Husky dag 2003

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

Ook aankomend jaar zal er weer een Husky dag georganiseerd worden.
Op dit evenement zijn alle Husky rijders (met motor) welkom.
Jullie kunnen dan de hele dag rijden op een ruim van tevoren aangegeven crossbaan en er zullen ook wat dingen georganiseerd worden.

Ook zullen er een paar test motoren aanwezig zijn zodat een ieder eens kan proeven aan een andere klasse.
Dit is ook een leuk moment om met je collega rijders van gedachten te wisselen.

Uiteraard zijn Ben van Erp en Kees van Emmen terplaatse met onderdelen en goede raad.

Om ruim van tevoren eens te proeven wat jullie leuk vinden graag reacties.

PS. uiteraard zijn rijders van vreemde merken ook welkom (helaas zonder motor).
Wel is er een gelegenheid om eens een echte Husqvarna te proberen.
Gast

Goh, wordt ie volgend jaar weer op de crossbaan in Lelystad gehouden???
Misschien een idee om het dit jaar wat ruimer op te zetten met iets meer reclame...

Achteraf kreeg ik van een hoop mensen de reactie dat ze niet wisten dat de dag was geweest....
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Ja zet mij maar boven aan de lijst !!!!!!!!!!!!! :stampen:
Maar begrijp ik goed dat ideeen en wensen van onze kant (jaja Huskiekant) gevraagd worden??
Is er wel zicht op op welke datum het gehouden wordt of moet die ook nog bekend gemaakt worden?

HUSKIEDAG 2003 in Veldhoven bij Lemmens voor de deur !!!! :slaan: :slaan:
Gast

Dat klinkt als een Husky wens :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik denk dat het op neutraal terrein gehouden gaat worden zodat we niemand beschaamd hoeven te zien wegkruipen :wink:


Ach.... en er worden tenslotte een hoop KTM's verkocht net als volkswagens :D
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Kijk die KTM's lopen wel als de brandweer hoor, eerlijk is eerlijk.
M'n broer heeft een 520 viertakt en dat wil best van z'n plaats hoor.
Heb er al eens mee gereden en was eerlijk gezegd best oke hoor.
Maar met het sturen is Huskie echt subliem, kan geen andere aan tippen (wat ik tot nog toe bereden heb)
Er rijden landelijk gezien wel bergen KTM's rond.
Maar met Husqvarna heb ik een idee dat het een merk is waarbij je gewoon niet zo snel weggaat om wat voor reden dan ook.
Sleutelen moet je aan iedere enduromotor, het zou wel erg chauvinistisch zijn te zeggen dat dat bij Huskie niet hoeft.
Je werd trouwens straks wel aardig door de mangel gehaald.
Laat ze maar piepen
Gast

Hoi Hein,

Dank voor je reactie.

Afgunst is iets waar ik mijn halve leven al mee te maken heb en kan er smakelijk om lachen.

Ik heb zelf ook de "eer" gehad meerder KTM's te mogen proberen en te bezitten.
Sterker nog ......hmmm..... ik heb er weer 1.. :oops:
Ik heb voor Afrika een oude LC-4 gekocht. Als die de geest geeft kan ik hem gewoon laten liggen.
De nieuwe KTM en Husaberg's van deze wereld hebben het allemaal net niet.

Heel eerlijk heb ik bij Husky een stuurgedrag gevonden wat ik in al die jaren nog niet ontdekt heb bij welke motor dan ook.
Ook het fantastische vermogen is niet te evenaren.
Ik stapte als 500 rijder van de ene dag op de andere op 4-takt en heb nooit echt een fijn "thuis gevoel" gevonden op zo'n fiets tot de Husky kwam.
Daarnaast is het, voor zover mij bekend, de enige noppenfiets waar vrijwel alle serieuze eigenaren een band mee hebben in tegenstelling tot ieder ander merk.

En niet te vergeten de fantastische begeleiding van Ben van Erp die het Husky gevoel kompleet maakt.
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Heb ook al eens kennis gemaakt met John Slootjes (JST motoren).
Weet evenals Ben veel van Huskie en is zeer begaan met het merk.
Zijn trouwens hele aardige mensen daar bij JST met veel kennis van zaken.
Hoewel ik veel plezier heb met de WR en er voorlopig nog flink wat kilometers mee wil gaan maken mis ik de 610 best wel hoor.
Had eigenlijk meer moeten experimenteren om dat starten onder de knie te krijgen.
Als ik dan op deze site zie met welke tips o.a jij komt m.b.t de warme en koude start (waar ik dus behoorlijk veel last mee had) dan verbijt ik me toch wel een beetje.
Verder was de 610 een wereld motor en kon er vreselijk hard de hoek mee omgaan en at uit je hand (de WR 360 stuurt ook als een speer, door het lagere gewicht nog iets beter zelfs).
Gast

