Verslag otr Handel

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
jofa
Contacteer:

Waar blijft nou dat verslag van de otr rit in Handel????
Ik heb me laten vertellen dat er een paar KTM rijders (ik zal geen namen noemen :wink: ) binnen mijn kennissenkring uhmm.. hoe zeg ik dat het beste....bodemonderzoek :lol: hebben gedaan maar veel meer weet ik niet maar ben wel erg benieuwd naar meer ervaringen.
TTT

Het enige wat ervan gezien heb zijn diverse auto's met motoren op trailers op de A2 toen ik mijn familieverplichtingen aan het uitvoeren was :cry:
gassen

Ben dan wel een KTM rijder , behoor niet tot jouw directe kennissenkring maar ben wel in Handel geweest.

Maar goed, de rit:
hoog fun gehalte, veel kruip sluip werk, schitterende maisplakken, jammer dat het niet wat natter was 8) .
De rondes waren voor mij binnen het uur te halen.
En zoals elk jaar die grote kl#te knippen op het crosscircuit waarmee ik totaal niet mee uit de voeten kan, maar dat neem ik op de koop toe.

Jammer dat ik weer niet het maximaal aantal ronden heb kunnen rijden.
Dit keer was het de uitlaat demper die er op hoge snelheid over een maisplak (3 km voor einde 2de ronde, niet meer mee durfde :wink: .
Ophangbeugel van het frame afgebroken.
Ik heb daar van de 4 keer dat ik daar was nog nooit 4 ronden kunnen uitrijden :twisted:
1ste keer lekke band (na 3 ronden)
2de keer kickstarter gebroken (na 2 ronden)
3de keer membraan kapot (na 2 ronden)
En dit keer dus de demper (in de 2de ronde)
Volgende keer beter.

Voor de rest een rit voor iedereen aan te raden.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
adje

Ik ben er ook geweest en het is echt de mooiste rit in Nederland die je kunt rijden.( volgens mijn mening dus )
Ik heb gehoord dat er meer dan 1000 deelnemers waren , klopt dat ?
Het is maar goed dat ze tegelijkertijd in Ruurlo ook een rit organiseren want anders is het helemaal overvol in Handel.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
dick van doodeweerd

sluit me helemaal bij je aan ad :lol: ik vind het ook een hele mooie rit met vanalles wat.
maar die knippen zoals gassen al zei,ja die slopen je wel hoor :P :P :P :oops:
pruus
Contacteer:

Wat een geweldige dag! Geen wonder dat zoveel volk op deze rit afkomt.
Super organisatie gewoon. Kijk alleen naar de inschrijving: zit een man of tien achter de tafels en dat ze niet zaten te vechten om een klant was enkel te wijten aan het feit dat er tussen de lachbuien door ook wel es gewerkt moest worden. Perfekte mensen daar! Bij de keuring het zelvde verhaal. " Is 'ie goe?" " Dacht 't wel." " Oke en veel plezier!"
Ter vergelijking was ik zaterdag veel te laat bij de start in Hellendoorn omdat ik, onervaren als ik ben , na de inschrijving nog moest omkleden maar die inschrijving duurde door duidelijke redenen zo lang dat ik daar de tijd niet voor had en dus al onder ongunstige geestelijke gesteldheid...! aan de rit moest beginnen.
Als een grote organisatie als de KNMV er niet in slaagt om haar evenementen ook voor hobbyisten als mij toegankelijk te maken, kunnen ze volgens mij niet claimen er voor alle motorrijders te zijn! Maar genoeg gejankt, en de organiserende club maakte de rit toch nog tot een redelijk success.
Terug in Handel herkende ik bij de inschrijving al gelijk enkele kollega wegracers zoals Werner Daemen en Kees Doorakkers, maar gezien die beiden op het circuit al sneller zijn als ik verwachte ik hier ook wel zoiets dus toen ik mijn kollega's uit limburg niet kon vinden besloot ik maar noch even te wachten tot de bult bij de start wat was afgereden.
Kwam Ad F en Sjokske nog tegen maar ben hen ook weer kwijtgeraakt in de drukte en dus maar alleen vertrokken toen ik dacht over die bult te kunnen geraken. Dit bleek een illusie maar ik heb 't tenminste geprobeerd!
Toen begon het genieten en die dikke onnozele smile is er niet meer afgeweest behalve effe op het cross-circuit en op die hoerige zandknippen in het bos. Na drie ronden vond ik het welletjes, had nog aan een vierde kunnen beginnen maar moest toch toegeven dat de koffie aardig opwas en een verdere ronde gevaarlijk zou kunnen worden.
Volgend jaar vijf ronden dan maar!
Jo, nog alles goed gegaan in Hellendoorn en hoe was de enduro in Belgie zondag?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Firestorm
Contacteer:

Ik vond hem helemaal geweldig.
Op een klein ongelukje na ging alles goed.
Er was een boom die erg laag hing en waar ik met helm erg hard tegen aan kwam.
Daar wordt je niet vrolijk van.
Maar nadat wij er veel lint aangehangen hadden door gereden en enorm genoten van deze rit.
De volgende dag trouwens ook.
erg veel spierpijn. :?

Firestorm
Sjokske

Jaaaaaaaaaaa, en eindelijk is de spierspanning weer een beetje uit m'n vingers verdwenen zodat ik weer mi'n toetsenbordje kan beroeren.
Een bekende vrouwelijke zwemmer zou zeggen : Toppie-Joppie of zoiets :lol:
Volgend jaar van tevoren iets meer conditietraining kan geen kwaad geloof ik (Triathlonnetje of vier achter elkaar of zo). Het Oostbrabantse knippenlandschap bij Mortel heeft me zo stijf als een lijk gekregen, de ritjes met ons cluppie lijken voortaan soort van wegracen qua ondergrond.
Maar wat mooi dat zoiets in Nederland nog mogelijk is, burgermeester, omwonenden en vooral vrijwilligers van de Peelrijders die nergens moeilijk over doen.
Waar tolerantie al niet toe kan lijden (of klinkt dit weer te moralistisch :?: :lol: )
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Gast

Een off-roadrit is geen enduro. Als je internet volgt en ziet dat de eerste senioren inters om 8.30 starten moet je niet om 9.00 aankomen. Voor diegene die eens een enduro willen proberen is het goed om eerst eens op : Enduro.nl te surfen en te kijken onder "hoe te beginnen met enduro rijden". De serieuze daglicentierijders zijn wel op tijd.
pruus
Contacteer:

Anonymous schreef:Een off-roadrit is geen enduro. Als je internet volgt en ziet dat de eerste senioren inters om 8.30 starten moet je niet om 9.00 aankomen. Voor diegene die eens een enduro willen proberen is het goed om eerst eens op : Enduro.nl te surfen en te kijken onder "hoe te beginnen met enduro rijden". De serieuze daglicentierijders zijn wel op tijd.
Ken de site van Henk heel goed en vind hem super! Maar aan deze outing van jou heb ik dus helemaal nada...
Wil je erover praten?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Plaats reactie