verzekeren

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
TTT

Nieuwe motor is weer een reden om een nieuwe verzekering te zoeken.
Tot dusver heb ik een offerte van ongeveer 200 euro (WA, beperkt casco) per jaar voor een nieuwe KTM 525.

Nog iemand tips voor een voordelige verzekering?
250_EXC_RACING

ik zelf ben verzekerd bij de knmv is ook niet duur hoor ik betaal daar voor mijn ktm beperkt casco 108 euro en bij de knmv zit er ook gelijk een enduro clausule bij
Wij houden van Oranje
Thomas

Als je met je KTM in de toekomst off-road ritten of enduro's wilt rijden dan moet je een enduro-clausule hebben in je verzekering. Er zijn maar weinig verzekeraars die dit hebben. KNMV heeft het standaard en ik meen ook London verzekeringen. Voor mij was KNMV de goedkoopste.

Succes!
Joop

Ik ben bij de Amev verzekerd, ook met enduro clausule, ik zal vanavond thuis even naar de premie voor mijn KTM 450 EXC, bj 2003 kijken.
TTT

Als je met je KTM in de toekomst off-road ritten of enduro's wilt rijden
De KTM zal alleen het asfalt tussen twee onverharde paden zien... maar ik was niet van plan wedstrijd enduro's te rijden. Maakt dat nog wat uit?

Ik heb momenteel overigens 1 motor bij KNMV en 1 motor bij Vvoogd en voogd verzekerd.
adje

Amev verzekerd inclusief enduro clausule betaal ik 130 euro per jaar voor een Honda HM CRE450.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie