (zoals ik) : als Romoni de SWIFT code van hun bank en de IBAN code van hun rekening op de site zetten, dan kost de overschrijving maar evenveel als een binnenlandse.
Kan niemand er eens een fotootje van posten??