Hoi Noppenridders!
Ik heb nog geen meter offroad ervaring (wegrace crashes niet meegerekend ) en wil misschien wel een begin maken met het onverharde. Onder meer omdat het een stuk goedkoper is, goed voor mn conditie, en het lijkt me gewoon harstikke tof!
Nu wil ik beginnen met wat trainingsdaagjes op een clubcircuitje, bij mij in de buurt, Joure ofzo.
Is hiervoor een KX250 een beetje geschikt? Ik heb het liefst een 250 omdat een 125 wat meer onderhoud vergt, heb ik gelezen hier op het forum, ben al tijdje lid Is dit niet te wild? Zijn er bouwjaren met erge constructie fouten of iets dergelijks? Ik wil graag een kawa, omdat ik altijd kawa gereden heb, op de weg dan.
Alvast bedankt!
Jarno
Kawasaki KX 250, kan ik daarop beginnen?
Moderator: ghulst
ik ook
Don't let your fears stand in the way of your dreams.
THanks voor de antwoorden!
Nu zit ik regelmatig onder andere op marktplaats te kijken, en ik als "niet -crosser" zie weinig verschillen tussen bijvoorbeeld een 2000 en een 2002 twee-en-een-half.
Wat zijn de verschillen, en zijn er bijvoorbeeld "slechte" productiejaren, kwa frame of blok enzo?
Nu zit ik regelmatig onder andere op marktplaats te kijken, en ik als "niet -crosser" zie weinig verschillen tussen bijvoorbeeld een 2000 en een 2002 twee-en-een-half.
Wat zijn de verschillen, en zijn er bijvoorbeeld "slechte" productiejaren, kwa frame of blok enzo?
Wannabe crosser...
superfrog schreef:Hoi Noppenridders!
Ik heb nog geen meter offroad ervaring (wegrace crashes niet meegerekend ) en wil misschien wel een begin maken met het onverharde. Onder meer omdat het een stuk goedkoper is, goed voor mn conditie, en het lijkt me gewoon harstikke tof!
Nu wil ik beginnen met wat trainingsdaagjes op een clubcircuitje, bij mij in de buurt, Joure ofzo.
Is hiervoor een KX250 een beetje geschikt? Ik heb het liefst een 250 omdat een 125 wat meer onderhoud vergt, heb ik gelezen hier op het forum, ben al tijdje lid Is dit niet te wild? Zijn er bouwjaren met erge constructie fouten of iets dergelijks? Ik wil graag een kawa, omdat ik altijd kawa gereden heb, op de weg dan.
Alvast bedankt!
Jarno
Aangeboden: Kawasaki kx250 7maanden jong
Prijs: € 3.450,00
Beschrijving: Kawa kx 250,bouwjaar 2004,slechts 7maanden jong,echt als nieuw,alles in originele staat,geen competitie,moet weg wegens veel te fel,en terug aankoop van 125cc,overname mogelijk ktm sx 125 of sx 200cc,met reserve filter en spatborden,liefst bellen op gsm 0032478363157,staat in genk,belgie(vlak bij maastricht),mail mag ook,sorry voor de foto,ma kreeg die niet kleiner,mail me en ik stuur een goeie foto door
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 03-11-2004, 09:39
Gezien: 369 keer bekeken.
VERKOCHT
Laatst gewijzigd door CHAMP op vr apr 21, 2006 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijne is te koop.
kx250 2003
- hgs uitlaat
Diverse reserve onderdelen zoals:
- Nieuwe ketting
- Nieuw tandwiel voor
- Nieuw tandwiel achter
- 6 schone, geoliede lucht filters
- 2 Liter bak olie
- 1 liter 2T olie
- diverse sproeiers
- Nieuwe bougie