enduro info

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henkzelf
Contacteer:

Hein van Buuren schreef: Even een vraagje, als je als daglicentie houder of met je off-road licentie eens meerijdt, hoe moet je dan op welke plek je benzine tanken?
Of moet je voorafgaand aan de wedstrijd ergens je auto met toebeuoren neerzetten?
Niet iedereen heeft overal z'n helpers klaarstaan.
Hein en de rest, de meeste route's gaan de 65 km niet te boven, dus kun je met een 4-takt of 2-takt met 10+ liter rond komen. Tankplaats bij Start/finish kun je dan zelf neerzetten (met milieumatje) op de daarvoor aangegeven plaats. Wil je echt alle enduro's gaan rijden (en met een kleine en of halfvolle tank rijden) probeer dan lid te worden van een enduroclub met verzorgingsteam (en dat valt niet mee) of organiseer het zelf met een groepje. Bij normale enduro's is er naast startfinish meestal 1 tankstop onderweg. Dus heb je vier, niet rijdende vrienden nodig, 2 per post.
Hein van Buuren

Bedankt Henk,

Het lijkt me echt leuk eens een keertje meer te rijden (een heel seizoen is toch wel kostbaar lijkt me).
Zal eens met de rondetijden rekentabel die op jouw site staat aan de slag gaan want dat klokken is iets wat er dan wel even goed in moet zitten.
Hoewel als je te hooi en te gras eens rijdt maakt het natuurlijk helemaal niet uit hoe je klokt en of je 30 minuten te laat klokt (30 minuten te vroeg zal niet zo gauw gebeuren denk ik ......), je komt toch uiteindelijk niet voor een titel in aanmerking maar je hebt wel lekker kunnen rossen die dag.
Misschien krijg je de titel meeste strafminuten voor het seizoen :mrgreen: :mrgreen:

Iedereen rijdt voor z'n plezier met z'n eigen wereldmerk, respecteer elkaar
Plaats reactie