Hoi Hoi
Na lang aarzelen, flink zwoegen en me verdiepen in de forumbussines ist het er dan:
Een echt NEDERLANDS KTM-LC8 forum.
http://forum.lc8.nl
doelstelling:
informatie (van allerlei aard) uitwisselen voor en door LC8 (950-adventure) bezitters en liefhebbers... in het NEDERlands.
Gasten kunnen voorlopig posten in het Cafe zonder registratie (zolang dat goed gaat ) Suggesties en opmerkingen zijn van harte welkom!
groeten
Dr_Bean
www.lc8.nl
(binnenkort ook een lc8 homepage!)
nieuw Fourm: Nederlands KTM LC8 forum
Moderators: ghulst, Jo VdB, Zot, henk-v
Eeej, proficiat!
Ik zal er zeker een kijkje nemen, maar aangezien ik nog steeds op 3 gedachten hink qua motor zal het voorlopig wel bij "in gedachten zijn" blijven.
Ik zal er zeker een kijkje nemen, maar aangezien ik nog steeds op 3 gedachten hink qua motor zal het voorlopig wel bij "in gedachten zijn" blijven.
Natuurlijk is het forum ook voor iedereen die geinteresseerd is in de LC8 maar nog echt niet van plan is er een te kopen.GranCandy schreef:Eeej, proficiat!
Ik heb liever dat je je inschrijft en geen lc8 hebt, dan dat die mensen eeuwig als 'gast' blijven posten, omdat ze vinden dat ze zich niet mogen registreren zolangs ze er geen hebben.
Als vragen veel terugkomen is er een zoekoptie, en anders kunnen we altijd nog een FAQ aanleggen.
grts
He Jongens.. een LC8 is wel een echte offroad motor hoor!Dr_Bean schreef:topic verplaatst naar...GranCandy schreef:Eeej, proficiat!
allroad??
grts
okok... de meeste rijden er allroad mee
groet
We zullen wat foto`s van je maken de 11e als je tot je tank in de drek staat om je statement te ondersteunenDr_Bean schreef:...He Jongens.. een LC8 is wel een echte offroad motor hoor! .....
LEO
Ik heb een 525. 5 + 2 = 7. 5/5 is 1. 7+1 is 8.ik heb twee KTM lc 4`s in mijn bezit .. 2x4 = 8 ..dusse.. icon_razz.gif
Ik heb ook een 1150: 1 + 1 + 5 = 7. 1/1=1 7+1 = 8
Ik heb ook een R80: 8-0 = 8
Goh, mag ik ook kijken
smurf.
Dr Bean is door ons gevraagd als testrijder.TTT schreef:....beginners rit?....
Als jij nu ook zo`n GROTE oranje had gehad hadden we jouw ook gevraagd
LEO
Size does matter ?!