rondritten met motorfun

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Jan :)
Berichten: 312
Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:50
Locatie: Brampton, ON Canada

Anonymous schreef:
Jan :) schreef:
sjikkentip schreef: Bij ons probeerden ze de streek van Ninove in handen te krijgen maar niet gelukt...
In het vorige topic schreef Jo van Motorfun dat er altijd met een lokale gids gewerkt werd. In borgloon was dit ook het geval.
Hebben ze in jullie streek geprobeerd een gids te vinden of om alleen een route mee te rijden en hem hierna aan te bieden?
Men probeerde via een smoes van: 'te zien of alles wel ok en legaal was' eerst eens een verkenning mee te rijden,om nadien ..... Ik moet er geen tekening bijmaken zekers.....

Sjikkentip (niet ingelogd)
Je hoeft er geen tekening bij te maken, alhoewel het zou natuurlijk wel grappig zijn :wink: Jammer dat dit hun werkwijze was...
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

leuven.gooik.ninove.. straks zitten zo nog in mijn domein
waar ook veel ritten zijn "plopsaland"
50 euro en zoveel ritten als je wil.
Gast

jhon beton schreef:leuven.gooik.ninove.. straks zitten zo nog in mijn domein
waar ook veel ritten zijn "plopsaland"
50 euro en zoveel ritten als je wil.
Jhon 'Macadam',

Van welke streek ben je?

Sjikkentip (niet ingelogd)
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

Jhon 'Macadam',

Van welke streek ben je?

*****************************
het is wel jhon beton in het nederlands. jhon macadam imiteerd mij op franstalligge forums zonder te betalen hé.
ik ben afkomstig uit de schaamstreek van mijn moeder :D grapje.
als jij afkomstig bent uit het pajottenland hebben we samen begin oktober
samen al eens een" gratise rit " gereden

nb. lust jij witloof?
Gast

jhon beton schreef:Jhon 'Macadam',

Van welke streek ben je?

*****************************
het is wel jhon beton in het nederlands. jhon macadam imiteerd mij op franstalligge forums zonder te betalen hé.
ik ben afkomstig uit de schaamstreek van mijn moeder :D grapje.
als jij afkomstig bent uit het pajottenland hebben we samen begin oktober
samen al eens een" gratise rit " gereden

nb. lust jij witloof?
Begin oktober??Ik zou het niet weten,waar dan?

Witloof?????????Enkel in den oven met kaas en hesp.Waarom?

Sjikkentip (niet ingelogd)
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Anonymous schreef:
nb. lust jij witloof?
Witloof?????????Enkel in den oven met kaas en hesp.Waarom?

Sjikkentip (niet ingelogd)[/quote]

Enkel uit den oven hoop ik, anders wordt Sjikkentip erg aangebrand :wink: .....maar met kaas en ham lust ik t ook graag, misschien iets voor het alijd gezellige Jaarlijkse Noppenforumkerstdiner
Laatst gewijzigd door STTEVE op wo nov 24, 2004 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

sjikkentip.je hebt je naam niet 'gestolen' je vraagt aan de gasten en jhonny's van welke streek ze zijn .maar zelf ben je van ??bobejaanland? :roll:
dus je was er niet bij begin oktober op de prachtige 'gratise' rit
spijtig was nochtans de moeite..geen erg er komem er nog gratise ritten.en je vind ze. altans ik vind ze toch.

nb. zouden jo en luc witloof lusten. ? :idea:
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

jhon beton schreef:
dus je was er niet bij begin oktober op de prachtige 'gratise' rit
spijtig was nochtans de moeite..geen erg er komem er nog gratise ritten.en je vind ze. altans ik vind ze toch.
John Betondinges,

Maak mij eens wijs waar ik die ritten kan vinden.Ik kan je er ook enkele aan de hand doen.
In welke streek heb je dan gereden begin oktober en met wie :?:
Met welke moto rij je?
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Yamaatje

Wat een gezeur over die ritten. Als ik ergens een spoortje zie liggen dan rijd ik hem. ik respecteer de omgeving, wandelaars en de natuur, maar geen jankerds die ineens menen dat een route ineens van hem is. Straks ontdekt een van diezelfde jongens dat je via de A1 van Amsterdam naar Hengelo kan rijden. Mag er dan niemand meer rijden en mogen er geen kaarten meer van worden uitgegeven???


