Ktm 520 incl kent.

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

JoeBaR

te koop , KTM 520 2001 izgst met kenteken !

06-51900651 Bar
4 strokes only !!
JoeBaR

iemand hier al succes met het verkopen van zijn motor? ik krijg hier alleen maar idioten die een proefrit van meer dan een uur willen maken , MIJN banden en benzine oprijden , (en wie weet maken ze nog bekeuringen ook !!) en vervolgens *nog ff moeten denken* over de aankoop , omdat ze waarschijnlijk geen plakker op zak hebben ..
andere *kopers* staan met hun handen in hun zakken ,telkens tegen de banden van mn motor aan te schoppen, terwijl ze druk aan het praten zijn , ze kraken alles af om zo het gat tussen hun bod en mijn vraagprijs kleiner te maken ..
en dan nog het volk dat eigenlijk helemaal niet weet wat ze willen kopen .. ''hoe hard gaatie ?? ''... "hoeveel cylinders hebtie?''... '' ik vindt um wel wat hoog'' '' ik vindt de kleur wat tegenvallen..'' .. MAAR .. de aller grootste *@&!%^#$)*&!%)$#* .. (diegene weet vast wel wie ik bedoel alsie dit leest) verwacht van mij , als particuliere verkoper , dat IK een contract teken , waarin staat dat ik garandeer dat de motor 100% goed is (dat issie !) en mocht de motor inmekaar draaien , dat ik de motor terug neem , en de aankoop som terug betaal ... DUS ..hij rijdt mijn fiets aan barrels, en ik geef hem zijn geld terug , zodat ik met een (door een ander)inmekaargedraaide fiets in me mik zit... *@&!%^#$)*&!%)$#* !!!! de importeur geeft niet eens garantie op een spiksplinternieuwe enduro motor !!!!

aan zulke mensen wil ik mn KTMetje helemaal nie meegeven , mijn oranje rakker verdient een goed baasje , iemand die er net zoveel zorg , tijd en liefde in steekt als dat ik zelf doe :D

ps : *@&!%^#$)*&!%)$#* = lelijk scheldwoord :wink:
4 strokes only !!
Barry

ik voel hier enige frustratie :lol:

maar kan je m nie inruilen of wil je geen enduro meer?
bestel je bij bruggeman een nieuwe KTM krijg veel inruil terug voor je oude en is lekker dichtbij ook voor je :lol: :lol:

sorry k zal stoppen met zout in de wonden te strooien maar ik weet precies wat je bedoeld :!: :!:
Jo VdB

JoeBaR schreef: en dan nog het volk dat eigenlijk helemaal niet weet wat ze willen kopen
Heb ik ook eens meegemaakt toen ik bij KTM Sommer aan het rondneuzen was in de winkel.

Komt daar zo'n idioot binnen om een EXC te kopen. Hij vroeg hoe snel zo iets reed op de snelweg :shock: En nog van de andere onzinnige vragen :?

Ik viel bijna achterover van zo veel onzin...

Jo VdB
JoeBaR

inderdaad , alsof je een ktm EXC koop tvanwege zn goede prestaties op de snelweg , dat zou wat zijn , dan koop ik er een honda goldwing bij voor de enduro ritten , dat is dezelfde onzin ..

Barry , ik ben me na de enduro meer gaan richten op het crossen (ja ja de meeste doen het andersom) ik heb nog meer motoren , en de EXC mag weg , nu die nog vrij jong is , er op rijden doe ik er niet zo vaak meer , , de ruimte in de schuur kan ik erg goed gebruiken ..
4 strokes only !!
huskie

Barry, Joebar heeft al een enduro motor nml een Husaatje.
Enne Joebar, hou vol hè.
Mij krijge ze nie nie nie nie ..........gek :twisted: :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JoeBaR

jah juist !! ik ben toch niet GEK ????? :roll: :lol:
4 strokes only !!
Barry

huskie schreef:Barry, Joebar heeft al een enduro motor nml een Husaatje.
weet ik ('k kijk welus meer op 't forum :D ) maar ik vroeg t me gewoon af.
maar je moet 't gewoon net treffen met de verkoop, de een zit te zeiken over de stomste dingen terwijl de ander 'm zo meeneemt omdat 't precies is wat hij zoekt.
met m'n honda xr was dat ook zo'n drama toen ik 'm kwijt wou
speedphreax

JoeBaR schreef:iemand hier al succes met het verkopen van zijn motor? .... etc etc...
De handel is op het ogenblik al een hele tijd behoorlijk slecht. Als je markplaats een beetje in de gaten houdt, dan zie je dat bijna alles lang blijft staan. Ik ben zelf al een tijdje bezig om mijn YZF 750 R te verkopen. Perfect ding maar het schiet niet op met de verkoop.

Blijkbaar houden een hoop mensen toch ineens de hand op de knip.

Over jouw 520: Mij is ie te duur voor het bouwjaar. Dan geef ik liever nog iets meer uit voor eentje die jonger dan een jaar is. Ik geloof overigens wel dat het een goed ding is maar wellicht dat anderen er anders over denken als ze alle verhalen op dit forum lezen. Je hebt het zelf een maandagmorgen motor genoemd.
JoeBaR

de prijs is zeer redelijk , vergelijk m maar met andere 520 KTMs op marktplaats, er stond er zelfs 1 van hetzelfde bouwjaar die 6200 euri moest opbrengen , en mijnes heeft er dan ook nog eens wat leuke extraatjes op zitten .. ik doe hem ook niet weg omdat ie niet bevalt , zoals je hebt kunnen lezen ben ik een fanatieke KTM en Husaberg fanaat , omdat ik nu een andere motor heb , en weinig met de KTM rijdt , wil ik hem wegdoen nu de motor nog niet oud is .. als ik hem 5 jaar laat staan , staat ie me 5 jaar in de weg en zakt de waarde alleen maar..en je kunt zelf al nagaan dat de aanschaf prijs van de motor , en alle reparaties en nieuwe onderdelen , ver boven de 5000 euro gaan , ik hoef er dan ook niet het geld uit te halen dat ik er ingestoken heb.

