Hoe ziet je motorfiets eruit ?
Moderator: ghulst
Als je met die motor crasht kom je automatisch in dat ding terecht TiM, het is een stuk van de lappenmand(hangmat). Als ik het goed zie teminste.TiM. schreef:barry wat is die ijzer staaf achter aan je motor ?
- 250_EXC_RACING
- Berichten: 63
- Lid geworden op: za feb 01, 2003 11:17
- Locatie: Sleeuwijk
nee rijd er geen competitie mee althans nog niet wil wel competitie gaan rijden maar het is er nog niet van gekomen maar of ik hem nog lang heb weet ik niet zit er over te denken om een andere te kopen en dan wel een honda crf
Wij houden van Oranje
hier nog wat ouwe rommel en sleutel projecten .. van de XT op de foto heb ik nu slechts het blok (met HL cyl kop en uitlaat) nog over .. de bedoeling is dat deze in het frame van de Husky 430 komt ..
4 strokes only !!
Bj 1984, model 1985, alleen schijf achter+achterbrug toegevoegd (type 1987).
De oude trommelrem voldeed niet meer in sommige situaties .
Demper "Homemade db killer"
Al jaren aan het verbeteren en het begint erop te lijken dat het gaat lukken, de vraag is of dan nog fit genoeg ben
Of doe ik het juist omdat ik niet meer zo fit ben ? ?
Was een 280 met crossbak, is inmiddels een 250 met offroadbak, wordt een 280 met offroad bak (heeft wat meer van onderuit ,net wat soepeler (vriendelijker) voor offroad gebruik).
Soms meer Pk's dan ik nodig heb cq aankan, lang niet zo snel moe als ik.
Redelijk goed aan onderdelen te komen en niet TE prijzig.
Nog steeds betrouwbaar ,als er niets vanaf valt wat ik zelf heb gemaakt .
Het nadeel van deze fiets is, dat je steeds meer aan dat ding gehecht gaat raken.
Plezier voor ( 10 dus).
De oude trommelrem voldeed niet meer in sommige situaties .
Demper "Homemade db killer"
Al jaren aan het verbeteren en het begint erop te lijken dat het gaat lukken, de vraag is of dan nog fit genoeg ben
Of doe ik het juist omdat ik niet meer zo fit ben ? ?
Was een 280 met crossbak, is inmiddels een 250 met offroadbak, wordt een 280 met offroad bak (heeft wat meer van onderuit ,net wat soepeler (vriendelijker) voor offroad gebruik).
Soms meer Pk's dan ik nodig heb cq aankan, lang niet zo snel moe als ik.
Redelijk goed aan onderdelen te komen en niet TE prijzig.
Nog steeds betrouwbaar ,als er niets vanaf valt wat ik zelf heb gemaakt .
Het nadeel van deze fiets is, dat je steeds meer aan dat ding gehecht gaat raken.
Plezier voor ( 10 dus).
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
@ Erik V
inderdaad de vering op de sixdays uitvoering is anders dan de standaart vering. ze staan in de hardparts cataloges van ktm.
wat er allemaal precies anders is weet ik niet, ze hebben in iedergeval een andere coating die voor minder frictie zorgt.
inderdaad de vering op de sixdays uitvoering is anders dan de standaart vering. ze staan in de hardparts cataloges van ktm.
wat er allemaal precies anders is weet ik niet, ze hebben in iedergeval een andere coating die voor minder frictie zorgt.
JoeBar ,
leuke foto's uit de ouwe doos
leuke foto's uit de ouwe doos
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: zo dec 28, 2003 12:23
- Locatie: België
Mjin brommer... ondertussen met ander spatbord, andere banden, andere uitlaat...
Met andere woorden hij ziet er niet meer uit als deze
Ultimate dream: een gauloise kleurige adventure
Met andere woorden hij ziet er niet meer uit als deze
Ultimate dream: een gauloise kleurige adventure
ahah, Sjokske heeft een TM 4takt.
hou ik niet echt van, maar misschien rijdt hij wel perfect
JB
hou ik niet echt van, maar misschien rijdt hij wel perfect
JB
Hallo JoeBar, ik weet niet of hij hier op z'n plaats is, maar ik rij al jaren over asfalt, en door de bagger met deze stamvader van velen.Kortom voor velen "vroeger"
Gr Hans[/img]
- de antrapper
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
- Locatie: Apeldoorn
Sorry, die gast ben ik dus.
Big Bigger Tiger en weer Big
dat is een bescherming net als al die andere Rental buisjes om het stuur. Dus als je met je buik ribben of gezicht of egaal wat erop komt moet dat voor een gedeelte de klap opvangen.
Die KTM heb ik onderhand niet meer, heb nu die witte 250 HONDA
Die KTM heb ik onderhand niet meer, heb nu die witte 250 HONDA
op dit huskietje rijd ik tegenwoordig het meest rond. Toen ik hem kocht was het blok naar de vaantjes. Drijfstang/bigend was een eigen leven gaan lijden, met kapot carter tot gevolg. Ook was een vorkpoot lek, plus zaten er stukjes o-ring tussen de zuiger en shimmetjes. Carter heb ik meteen onderhanden genomen door het inlaat kanaal uit te frezen. Ziet er nu hetzelfde uit als een honda cr125. Kan nu lekker veel mengsel doorheen. Zit een vertex zuigertje in, dat komende week vervangen gaat worden. Wel blij met dit motortje
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Is het een hardlopertje wat voor een bwj is hij eigelijk? Knap dat je dat allemaal gefikst hebt
huskie ga jij hem ook uitlaten op de forumcross
JB
huskie ga jij hem ook uitlaten op de forumcross
JB
JB, het is een '99-er en het carter is gelast door een constructiewerkplaats die ik rechtstreeks benadert heb. Het belangrijkste was dus een goede lasser Verder heb ik het carter zelf gevlakt, met glasplaat en schuurpapier. Dat was nog een link karweitje maar is dus gelukt. Motortje draait nu al een heel seizoen, op een(1) zuiger Ben benieuwd als ik hem straks opmeet wat de maat is? En of de zuigerveer nog binnen de tolerantie is. De compressie was in iedergeval nog goed.
Enne, nee geen hardlopertje, het is een middengebied motortje, en ja hij gaat eventueel mee naar de noppencross.
Enne, nee geen hardlopertje, het is een middengebied motortje, en ja hij gaat eventueel mee naar de noppencross.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?