Wanted: linker handgreep (koppeling) en kleine knipp.lichten

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
DR Menno

Waarde BIG-brothers,

Wanted:

1: linker handgreep (koppeling) en
2: kleine knipperlichten (mini's), set van 4 st.

Wie o wie heeft nog wat van die handel (met name koppelingsgreep) en/of weet waar te bestellen (kleine knipperlichies).

BVD!! :)
Groet, Menno.
DR-Big
Contacteer:

Hendels zijn te bestellen bij www.louis.de. Kosten niet veel. Bestel er meteen twee en ook een remhendel. Ik heb altijd een reservesetje bij me.

Suc6

OJee
DR-Big
Contacteer:

Kleine knippers heb ik bij Hans van Wijk gekocht. Daar liggen ze gewoon in het rek. Maar elke motorboer heeft die dingen. Aansluitingen zijn universeel. Passing ook. Stekkers vind je onder de buddy en onder de snavel. Uurtje werk.

OJee
DR Menno

DR-Big schreef:Kleine knippers heb ik bij Hans van Wijk gekocht. Daar liggen ze gewoon in het rek. Maar elke motorboer heeft die dingen. Aansluitingen zijn universeel. Passing ook. Stekkers vind je onder de buddy en onder de snavel. Uurtje werk.
Heb je voor de voorste 2 knippers dus net iets meer uitstekende bevestiging om buiten tupperware te komen?
Je kunt bestaande bedrading toch gebruiken en hoeft niet naar stekkers onder snavel en buddy?
Groet, Menno.
DR-Big
Contacteer:

Nee, direct achter het plastic zit een metalen plaat. Daar zitten die knipper op gebout. Dat houdt tevens de snavel op zijn plaats. Het is even pielen om die moeren los te krijgen. De knippers zitten met stekkers op de draadboom aangesloten. Die stekkers moet je loshalen. Daar kan je dan de nieuwe stekkers op prikken en de moertjes weer aandraaien. Je hoeft dus geen draadjes in elkaar te draaien of zo.

Achter doe je hetzelfde. De stekkers vind je onder je buddy.

Succes

Oene
Hans

Ik heb ook kleinere knipperlichten .maar let er wel op dat je niet te kleine neemt,ivm kleine bolletjes.willen nog al eens springen.( trillingen eencyinder.) Word een dure aangelegenheid. ps maak je hem niet te mooi !!!
DR-Big
Contacteer:

Ik heb ze eraf gehaald, omdat ze vol bagger zaten na een ritje in Belgie. Nu liggen ze ergens achter in de kast. Als ik nog eens met dat ding op vakantie ga, schroef ik ze er weer op.

Oene
DR Menno

DR-Big schreef:Hendels zijn te bestellen bij www.louis.de. Kosten niet veel. Bestel er meteen twee en ook een remhendel. Ik heb altijd een reservesetje bij me.
Suc6
OJee
... vergeef mijn stupiditeit, maarrr
als ik bij louis kom zie ik durch die baume das bosch nicht mehr...
Hoe kom ik bij gewenste hendels??? :?: BVD :toost:
Groet, Menno.
BIG88

http://www.louis.de/
dan online shop klikken
bij anbauteile klikken op lenker/griffe/hebel
dan produktgruppe auswahlen(rolmenu)
bremshebel = remhendel
kuplungshebel = koppelingshendel

remhendel
http://www.louis.de/_20bdd4a2a6daff6f9d ... r=10019870

kosten € 4,95 per stuk
koppelingshendel
http://www.louis.de/_20bdd4a2a6daff6f9d ... r=10019890
have BIG fun

D.F.M.T.
DR-Big
Contacteer:

Je kan ook gewoon 'hebel' inkloppen in het zoekschermpje, maar methode Hans is simpeler.

Als je toch bezig bent, bestel een paar voorvorkveren (feder) en een blik voorpotenolie. Heb je veel plezier van in het zand.

OJee
DR-Big
Contacteer:

Laat maar, met Feder (moet federN) zijn vind je niks. Doe dit maar: http://www.louis.de/_108ebcaf91f716a093 ... r=10045856
Plaats reactie