Wie heeft er na deze dure dagen nog wat geld in zijn zak en wil dat besteden aan een leuk reisje :
14 tot 17 januari naar Dakar ( Senegal ) om de finish van de Barcelona-Dakar bij te gaan wonen.
Vertek vrijdag 14 januari vanaf Schiphol om 13.30 uur , overstap in Cassablanca ( Marokko ) , aankomst Dakar 15 januari 02.30 uur snachts.
Terug Maandag 17 januari vanaf Dakar 03.30 snachts , overstappen in Cassablanca en aankomst Schiphol 12.10 uur ( maandag )
15 januari is de aankomst van de een na laatste etappe en 16 januari de proloog rond Dakar met finish bij het befaamde Lac Rose.
Kosten ticket Euro 630,-- retour.
Tickets zijn beperkt dus reageer vlug.
Jac TTR 600 , Jac Thiel , Goirle
DAKAR 2005 , WIE WIL ER MEE NAAR DE FINISH , 14 TOT 17 JAN.
Moderator: ghulst
Woestijn is fijn !!!
Ga je dan die TM verkopen en een KTM kopen ?Sjokske schreef:Ik spendeer die zuurverdiende knaken liever aan een echte motor
(
Jo VdB
Raad eens, JoJo VdB schreef:Ga je dan die TM verkopen en een KTM kopen ?Sjokske schreef:Ik spendeer die zuurverdiende knaken liever aan een echte motor
(
Jo VdB
Het antwoord begint met een N en eindigt op everever !!!
Oranje is niet zo mijn kleur (ben niet zo'n patriot, dus weg met het nationale elftal en het koningshuis, oeps...... ), met alle gevolgen vandien.
Misschien is verhuizen naar Belgie een optie (scheelt maar een kilometertje of 15), Nederland wordt hoe langer hoe meer oninteressant (hoewel Belgie voor de liefhebbers van onze tak van sport ook niet zaligmakend is, remember Lommel 2003).
Samenvattend : Ik val nu eenmaal meer op Italiaanse dan op Oostenrijkse types (hoewel, een lokale schone in zo'n Dirndl-jurkje........)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
zal je zeker wel sneller zijn, met die kleine ballonbanden van een vespaSjokske schreef:Samenvattend : Ik val nu eenmaal meer op Italiaanse dan op Oostenrijkse types (hoewel, een lokale schone in zo'n Dirndl-jurkje........)
Damn .... welk merk rij jij???
-
- Contacteer:
tmSTTEVE schreef:Damn .... welk merk rij jij???
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Nou, volgens het fotootje met een MGC. Ik heb alleen vragen over de "betrouwbaarheid" van dat model...
Montesa Cota 315R
Waarschijnlijk net zo betrouwbaar als een TM maar ja, die ruil je toch ook om t jaar in ..... Ben wel benieuwd naar dr cilinderinhoud
Nee dus, grote fout gemaaktSTTEVE schreef: maar ja, die ruil je toch ook om t jaar in
Zoals m'n ouwe heer altijd zei : "dat je arm geboren bent kun je niks aan doen, maar als je arm trouwt ben je een lul".
Heb ik weer