Ga gewoon rijden..... Kaarten schrijven doe je met kerst.. :P
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Yamaatje schreef:Wat een gezeur over die ritten. Als ik ergens een spoortje zie liggen dan rijd ik hem. ik respecteer de omgeving, wandelaars en de natuur, maar geen jankerds die ineens menen dat een route ineens van hem is. Straks ontdekt een van diezelfde jongens dat je via de A1 van Amsterdam naar Hengelo kan rijden. Mag er dan niemand meer rijden en mogen er geen kaarten meer van worden uitgegeven???


Ga gewoon rijden..... Kaarten schrijven doe je met kerst.. :P
Voor men commentaar geeft gelieve het volledige verhaal te lezen.Ook het topic 'kijk eens hier...' dat reeds afgesloten was.
Alle sporen en routes zijn van iedereen,das juist,maar doe tenminste de moeite eerst eens deftig het volledige verhaal te lezen dan weet je misschien waarover we praten...........
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

inderdaad yamaatje eerst lezen :shock: en dan reageren. :o
awel sjikke ik zal het u fijn uitleggen .maar niet op de forum zie dat er weer kanidaten zijn voor de "gratise"ritten te verkopen en dan kunnen we weeral van nul herbeginnen :x .
dus je had ook ritten? mail ze mij maar' jhonbeton@versateladsl.be'
en ik bezorg jouw wel een lijstje met "gratise ritten' in pdf-formaat zelf met cadoo verpakking.
ik had toen op motorforum een mooi voorstel gedaan :idea: voor gratise ritten
maar blijkbaar geloofde ze er niet in toch zijn er die mij gecontackteerd hebben .en van het een komt het ander . :arrow: ..en zo rij je ........ :arrow:

nb. zouden jo en luc witloof lusten :wink: of toch alleen spagettie
Gast

jhon beton schreef:inderdaad yamaatje eerst lezen :shock: en dan reageren. :o
awel sjikke ik zal het u fijn uitleggen .maar niet op de forum zie dat er weer kanidaten zijn voor de "gratise"ritten te verkopen en dan kunnen we weeral van nul herbeginnen :x .
dus je had ook ritten? mail ze mij maar' jhonbeton@versateladsl.be'
en ik bezorg jouw wel een lijstje met "gratise ritten' in pdf-formaat zelf met cadoo verpakking.
ik had toen op motorforum een mooi voorstel gedaan :idea: voor gratise ritten
maar blijkbaar geloofde ze er niet in toch zijn er die mij gecontackteerd hebben .en van het een komt het ander . :arrow: ..en zo rij je ........ :arrow:

nb. zouden jo en luc witloof lusten :wink: of toch alleen spagettie

Jhon Beton,

Heb je mijn mailtje al ontvangen??

Sjikkentip (niet ingelogd)
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

yep. ontvangen :wink: en reeds geantwoord. :o
de gratise ritten ze bestaan en je vind ze. :lol:
gewppn een beetje moeite doen

sjikke tot binnekort op de gratise rit. :wink:

jhon beten is van zijn woord.
carlo gids

hoi erik v ik dacht nooit dat er zo een woordenwissel van ging komen .ik heb me gewoon aangegeven voor met 20 man eentoerke temaken voordemiddag thuis en naddemidag langs u kanten waar ik al een 20 jaar rondrijd.het probleem is waar mogen we nog rijden (er komen overal borden bij van vandaag op morgen) laat het hier bij jongens .wees verstandig .ik vind de veldwegen zijn voor iedere endurorijder .we zijn toch allemaal vrienden groetjes van carlo :D :lol: :wink:
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

carlo .jij hebt toen voor motorfun te borgloon gegist. jij hebt deze rijders uitgenodigt om samen met u een mooie rondrit te rijden en heb toen gelezen dat deze rit positief was ok ik lees dit allemaal graag. maar carlo
toch wou ik u eens de volgende vraag stellen.

