Groene motor

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
erwindob

Ik kwam in de agenda
#316 Guyke schreef:23-01-2005 Enduroballade Dinant (max 9 deelnemers) info: http://www.ree-dinant.be
tegen.
Op de site zie ik iets over een groene motor, wat is dat?

Zal ik de katalysatoren weer op de KTM schroeven?

groetjes

Rwin
Gast

erwindob schreef:Op de site zie ik iets over een groene motor, wat is dat?
Rwin
Ik vermoed dat daarmee een allroad bedoelt wordt..
Freek
Site Admin
Contacteer:

of het is alleen voor Kawa's :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
erwindob

Als je heel hard rijdt met een geel blauwe Husky lijkt het misschien ook wel groen...
Jo VdB

In de Franstalige en originele tekst zal wel "moto verte" gestaan hebben.
Dit gebruikt men in de taal van Molière om aan te duiden dat het over een off-road motorfiets gaat...

Er is ook een ZEER goed maandblad met deze titel, nl. http://www.motoverte.com

Jo VdB
adje

Ik heb ook een rit geboekt bij ree-dinant voor de "moto verte" omdat de andere ritten al helemaal volgeboekt zaten.
Wat kan ik hier dan van verwachten ? Toch geen all-road rit zeker he' want dan cancel ik mijn boeking meteen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Jo VdB

Ad,

ik vermoed een soort "soft-enduro" in jouw geval.
Genre voor de TTR's, CRF 230 easy, en andere toestanden.

Gemoedelijk rijden dus over makkelijke veld- en boswegen.

Jo VdB
erwindob

adje schreef:Ik heb ook een rit geboekt bij ree-dinant voor de "moto verte" omdat de andere ritten al helemaal volgeboekt zaten.
Wat kan ik hier dan van verwachten ? Toch geen all-road rit zeker he' want dan cancel ik mijn boeking meteen.
Tot wanneer was dat, dat volgeboekt? Max 9 per keer is natuurlijk ook niet zo veel.
Erik V

adje schreef:Ik heb ook een rit geboekt bij ree-dinant voor de "moto verte" omdat de andere ritten al helemaal volgeboekt zaten.
Ad, vorig jaar zijn we in februari gaan rijden bij ree-dinant. Het was de "zwaarste" formule : enduro, en we hebben ons de hele dag kapotverveeld. Het is daar een hele mooie streek waar je dus nergens mag rijden. Geen spektakulaire hellingen of zo, en wij hadden een beginneling bij die 9 personen die er na 1 uurtje rijden(wandelen) al helemaal doorzat. Als ik jou was cancel je boeking en kom nog een keer bij ons rijden.
Gast

Erik V schreef:
Ad, vorig jaar zijn we in februari gaan rijden bij ree-dinant. Het was de "zwaarste" formule : enduro, en we hebben ons de hele dag kapotverveeld. Het is daar een hele mooie streek waar je dus nergens mag rijden. Geen spektakulaire hellingen of zo, en wij hadden een beginneling bij die 9 personen die er na 1 uurtje rijden(wandelen) al helemaal doorzat. Als ik jou was cancel je boeking en kom nog een keer bij ons rijden.
Adje,

Ik kan dit alleen maar beamen.Een makker van mij was ook teleurgesteld.Niks technisch enkel gewone paden enz....

Erik V.

Als je nog eens iets organiseert heb ik wel interesse.Ik kon spijtig genoeg op de Noppenmeeting niet aanwezig zijn.

Sjikkentip (niet ingelogd)
Sjokske

adje schreef:Toch geen all-road rit zeker he' want dan cancel ik mijn boeking meteen.
Was ik geloof ik al tikkie bang voor. En nu :?:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie