Nadat de enduro-cracks er drie dagen hadden huisgehouden, mochten wij vandaag onze kunsten vertonen rond de molen. Ik was er als een van de eersten rond acht uur. Op de heenweg via duitsland was het al begonnen te mieselen en zoals verwacht is het niet meer gestopt tot vanmiddag. Toch was het best te doen, sommige stukken waren wat drassig maar het parcours was ruim gestoken en met behulp van het gashendel kon je dus overal goed doorheen. Jammer dat na enkele kilometers mijn roll-off de geest gaf, toen moest ik wat rustiger aan doen maar in de bus lag een reservebril, jaja, spiksplinternieuw, en in mijn tweede ronde heb ik me dus helemaal kunnen geven. In het eerste gedeelte ben ik door twee gewaardeerde medehobbieisten ingehaald maar in het snelle stuk door het bos heb ik hun verpulverd danwel geatomiseerd! Alleen vliegen kan mooier zijn, maar ik betwijfel het echt! Wat een onwijs gaaf stuk noppenroute zeg. Terug bij de molen met bibberende vingers de motor getankt( wel met millieumat ) en supergeil aan de derde ronde begonnen.
Gelijk op m'n bek. Notabene op de eerste meter, het sompige stuk als je van de weg af het land inreed. Godverdomme! Hoor ik een van de posten achter me zeggen: dat ziet er niet goed uit, die heeft weinig talent, als dat maar goedkomt.
Ik dacht dat ik gek werd. Met alles wat ik had ertegenaan om mezelf te bewijzen en ik weet zeker dat ik in sommige bochten relatief...snel was maar na een klein kwartiertje was ik ineens het schakelpookje kwijt.
As rondgetrapt, einde oefening. Morgen ging de motor toch al onder het mes maar wel jammer van vandaag, had best nog een rondje willen rijden. HAMOVE, bedankt!
otr-rit Hengelo
Moderator: ghulst
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
de rit was geweldig wij waren er met ons vieren we stonden naast pruus geparkeerd de jongens uit groningen honda crf power tot volgend jaar hamove
Ik was d'r ook met m'n nieuwe Huskie. Misschien hebben je me nog langs de kant zien staan (1 van de 6 keren in het 1e rondje)
Om benzine in de carburateur te krijgen zijn er 3 dingen nodig, 2 daarvan was wel aan voldaan
1 er zat benzine in de tank
2 de kraan stond open
achteraf wel een beetje geschaamd
Tweede rondje was erg lekker. Mooie route en een fijne Huskie in m'n handen.
Rwin
Om benzine in de carburateur te krijgen zijn er 3 dingen nodig, 2 daarvan was wel aan voldaan
1 er zat benzine in de tank
2 de kraan stond open
achteraf wel een beetje geschaamd
Tweede rondje was erg lekker. Mooie route en een fijne Huskie in m'n handen.
Rwin
Gafe rit voor al door dat bos.
Alleen een klein probleempje gehad met die schuim bak.
Het was de bedoeling dat je er door heen reed.
Maar ik ben er midden in gaan liggen.
Wat een troep is dat die schuim.
Ik stond hellemaal vast in die bak.
De motor wilde met geen mogelijkheid meer starten.
De jongen waar ik mee reed hadden me niet eens herkend.
En reden dus ook door.
Maar met wat hulp van de toeschouwers kwam ik er weer uit.
Naar dat de motor er weer uit was starte hij nog niet.
Naar dat de brandweer de meeste schuim van de motor had afgespoten starte hij weer.
Vandaag de boel eens uitmekaar gehaald.
Er zat schuim in mijn luchtfilterbak.
Dus ik denk hij geen lucht meer kreeg.
Ondanks dit verhaaltje vond ik het een mooie rit.
en zal er volgend jaar zeker weer bij zijn.
Alleen een klein probleempje gehad met die schuim bak.
Het was de bedoeling dat je er door heen reed.
Maar ik ben er midden in gaan liggen.
Wat een troep is dat die schuim.
Ik stond hellemaal vast in die bak.
De motor wilde met geen mogelijkheid meer starten.
De jongen waar ik mee reed hadden me niet eens herkend.
En reden dus ook door.
Maar met wat hulp van de toeschouwers kwam ik er weer uit.
Naar dat de motor er weer uit was starte hij nog niet.
Naar dat de brandweer de meeste schuim van de motor had afgespoten starte hij weer.
Vandaag de boel eens uitmekaar gehaald.
Er zat schuim in mijn luchtfilterbak.
Dus ik denk hij geen lucht meer kreeg.
Ondanks dit verhaaltje vond ik het een mooie rit.
en zal er volgend jaar zeker weer bij zijn.
Ik heb je foto's gezien firestorm.
Zag er wel grappig uit met al dat schuim.
Zag er wel grappig uit met al dat schuim.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Toch tijd voor een vlagetje achter op je motor zodat we je niet kwijt rakenFirestorm schreef:De jongen waar ik mee reed hadden me niet eens herkend.
Het valt natuurlijk ook niet mee om iemand te herkennen die er zo uit ziet Sorry kon het niet laten.
ziet er lekker uit hé
zo te zien was die persoon helemaal in de wolken
leuk om naar te kijken maar om er zelf door heen te banjeren... neeh
leuk om naar te kijken maar om er zelf door heen te banjeren... neeh