Twee schoonvaders? Wisten ze dat van elkaar?? Mooi verhaal, ik was toen nog voetballergassen schreef:Achteraf een leuke ervaring.
...schoonvader uit bed gebeld met zijn ford transit, nog een ander gebeld om mijn schoonvader weer naar huis te brengen.
Doorgewinterde motorrijders...
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Nog enkele echte mannen van "ijzer" op dit forum (ja,ja de rest ook...)
1e, 2e NK enduro. En dan ook nog eens verhalen vertellen onder 'nicknames Mooi was die tijd met die Oostduitse rijders op hun MZ-tjes. Bescheiden jongens die endurorijders
1e, 2e NK enduro. En dan ook nog eens verhalen vertellen onder 'nicknames Mooi was die tijd met die Oostduitse rijders op hun MZ-tjes. Bescheiden jongens die endurorijders
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
- Contacteer:
Ik heb ook al ongeveer evenveel kilo ijzer in mijn lijf zitten, als er aan mijn Kawasaki zit De laatste keer is er nog behoorlijk wat bij gekomen toen ik vol een overstekende boom raakte . Hij kwam van rechts, dus nog eigen schuld ook
Misschien moeten we de bomen toch eens leren dat OTR ridders altijd voorrang hebbenAd Ketelaars schreef:Ik heb ook al ongeveer evenveel kilo ijzer in mijn lijf zitten, als er aan mijn Kawasaki zit De laatste keer is er nog behoorlijk wat bij gekomen toen ik vol een overstekende boom raakte . Hij kwam van rechts, dus nog eigen schuld ook
Ik ken ook Brabanders op MZ'tjes, alleen die zie ik alleen maar op hun Kawa'tjes (inclusief vislood in hun lijf) door het zand banjerenAd Ketelaars schreef: Mooi was die tijd met die Oostduitse rijders op hun MZ-tjes.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Contacteer:
Gelukkig heb je het over Brabanders en gebruik je mijn naam niet . Ik zou anders misschien niet meer serieus genomen worden op dit forum .
ik heb ook een verhaal.
Enkele jaren geleden was ik in Tsjechië voor een weekje offroadrijden samen met de Yamaha WR Club van België.
Op een gegeven moment rijden we in de bossen , god weet waar ergens,
en we komen zo van die kleine witte kegeltjes tegen waar we dus kilometers tussen slalommen. Tot daar geen probleem, op een gegeven moment is het tijd om bij te gaan tanken maar hoe leg je dat tegen een Tsjech uit hé , dus maar gebarentaal gebruikt en we proberen zijn uitleg
te volgen . Na een tijdje komen we idd aan een tankstation aan, tanken en als we willen betalen , blijkt dat we in Oostenrijk beland waren !!!!
Die kleine kegeltjes in die bossen waren dus grenspaaltjes.
Tot daar wderom geen probleem , betalen met Visa en proberen op GPS onze richting terug te vinden. Na enkele minuten moeten we door de poort van een weide die we naderhand terug mooi sluiten, plots moet er ene van de groep zijn grote boodschap maken of hoe zeggen ze dat , poepen , kakken (sorry) ,dus motor op de zijpoot en wachten , en natuurlijk wat komt daar aangereden ... de Tsjechise douane die ons proberen aanhouden, vermits dieje gast in het bos zit te ka**en kunnen we niet gaan lopen en worden we aangehouden en deels opgesloten in de "plaatselijke" gevangenis. Met veel uitleg , gebarentaal, stafkaarten en GPS toestanden , toch vrijgekomen na het betalen van een fikse(in Tsechies geld ) boete , wat in onze munt nog niet zo veel bleek te zijn, oeffff
Enkele jaren geleden was ik in Tsjechië voor een weekje offroadrijden samen met de Yamaha WR Club van België.
Op een gegeven moment rijden we in de bossen , god weet waar ergens,
en we komen zo van die kleine witte kegeltjes tegen waar we dus kilometers tussen slalommen. Tot daar geen probleem, op een gegeven moment is het tijd om bij te gaan tanken maar hoe leg je dat tegen een Tsjech uit hé , dus maar gebarentaal gebruikt en we proberen zijn uitleg
te volgen . Na een tijdje komen we idd aan een tankstation aan, tanken en als we willen betalen , blijkt dat we in Oostenrijk beland waren !!!!
Die kleine kegeltjes in die bossen waren dus grenspaaltjes.
Tot daar wderom geen probleem , betalen met Visa en proberen op GPS onze richting terug te vinden. Na enkele minuten moeten we door de poort van een weide die we naderhand terug mooi sluiten, plots moet er ene van de groep zijn grote boodschap maken of hoe zeggen ze dat , poepen , kakken (sorry) ,dus motor op de zijpoot en wachten , en natuurlijk wat komt daar aangereden ... de Tsjechise douane die ons proberen aanhouden, vermits dieje gast in het bos zit te ka**en kunnen we niet gaan lopen en worden we aangehouden en deels opgesloten in de "plaatselijke" gevangenis. Met veel uitleg , gebarentaal, stafkaarten en GPS toestanden , toch vrijgekomen na het betalen van een fikse(in Tsechies geld ) boete , wat in onze munt nog niet zo veel bleek te zijn, oeffff