Dagje crossen in Nederland

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jan Vlietland
Berichten: 76
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 20:41

Wie heeft er zin om een dagje te gaan crossen op een crossbaan in Nederland op 11 of 12 december?
Ook een KTM heeft grenzen
KX125
Berichten: 41
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 17:53
Locatie: Assendelft
Contacteer:

als het met me rug een btje over is, dan hou ik me zeker aanbevolen ;)
SX125 '04
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Jan Vlietland schreef:Wie heeft er zin om een dagje te gaan crossen op een crossbaan in Nederland op 11 of 12 december?
is wel erg breed genomen vindt je niet. Welke provincie had je in gedachte? Ik denk iig dat ik er niet ben. Of ik moet deze week mijn motor al klaar hebben. Hij komt namelijk niet vooruit :lol:
Jan Vlietland
Berichten: 76
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 20:41

Woon zelf in Breda. Dus ik stel voor in de buurt van Breda. Maar ik heb geen moeite om de motor op een karretje te zetten. Als er wat mensen reageren probeer ik een locatie op een crossbaan te regelen.

Reden is dat ik de laatste tijd elk weekend in de buurt van Oosterhout in mijn upske rij. Lijkt me leuk om een keer met wat gelijkgestemden te klooien.
Ook een KTM heeft grenzen
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

als dat een crossbaan is die iets meer int noorden/westen ligt , dan houdt ik me aanbevolen Jan !!! :)
4 strokes only !!
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Jan Vlietland schreef:Woon zelf in Breda. Dus ik stel voor in de buurt van Breda. Maar ik heb geen moeite om de motor op een karretje te zetten. Als er wat mensen reageren probeer ik een locatie op een crossbaan te regelen.

Reden is dat ik de laatste tijd elk weekend in de buurt van Oosterhout in mijn upske rij. Lijkt me leuk om een keer met wat gelijkgestemden te klooien.
had dan vandaag naar arnhem gekomen Jan :!:
Jan Vlietland
Berichten: 76
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 20:41

Was een beetje laat geworden vannacht 8)

Sommige dingen zijn nog belangrijker dan motorrijden :roll:
Ook een KTM heeft grenzen
JoeBaR
Berichten: 1980
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 14:01
Locatie: HiLLeGoM

Jan Vlietland schreef:Was een beetje laat geworden vannacht 8)

Sommige dingen zijn nog belangrijker dan motorrijden :roll:
:? huh ??? wat dan ?? :lol:
4 strokes only !!
Plaats reactie