de motor heeft inderdaad een verleden , en dat wil ik ook helemaal niet geheim houden tegenover de kopers , sterker nog , ik wou dat ik zo geinformeerd werd als ik een motor zou kopen , iniedergeval is er een hoop geld in gestoken om de motor goed te krijgen , en ik zeg dat de motor 100% goed is nu .. als je liever een andere 520 koop omdat die 500 euro goedkoper is , denk er dan om dat je dan EVEN veel risico loopt een motor te kopen die hetzelfde of een soort gelijk verleden heeft .. alleen verteld de verkoper daar waarschijnlijk niets over ...
4 strokes only !!
huskie

Als ik een ktm 520 zou willen hebben, zou ik hard hollend naar je toekomen.
Volgens mij is deze ktm beter als nieuw af fabriek. Waarschijnlijk beter nog, want er heeft een vakman aangezeten en niet die oosterijkers :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
speedphreax

JoeBaR schreef:te koop , KTM 520 2001 izgst met kenteken !

06-51900651 Bar
Heb je trouwens nog ergens een foto van die 520? Volgens mij stond hij eerst hier op het forum maar bij de oude advertentie zie ik hem niet meer.
JoeBaR

ja klopt , de foto doet het niet meer omdat de advertentie op marktplaats verwijderd (verlopen) is .. ik plaats ff een verse :)

Afbeelding
4 strokes only !!
JoeBaR

Gast schreef:En wat kost ie dan?

bied maar (geen onmogelijk bedrag graag)
4 strokes only !!
Houten Klaas

Joe je maakt me gek, die geldboom wil maar niet groeien,ennuh die lc 4 nog kwiijt zien te raken. maar die boom is mijn grootste zorg. :roll:
JoeBaR

tjah , ik kan um niet voor je vasthouden Klaas..

je heb wel meteen een klare enduro fiets , waar je voorlopig probleemloos mee kan rijden , als je ziet wat er nieuw is opgegaan !
je mag m ook in termijnen betalen :lol: alleen krijg je m pas mee als alle termijnen betaald zijn :twisted:
4 strokes only !!
Houten Klaas

Joe op zich heb ik wel interesse,alleen ik heb een lc 4 om te verkopen,inruil is dan makkelijker.Lozen via marktplaats gaat ook niet 1,2,3.Dus kom je snel bij een handelaar, terwijl je dan niet weet wat je koopt,die van jou is bijna helemaal reviseerd.

Wat is je vraagprijs rond de 5500 ?
JoeBaR

ja zoiets doe ik het wel voor , die LC kan je naderhand toch verkopen?... ik raad je zelfs aan die te laten staan tot de zomer , waneer iedereen weer *motorkriebels * krijgt verkoop je m vele malen sneller :)
4 strokes only !!
Houten Klaas

8)

Helaas het geld voor jouw motor zal toch voor een deel uit de verkoop van die lc moeten komen.
JoeBaR

geen nood , voorlopig staat ie dr nog ... k moet zeggen dat dat verkopen me steeds meer tegen gaat staan , als je ziet wat ik bovenaan al beschreef , denk ik soms: ik hou m lekker zelf !! ..maar goed hij staat dr voorlopig nog wel denk ik
4 strokes only !!
huskie

Jaa dat gevoel ken ik wel een beetje.
Jouw Ktm ziet er zelfs nog perfect uit vergeleken bij die huskies van mij.
Ik wil nu bevoorbeeld erg graag een trial motor erbij hebben, dus zou ik een van mijn huskies kunnen/moeten verkopen. Maar...... die huskies van mij zien er dus niet uit :oops: kwa looks dan. Dus ik krijg er niets voor, maar ze zijn tiptop in technische orde. Dus ik overweeg niet eens om ze te verkopen. Ik hou ze gewoon allemaal zelf.
Weet ik tenminste wat ik heb.....
Uiteindelijk worden het dan klassiekers, en vraag ik de hoofdprijs :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JoeBaR

nou weet ik dat het plastiek werk van een Husky erg snel al niet meer mooi is ,(verkleuren en zo . maar .. een motor is niet alleen maar plastiek .. dus daar zou ik doorheen kijken , technische kant is belangrijker dan het uiterlijk , al kan het uiterlijk je wel iets vertellen van hoe er met de machine is omgegaan ... de KTM is gewoon netjes , en schoon , rijklaar , en ik zelf vind um gewoon mooi :)

maare Husk .. als je hem verkoopt , gewoon eerst investeren in vers plastiek werk .. als je motor inderdaad technisch 100% is , dan issie daarna ook uiterlijk 100% en dus veel meer waard voor de verkoop :idea: en het liefst hou ik ze natuurlijk allemaal zelf :wink:
maar dan heb ik geen ruimte en tijd (en poen) voor andere projecten meer... :cry:
4 strokes only !!
Houten Klaas

JoeBaR schreef: de KTM is gewoon netjes , en schoon , rijklaar , en ik zelf vind um gewoon mooi :)
Jahhh Joe ik hou het niet meer,ik vind hem ook erg mooi, nog ff een maandje of 4 wachten.

Ik wil eerst de cijfers van 2004 afwachten en die f.....n belasingdienst. Daarna beslis ik, de omzet is er wel maar ja de marge stond dit jaar onder druk. :cry:
JoeBaR

5100,-
4 strokes only !!
Plaats reactie