Organisator: Marc Gelmers
Tijd weergeven als: Bezig
Aktiviteit: Off roadrit (afgepijlde rit) te Lichtenvoorde NL
Datum: 21/11/2004
organisatie: MACL
e-mail: HYPERLINK info@macl.nl
telefoon: 00 31 544 37 72 72
website: nihil
Wie heeft er nog wat meer informatie?
Off roadrit te Lichtenvoorde NL 21 nov wie gaat er en?
Moderator: ghulst
Ja, ben ik bij.
Dat kon wel eens het ritje zijn waar ze je uitlaat met een spuitbus verf besmeuren. Het lijkt me wel een goed idee om daar allemaal lekker moeilijk over te gaan doen. (of ben ik de enige die verf op je uitlaat onnodig vind)
Rwin
Dat kon wel eens het ritje zijn waar ze je uitlaat met een spuitbus verf besmeuren. Het lijkt me wel een goed idee om daar allemaal lekker moeilijk over te gaan doen. (of ben ik de enige die verf op je uitlaat onnodig vind)
Rwin
Precies, dat vind ik nou ook.maxwr450f schreef:Waarom verf op de uitlaat?
Het idee is dat je uitlaat dan "gekeurd" is, en dat je niet na de keuring snel een andere pijp erop schroeft.
Erg triest als het nodig is, maar een stikkertje of zo had ook wel gekund.
Het is trouwens bij het ritje dat je links en rechtsaf kunt starten, maar ik weet niet zeker of dat Lichtenvoorde is.
Dit doet men om bijv. een uitlaat te merken die aan de geluidsnorm voldoet. Zo zijn er nog steeds van die "off-road"cracks die menen met een open crossdemper te moeten rijden compleet met cross achterband, zonder teller en verlichting en daar dan over gaan zitten zeiken als er dan niet gestart mag worden. Mijn KTM heeft: werkende verlichting, 94 Dba en endurobanden. Ik heb niet het idee dat ik er langzamer door ga.
BOTTOMLINE: zorg voor een fietsje dat voldoet aan de eisen en je zorgt onze hobby/sport mogelijk blijft. Zou het niet eens iets zijn om net als in Belgie een rugnummer te verstrekken met een waarborgsom?
BOTTOMLINE: zorg voor een fietsje dat voldoet aan de eisen en je zorgt onze hobby/sport mogelijk blijft. Zou het niet eens iets zijn om net als in Belgie een rugnummer te verstrekken met een waarborgsom?
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)