hoeveel heb je ontvangen om te gidsen? van deze vzw
ik zal even meerekenen 50 euro per man 20 rijders
nu de kosten eten en drinken ruw geschat 25 euro(tot hier toe kan ik er nog wel mee leven) per persoon blijf nog 25 euro over 25x20 =500 euro
hoeveel heb je ontvangen carlo ..want we zijn toch allemaal vrienden carlo. en aan je vrienden vraag je "niks "om te gidsen.

ik bedoel maar carlo om te gidsen zijn er geen vzw of bvba nodig .
heb ik al eens elders geschreven.

beleefde groeten jhon beton.
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

carlo gids schreef:hoi erik v ik dacht nooit dat er zo een woordenwissel van ging komen .ik heb me gewoon aangegeven voor met 20 man eentoerke temaken voordemiddag thuis en nademidag langs u kanten waar ik al een 20 jaar rondrijd.het probleem is waar mogen we nog rijden (er komen overal borden bij van vandaag op morgen) laat het hier bij jongens .wees verstandig .ik vind de veldwegen zijn voor iedere endurorijder .we zijn toch allemaal vrienden groetjes van carlo :D :lol: :wink:
Carlo, mocht het je nog niet duidelijk zijn : ik heb er niets op tegen dat je een stuk van ons kanten gidst, maar op voorwaarde dat zoiets onder vrienden gebeurt. Wat jij met motorfun gedaan hebt is (draai en keer het gelijk je wil) een winstgevende aktiviteit houden. Daar is opzich nog niks op tegen, maar als wij met de club zoiets doen, zijn we daar een heel groot stuk van het jaar mee bezig(vergunningen, parkoers uitstippelen, marshalls ronselen, vergaderingen ,...), dus waarom zou iemand anders dan zonder die hele hoop werk dat wel mogen en wij(no problem) mochten het dit jaar niet. Als ik zie dat er blijkbaar toch veel interesse is om "gratise" ritten te rijden (formule heen en terug) dan kan iedereen overal rijden zonder hoge deelnamekosten. Ik sta 100% achter die formule en ik ben ervan overtuigd dat iedereen op die manier nog meer rijplezier gaat hebben dan met een groep van 20 of 30 man. Dus, ik hoop dat ik je nog eens tegen kom met vrienden en als vrienden :wink: .
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

merci jan. dit probeer ik al een heele tijd uit te leggen.

en ze bestaan "de gratise ritten". formule.

groeten.jb
Gast

ik denk dat er sommigen last hebben van hun middenvingertje!!!!!! :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?: :lol:
gast 2

middenvingertje ?? verklaar je nader
Gast

gast 2 schreef:middenvingertje ?? verklaar je nader
Foto's al eens bekeken :?: :?:
gast 2

:) :) :) :) yes idd de middenvinger is blijkbaar een beetje "scheef" gegroeid, ofwel zo geboren ? :?:
jhon beton
Berichten: 11
Lid geworden op: di nov 23, 2004 22:38
Locatie: plopsaland

bedoel je die op www.motorfun.be

fotos centraal masief. :?: en dan maar te zwijgen van de verbods borden :wink:
Gebruikersavatar
sjikkentip
Berichten: 500
Lid geworden op: zo apr 13, 2003 18:21
Locatie: Pajotten-enduroland-Villezjeel

Hoe is't met den John :?:
Alles kits :?:
Ik ga snel eens naar de foto's kijken :multi:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
Gast

yep :wink: veel plezier met de foto's en goed naar de achtergrond (borden) kijken .

was er niet eens ergens geschreven we gaan eerst zelf kijken of alles wel ok is :?: voorkomen dat we niet op verbogen wegen zitten te rijden :?:

ja. inderdaad .ga zien of dat we iets kunnen verdienen zeker. 8)
Gast

Nu lokken ze al gidsen/voorrijders via een andere webside dan de hunne (Enduro.be),nog straffer da.........
Gesloten