Waarom heb jij wel een compressor aangeschaft of waarom niet.

Moderator: ghulst
banden oppompen doe ik met een voetpompjeJaap schreef:ehhh? Banden oppompen, ehhh, sproeier doorblazen, bougie schoonblazen, eeehhhh, framepje overspuiten, ehhh, luchtfilter uitblazen, uitlaat uitdeuken, dat was het wel.
Ben benieuwd of ik er nog meer mee kan.
De groeten,
Hans
Gassen ...neem een pallestijnse opblaaspop dan ....die blazen zich zelf opJuist ja (en de opblaasp.. ) sorry
JoeBaR schreef:ik heb een compressor aangeschaft omdattie bijna nix koste !!(das meteen de hoofd reden)
verder is het wel makkelijk met banden oppompen , mn lucht gereedschap kan er op aangedreven worden , en idd .. schoonmaken van bijvoorbeeld de carburateur ...
je moet eens kijken voor een gebruikte compressor op marktplaats
Gassen ...neem een pallestijnse opblaaspop dan ....die blazen zich zelf opJuist ja (en de opblaasp.. ) sorry
lijkt mij een beeeeetje overdrevenhonda13 schreef:alleen al van de luchttol die je er op kunt aansluiten , een onmisbaar gereedschap
Lijkt me niet, laatst kreeg ik met geen mogelijk de moer van mijn koppelingshuis en van het tandwiel op de krukas los (zat met loctite vast), even de luchtsleutel er op en los waren ze.Jan Bas Walhof schreef:lijkt mij een beeeeetje overdrevenhonda13 schreef:alleen al van de luchttol die je er op kunt aansluiten , een onmisbaar gereedschap![]()
JB
wasda???? Ik was vergeten te zeggen dat ik nog een ratelsleutel op perslucht heb en is wreed goe!!!!!honda13 schreef:alleen al van de luchttol die je er op kunt aansluiten , een onmisbaar gereedschap
Ik heb gewoon zo'n doppendoos (geen uber cheape, ook niet te overdreven duur...) en daar zit al dat spul inderdaad in.gassen schreef:Leuk spul,
maar niet echt nodig als je een doppendoos hebt.
Ik heb een T-sleutel waar de doppen op passen net zo effectief.
een ratelsleutel op perslucht dan???honda13 schreef:@HORNET gewoon dat pistool waar ge uw doppen opzet weet eigenlijk niet de juiste benaming