huskie schreef
Ivan, bedankt voor je genuanceerde commentaar. Wel gaarne de voorwaarde voor dat jaar garantie erbij vertellen. Is wel zo eerlijk hè.
Gewoon om de 20 uur olie laten verversen bij uw dealer,
Ikzelf heb een jaar met een Te 450 gereden zonder problemen,zelfs de kleppen moesten niet gesteld worden.Ik heb hem nu voor een mooie prijs kunnen verkopen.En hoop deze week een Te 450 model in '05 in ontvangst te nemen.
Op een roze wolk!
Moderator: ghulst
Helen, waarschijnlijk heb je dit al bekeken, maar voor de zekerheid zet ik het toch maar neer. Wat testjes door magazines gedaan.
http://www.cagivausa.com/Media/index-husky.html
http://www.cagivausa.com/Media/index-husky.html
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
in 2x2 noppennieuws staat ook een test over al de husqvarna's
www.2x2noppennieuws.nl hier vind je het miss ook op
www.2x2noppennieuws.nl hier vind je het miss ook op
Proficiat!
Foto's?
Foto's?
Montesa Cota 315R
Inderdaad een domme vraag, maar ik vergeef het jeAnonymous schreef:Misschien een domme vraag, maar wat is het nu juist geworden?
Ik ben bij mijn eerste liefde gebleven, de Husqvarna TE 250. Alleen is de mijne (model 2005) nog mooier, lichter, beter ... dan het model 2004 waar ik een halfuurtje op gereden had en waar ik al van op de roze wolk zat.
Eigen piccies heb ik nog niet, want het beestje staat nog maar 2 uur in mijn garage. En mijn man bedient het digitaal fototoestel (ok mannen, nu mogen jullie allemaal lachen!) en hij is niet thuis...
Fotootje en uitleg onder meer op: http://www.bikez.com/motorcycles/Husqva ... 0_2005.php
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Mooie fiets, hoor. Rwin Dob heeft ook al zo'n strak apparaat, een 450, maar erg mooi...
Moet toch heel eerlijk bekennen dat ik de 2005-modellen R een stukkie strakker uit vind zien dan de 2004-modellen.
Sorry Rwin
Pas geleden live mogen aanschouwen tijdens de Huskie-testdag in Veldhoven. Vooral de 510 Centennial met al dat carbon, alu-tank etc. was mjammie, alleen niet te betalen voor iemand die ze met werken moet verdienen (tenzij ik vrouw en kind wegdoe, maar die zijn toch ook wel lief, dus die optie vervalt)
Sorry Rwin
Pas geleden live mogen aanschouwen tijdens de Huskie-testdag in Veldhoven. Vooral de 510 Centennial met al dat carbon, alu-tank etc. was mjammie, alleen niet te betalen voor iemand die ze met werken moet verdienen (tenzij ik vrouw en kind wegdoe, maar die zijn toch ook wel lief, dus die optie vervalt)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Proficiat, en veul plezier
schitterenddd...
btw , zuinig motortje , tankinhoud 7,7 ltr !
schitterenddd...
btw , zuinig motortje , tankinhoud 7,7 ltr !
O maar ik ben het helemaal met je eens hoor Sjokske. Maar ik vond em geen 1300 euro mooier Vandaar deze.Sjokske schreef:Moet toch heel eerlijk bekennen dat ik de 2005-modellen R een stukkie strakker uit vind zien dan de 2004-modellen.
Sorry Rwin
Tut tut tut, dat was het OUDE model. De nieuwe (die van 2005 ) heeft een tankje van 9,2 liter!Anonymous schreef:btw , zuinig motortje , tankinhoud 7,7 ltr !
Handig, zo moet ik op de volgende Transardennaise niet meer een uur aanschuiven voor te tanken, maar rij ik hem gewoon uit met één tankje. Hehe.
Beter een slecht karakter dan geen karakter