tegen.#316 Guyke schreef:23-01-2005 Enduroballade Dinant (max 9 deelnemers) info: http://www.ree-dinant.be
Op de site zie ik iets over een groene motor, wat is dat?
Zal ik de katalysatoren weer op de KTM schroeven?
groetjes
Rwin
Moderator: ghulst
tegen.#316 Guyke schreef:23-01-2005 Enduroballade Dinant (max 9 deelnemers) info: http://www.ree-dinant.be
Ik vermoed dat daarmee een allroad bedoelt wordt..erwindob schreef:Op de site zie ik iets over een groene motor, wat is dat?
Rwin
Tot wanneer was dat, dat volgeboekt? Max 9 per keer is natuurlijk ook niet zo veel.adje schreef:Ik heb ook een rit geboekt bij ree-dinant voor de "moto verte" omdat de andere ritten al helemaal volgeboekt zaten.
Wat kan ik hier dan van verwachten ? Toch geen all-road rit zeker he' want dan cancel ik mijn boeking meteen.
Ad, vorig jaar zijn we in februari gaan rijden bij ree-dinant. Het was de "zwaarste" formule : enduro, en we hebben ons de hele dag kapotverveeld. Het is daar een hele mooie streek waar je dus nergens mag rijden. Geen spektakulaire hellingen of zo, en wij hadden een beginneling bij die 9 personen die er na 1 uurtje rijden(wandelen) al helemaal doorzat. Als ik jou was cancel je boeking en kom nog een keer bij ons rijden.adje schreef:Ik heb ook een rit geboekt bij ree-dinant voor de "moto verte" omdat de andere ritten al helemaal volgeboekt zaten.
Wat kan ik hier dan van verwachten ? Toch geen all-road rit zeker he' want dan cancel ik mijn boeking meteen.
Adje,Erik V schreef:Ad, vorig jaar zijn we in februari gaan rijden bij ree-dinant. Het was de "zwaarste" formule : enduro, en we hebben ons de hele dag kapotverveeld. Het is daar een hele mooie streek waar je dus nergens mag rijden. Geen spektakulaire hellingen of zo, en wij hadden een beginneling bij die 9 personen die er na 1 uurtje rijden(wandelen) al helemaal doorzat. Als ik jou was cancel je boeking en kom nog een keer bij ons rijden.adje schreef:Ik heb ook een rit geboekt bij ree-dinant voor de "moto verte" omdat de andere ritten al helemaal volgeboekt zaten.
Was ik geloof ik al tikkie bang voor. En nuadje schreef:Toch geen all-road rit zeker he' want dan cancel ik mijn boeking meteen.