Ach Hein, je probeert gewoon even mijn fietsje (inclusief aantrappen) en je zit binnen de kortste keren weer op een viertakt.
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Dan wordt het eerst effe doorsparen want binnen anderhalf jaar tijd 2 maal een nieuwe motor kopen doet het banksaldo geen goed.
Tenzij er een hele goeie deal gesloten kan worden.
Misschien wel een TE van dit jaar nog die overgebleven is.............
Gast

Bij Ben is altijd iets te regelen.
trouwens zo'n WR-360 is toch ook niet mis?
Lijkt mij een heerlijke fiets, is voor mij lang geleden een tweetakt.
Ik heb zo links en rechts wel begrepen dat het in de juiste handen "vriendelijke" fietsen zijn met de voor ons zo bekende kwaliteit :lol:
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

kan je ook als niet"husqvarna"rijder zo'n ding komen afboeren
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen: :stampen:
want dan :toost:
doe wat je niet laten kunt
Gast

8) ..... Yeah...right... 8) 8)

Jij hebt zeker een Yamaha viertakt of niet?

Alleen die mensen denken namelijk dat een motorfiets spontaan stuk hoort te gaan
Hoeveel cilinderkoppen en koppelingen heb je al verbruikt?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

TEC-576 schreef:8) ..... Yeah...right... 8) 8)

Jij hebt zeker een Yamaha viertakt of niet?

Alleen die mensen denken namelijk dat een motorfiets spontaan stuk hoort te gaan
Hoeveel cilinderkoppen en koppelingen heb je al verbruikt?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HAHAHA

koppeling gebeuren van yz-f blijkt trouwens te komen omdat veel ex 2-takt rijders met koppeling gingen knooien onder het rijden (en daar bleek yamaha niet tegen bestand)
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

TEC-576 schreef:8) ..... Yeah...right... 8) 8)

Jij hebt zeker een Yamaha viertakt of niet?

Alleen die mensen denken namelijk dat een motorfiets spontaan stuk hoort te gaan
Hoeveel cilinderkoppen en koppelingen heb je al verbruikt?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
niks noppes nada stuk gehad top motortje niet of ligt het aan de berijder/monteur dat ie zo lekker rijdt :D
heb nu allen een draadje van mijn lichtspoel stuk maar ook dat wel goed is zo gefikst :wink:
doe wat je niet laten kunt
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

bladie bladie bladie
neeeeeeeeeee nu weet ik het zeker door dat slappe gelul over die n@#$%^&*()%$#âchines weet ik he zeker
eens geen husky nooit geen husky
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door john b op di nov 19, 2002 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
doe wat je niet laten kunt
Gast

Al eens gekeken of gereden op de nieuwe TE-450 of TC-450?

Geen defecten meer, gewoon een motor die loopt en waar je niet hoeft te denken....blijft hij heel.

Is geen grapje 8)

Daarbij, je hoeft niet meer aan het eind van de toeren te rijden om toch keihard vooruit te gaan.
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

TEC-576 schreef:Al eens gekeken of gereden op de nieuwe TE-450 of TC-450?

Geen defecten meer, gewoon een motor die loopt en waar je niet hoeft te denken....blijft hij heel.

Is geen grapje 8)

Daarbij, je hoeft niet meer aan het eind van de toeren te rijden om toch keihard vooruit te gaan.
ik zou het eens moeten proberen om te rijden op zo'n fiets
doe wat je niet laten kunt
Gast

Hoi John,

Ik maakte ook geen grapje hoor.
Ik weet dat meerdere Yamaha (en KTM) rijders over gegaan zijn naar de nieuwe Husqvarna 450.
Het is ook een beest van een motor.
Ik vind het zo jammer (zeker voor een paar mensen die ik ken) dat zij er gewoon vanuit gaan dat hun motor eens in de zoveel tijd kapot loopt.

Als je berekend wat dat kost (nog even buiten de tijd dat je dus niet kunt rijden :cry: ) is dat toch vreemd.

Ik zie ook bij jou dat je een vrij nieuwe motorfiets hebt die toch weer kapot gaat. Is voor jou toch ook niet leuk?

De Husky dag is dus ook echt wat voor jou ..

Ik zal eens kijken of ik bij Ben van Erp iets kan regelen dat Noppenforum rijders een streepje voor kunnen krijgen op de aankomende Husky dag.
Gebruikersavatar
peewee
Berichten: 120
Lid geworden op: do jun 13, 2002 12:44
Locatie: Den Bosch

He 576,

Hartstikke leuk een Huskie Dag, een paar jaar regelde Ben altijd Malaga en Grosio en zeker een aanvulling om in de buurt iets te regelen.

Het zou toch mogelijk moeten zijn om iets groters op te zetten met alle Husky's dealers bij mekaar. Bv. Bilstain incl. de crossbaan, mooie locatie en zeker divers. Moet te regelen zijn met de Crossetjes.

PS. Verder over de Husky Dag in Lelystad, Ik wist daar helemaal niets vanaf, was het wel geadverteerd of zo?
Gast

Hoi Peewee,

Ja er was wel wat geadverteerd Afbeelding

Ik begreep dat er volgend jaar wat meer georganiseerd gaat worden.
Wat precies weet ik ook niet Afbeelding
Plaats reactie