het cylindertje van mijn hydraulische koppeling was weer stuk ... 2 x scheurde de behuizing door onverklaarbare reden , en 1 maal doordat de ketting er tegen aan sloeg .. nu vind ik dat het cylindertje ook gevaarlijk dichtbij het voortandwiel zit , een steentje o.i.d ertussen en het cylindertje is kaduuk .. en ze kosten niet weinig ook ...
maar nu is het opgelost .. ik heb het geheel na gemaakt van roestvrij staal , en het werkt nu sinds een halfjaar perfect .. geen problemen meer met de koppeling , het zuigertje wat er in zit is dezelfde maat als het standaard type , zodat het tzt met het originele revisie setje vervangen kan worden .. wie heeft er nog meer (zelf)zulke modificaties aan zijn motor aangebracht ? (de kickstarter en uitlaatdemper van mijn husa zijn ook home made) dus laat es wat zien
Hydraulische koppeling KTM
Moderator: ghulst
Mooi gemaakt,kan je er mij ook een makenJoeBaR schreef:het cylindertje van mijn hydraulische koppeling was weer stuk ... 2 x scheurde de behuizing door onverklaarbare reden , en 1 maal doordat de ketting er tegen aan sloeg .. nu vind ik dat het cylindertje ook gevaarlijk dichtbij het voortandwiel zit , een steentje o.i.d ertussen en het cylindertje is kaduuk .. en ze kosten niet weinig ook ...
maar nu is het opgelost .. ik heb het geheel na gemaakt van roestvrij staal , en het werkt nu sinds een halfjaar perfect .. geen problemen meer met de koppeling , het zuigertje wat er in zit is dezelfde maat als het standaard type , zodat het tzt met het originele revisie setje vervangen kan worden .. wie heeft er nog meer (zelf)zulke modificaties aan zijn motor aangebracht ? laat es wat zien
Groeten Alp
Joebar, had je ook niet iets aan die uitgaande as van de husaberg gedaan, of....?
Dit kan een leuk topic worden, want ik heb bevoorbeeld een krukas opgevult met kurk Als ik een nieuwe zuiger er ingooi maak ik er een foto van.
Dit kan een leuk topic worden, want ik heb bevoorbeeld een krukas opgevult met kurk Als ik een nieuwe zuiger er ingooi maak ik er een foto van.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
Mijn uitlaat van de yz is sinds een maandje ofzo opgehangen aan een uitlaatrubber van een honda civic , dat oude rubber was gescheurt en deze paste er na een paar kleine modificatie;s perfect op, zit ook nog eens veel mooier als std
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Nee, ik heb verder geen modificaties, KTM exc 2003 alleen de a.veer lichter gemaakt en een steun voor een roadbookhouder (demontabel)JoeBaR schreef:Heh ! het ging me meer om jullie eigen ideeen en modificaties aan de motor
ja ik kan hem maken , je kunt ook deze overnemen met de KTM er aan vast
hey (joe) bar zeker al een week niet gezien
heb jij hier of daar niet eens een modificatie van een automatische koppeling gevonden al die koppelingen zijn vanaf ik denk 2000 en op die lc4 uit 95 passen ze niet maar ik kan hem misschien wel maken als ik tenminste een foto of voorbeeld heb
volgende cross wordt lelystad see you
tuareq
heb jij hier of daar niet eens een modificatie van een automatische koppeling gevonden al die koppelingen zijn vanaf ik denk 2000 en op die lc4 uit 95 passen ze niet maar ik kan hem misschien wel maken als ik tenminste een foto of voorbeeld heb
volgende cross wordt lelystad see you
tuareq